سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

راهنمای راه اندازی فست فود

1400/02/12 در ساعت 14:55:00

راه اندازی فست فود علاوه بر نیاز به دانش در زمینه غذا، نیازمند تخصص و دانش در امور دیگری همچون طراحی، آشنایی با تجهیزات فست فود و... می باشد. در این مقاله اطلاعاتی در این رابطه به شما می دهیم.

راهنمای راه اندازی فست فود

راهنمای راه اندازی فست فود

فست فود عطاویچ معتقد است با همکاری یک تیم حرفه ای با سال ها تجربه و جلوگیری از دوباره کاری های بی مورد و ضعف های قبل و بعد از افتتاحیه می توان فست فود بدون شکست و بدون ریسک را تجربه کرد و مجموعه ای از خدمات راه اندازی فست فود یکپارچه را دریافت کرد.

با همکاری مشاورین و کارشناسان راه انداز فست فود عطاویچ،  یکی از موفق ترین برندهای ایران باشید.

اکثر دوستانی که برای راه اندازی فست فود اقدام می کنند در مرحله اول با بستن قرارداد مغازه مواجه می شوند که برای آن ها تعیین منطقه یا شهر و یکی از مهمترین مسائل متراژ دقیق مورد نیاز اشپزخانه و سالن … می باشد.

نکته : برای راه اندازی فست فود به ۲ فضای مجزا که اشپزخانه و سالن می باشد نیاز داریم. تایید این متراژ به یک منوی غذایی و تنوع منو بستگی دارد.

در این مرحله مشاورین راه انداز گروه فست فود عطاویچ به نکات مهمی از قبیل : بررسی یا منطقه یا شهر و مکان یا مغازه – تجزیه تحلیل فست فودهای رقیب – بررسی متراژ کافی و مناسب جهت اماده سازی – فضای مناسب جهت اشپزخانه و چیدمان تجهیزات و پخت – ظرفیت و چیدمان تعداد میز و صندلی و مبلمان – رعایت نکات بهداشتی و تاییدیه اداره های مختلف که در گرفتن جواز یا مدارک بهداشتی و تأمین نیروی انسانی فست فود و مسائل دیگر نقش مهمی دارند، توجه می کنند.



خرید دستگاه مهم نیست پخت با کیفیت دستگاه و ماندگاری دستگاه مهم است. امروزه در بازار تهران دستگاه های چینی یا متفرقه و بی کیفیت زیاد دیده می شود. قسمت تجهیزات فست فود مهم ترین بخش در راه اندازی فست فود می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که در این بخش صرفه جویی را فراموش کنید و کیفیت را لحاظ نمایید. زیرا آنچه شما را متمایز می کند طعم و مزه است که بخشی از آن حاصل ماشین آلات و تجهیزات با کیفیت شما می باشد. خرید تجهیزات دست دوم سالم یکی از موارد کاهش هزینه ها در راه اندازی فست فود است .

گاهی فروشندگان فروشگاه ها به علت افزایش فروش خود و منفعت خود، بدون داشتن تجربه کافی در زمینه پخت با کیفیت و اطلاعات در زمینه کارکرد با دستگاه ها مشاورهای نادرست و بی مورد داده و همین امر باعث دوباره کاری و ضعف شما در بخش آشپزخانه که قلب مجموعه می باشد، می شود.

ولی گروه فست فود عطاویچ در راه اندازی فست فود کامل از ۰ تا ۱۰۰ و با آموزش به سر آشپزان با  سال ها تجربه عملی و مفید در بخش های مختلف آشپزخانه می تواند تجربه چندین ساله  خود را در اختیار شما قرار دهد.


تجهیزات فست فود



طراحی دکور فست فود معمولا نیاز به دکوری با رنگبندی شاد دارد. طراحی و نظارت بر اجرای دکوراسیون داخلی زیر نظر کارشناسان ما انجام می شود. برای دکوراسیون فست فود سعی کنید از کارهای گرافیکی و نور پردازی برای دکوراسیون تان استفاده کنید، این مرحله بسیار مهم است. زیبایی در سادگی است شما می توانید با بنر و پوسترهای زیبا یک فست فود زیبا داشته باشید.

داشتن پرسنل باتجربه و خوب کاری و بهداشتی نیاز به گذاشتن زمان کافی و بررسی های دقیق دارد. اصولا منابع انسانی یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت یک فست فود می باشد. گاهی مشاهده می شود در برخی از فست فود هایی که به تازگی در حال راه اندازی می باشند از افراد بی تجربه و کسانی که فاقد دانش در صنعت فست فود داری یا رستوران داری هستند برای گزینش استفاده می کنند.

عواملی در بخش کیفیتی، نظافتی و  برخورد با مشتری مشکلاتی ایجاد کرده و باعث شکست یک صنف در ابتدای فعالیت و رشد اولیه می باشد.

پخت ازمایشی قبل از افتتاحیه یکی مراحل مهم از افتتاحیه هر مجموعه ای می باشد که شما در این مرحله به تست طعم ها می پردازید تا به طعم دلخواه خود برسید که بعلاوه تست غذا می توان گفت تجهیزات نیز تست می شوند که ما می توانیم درجه پخت نهایی را روی دستگاه تنظیم کنیم. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تمامی مراحل تست غذاها را انجام میدهیم و دستور پخت محصول نهایی را به سرآشپزان محترم آموزش می دهیم.


راه اندازی فست فود


راه اندازی فست فود و داشتن مجموعه ای موفق بدون شکست، یکی از عوامل مهم در این زمینه است که این عامل در واقع به پشتیبانی مدت داری نیاز دارد. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ با داشتن پشتیبانانی خبره در همه مراحل و به صورت دایمی در خدمت و همراه نمایندگان خود هستیم.

برای فست فود ها چاپ و بسته بندی یکی از نکات مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ با بسته بندی و طراحی زیبا غذاها و با رعایت کامل بهداشت سعی در زیبا بودن بسته بندی های خود داریم.


همکاران ما در بخش راه اندازی و اعطای نمایندگی در دفتر مرکزی عطاویچ آماده همکاری با شما عزیزان هستند.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:26:55

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

1400/12/16 در ساعت 12:55:12

اخذ نمایندگی ، یک قرارداد جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار موفق می‌گردند. اگر به دنبال پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود هستید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1400/12/02 در ساعت 15:45:36

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در ادامه مقاله قبل بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)

1400/11/30 در ساعت 14:16:17

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در این مقاله بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)
نظر جدید
0%

سبد خرید