سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

نکاتی درباره راه اندازی فست فود در حاشیه شهر و مناطق روستایی

1400/04/22 در ساعت 12:28:00

فست فود کسب و کاری است که می تواند با یک نقشه راه درست و مناسب تبدیل به یک کسب و کار پرسود برای شما باشد. فست فود ها به مشتریان خود تجربه ای جدید از طعم و مزه را منتقل می کنند.

نکاتی درباره راه اندازی فست فود در حاشیه شهر و مناطق روستایی

نکاتی درباره راه اندازی فست فود در حاشیه شهر و مناطق روستایی

فست فود کسب و کاری است که می تواند با یک نقشه راه درست و مناسب تبدیل به یک کسب و کار پرسود برای شما باشد. فست فود ها به مشتریان خود تجربه ای جدید از طعم و مزه را منتقل می کنند. در فست فود ها همانطور که از اسمش معلوم است غذا در کمترین زمان به دست مشتری میرسد که این خودش یک ارزش به حساب می آید. بعضی از مشتریان امکان دارد غذا را از شما بگیرند و با خود ببرند که این نوع از تحویل غذا آرام آرام در ایران در حال گسترده شدن است. با شیوع ویروس کووید-19 و عدم تمایل مشتریان برای نشستن در مکان های سرپوشیده مباحثی مانند تحویل غذا و یا غذای بیرون بر ( Take Away) در ایران با سرعت زیادی در حال گسترش است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا باهم مروری داشته باشیم بر نحوه راه اندازی فست فود ها.

قدم اول، مکان رستوران

قبل از هر چیزی شما باید از مکانی که قرار است فست فود خود را در آن افتتاح کنید. قیمت مکان ها در شهرهای روستایی از قیمت پایین تری برخوردار است و این می تواند یک مزیت رقابتی برای شما در شروع کار باشد.

اگر شما نمی توانید هزینه زیادی برای گرفتن مغازه در شهرهای بزرگ کنید می توانید از مناطق روستایی و یا حاشیه شهرها شروع کنید.



قدم دوم، شناخت رقبای تجاری خود

اگر شما در روستاها و یا شهرهای کوچک قصد دارید رستوران خود را افتتاح کنید رقابت برای شما کمتر است زیرا تعداد رقبایی که بتوانند به صورت گسترده و وسیع اقدام به تولید غذا بکنند کمتر است اما به معنی آن نیست که شما لازم نیست که رقبای خود را بشناسید.

اگر یک رستوران فست فود در یک مکان روستایی و بدون رقابت زیاد افتتاح کنید ، رستوران شما به مشتریان بالقوه خودتان زودتر دست پیدا خواهد کرد. علاوه بر این ، می توانید درصد زیادی از تجارت رستوران منطقه را تصرف کرده و گروه بزرگی از مشتریان وفادار را ایجاد کنید.

اگر قصد دارید در شهرهای بزرگ اقدام به تاسیس یک رستوران فست فود کنید وضعیت کمی متفاوت تر است. شما لازم است که تمامی رقبا را بشناسید. لازم است تا هزینه تبلیغات بیشتری را پرداخت کنید و انواع کمپین های بازاریابی را درست کنید که این هزینه ها اصلا کم نیستند و اگر در جای درست مصرف نشوند بودجه شما از بین خواهد رفت. اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که در شهرهای بزرگ شما به تعداد مشتریان بیشتری دسترسی دارید.


در بیابان غذا شما اولین باشید

در مناطق روستایی اغلب تعداد مغازه های تهیه غذا و فست فود کمتر هستند و مردم باید به همان هایی که وجود دارند اعتماد کنند و یا مسافتی را برای گرفتن غذا طی کنند. ما می توانیم اسمش را بگذاریم "بیابان غذا". اگر در این بیابان شما اولین باشید و بتوانید با دیدی بهتر نسبت به کسب و کار خودتان این چرخه را عوض کنید (برای مثال سیستم تحویل غذا راه اندازی کنید و سفارش اینترنتی را راه بیاندازید.) می توانید برنده این رقابت باشید.


هزینه تبلیغات

در مقایسه با رسانه های تبلیغاتی در شهرهای بزرگ ، هزینه تبلیغات در مناطق روستایی به طور معمول کم است. افتتاح یک رستوران نیاز به فروش سرمایه در گردش دارد. سرمایه در گردش فروش سرمایه ای است که برای هدایت فروش و جذب مشتری هزینه می شود. اگر  فست فود شما هزینه کمتری را برای پخش های رادیویی ، تبلیغات چاپی و تبلیغات تلویزیونی خرج می کند ، در پایان هر دوره مالی درآمد خالص بیشتری از عملیات کسب خواهید کرد.

همانطور که مشاهده کردید برای افتتاح یک رستوران در شهرهای بزرگ باید با مسائل و هزینه های زیادی مواجه شوید. اگر شما مایل هستید که رستورانی افتتاح کنید اما نگران هزینه ها و تداوم آن هستید ما راه حل را برای شما آورده ایم.

شما میتوانید با اخذ نمایندگی از عطاویچ در هزینه کاردهای خود صرفه جویی کرده و هم چنین با برندی مطرح و به نام شروع به همکاری کنید. برندی که تمام این مشکلات و مسائل را دیده و آن ها را پشت سر گذاشته است و حالا با 72 شعبه تبدیل به بزرگ ترین فست فود زنجیره ای خاورمیانه شده است.

شما می توانید با مشاوران ما در زمینه فرانچایز تماس بگیرید. فقط کافیست فرم مربوطه را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم.


10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:26:55

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

1400/12/16 در ساعت 12:55:12

اخذ نمایندگی ، یک قرارداد جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار موفق می‌گردند. اگر به دنبال پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود هستید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1400/12/02 در ساعت 15:45:36

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در ادامه مقاله قبل بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)

1400/11/30 در ساعت 14:16:17

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در این مقاله بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)
نظر جدید
0%

سبد خرید