سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

راه اندازی فست فود

1399/12/27 در ساعت 14:42:00

در دنیای امروز صنعت غذایی فست فود و غذای بیرون بر به رونق زیادی رسیده است و طرفداران زیادی دارد. راه اندازی فست فود به عنوان یک شغل پردرآمد و جذاب و تقریبا جدید شناخته می شود.

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود

در دنیای امروز صنعت غذایی فست فود و غذای بیرون بر به رونق زیادی رسیده است و طرفداران زیادی دارد. راه اندازی فست فود به عنوان یک شغل پردرآمد و جذاب و تقریبا جدید شناخته می شود. ما در این مقاله سعی داریم اطلاعات و راهنمایی های زیادی در این زمینه ارائه دهیم.

راه اندازی فست فود برای افرادی مناسب است که اول از همه علاقه به صنعت غذا و سرو غذا داشته باشند و از اینکه بتوانند پیتزایی خوشمزه و یا بهترین همبرگر را ارائه دهند، لذت میبرند. این افراد معمولا حتی برای مشتریانی که از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنند غذا و مخصوصا پیتزا رژیمی آمده می کند تا همه افراد بتوانند از منو غذایی آن ها استفاده کنند.

یکی از نکات مهم و قابل توجه در این صنعت، مدت زمان انجام آن است. در این حرفه ممکن است شخص کل روز خود را در رستوران سپری  کند و یا در ایام خاص مانند تعطیلات که همه در کنار خانواده هستند، شخص باید آماده ارائه خدمات به مشتریان خود باشد چرا که در ایام تعطیلات و  یا ساعت های ناهار و شام این شغل از استقبال بیشتری از طرف مشتریان روبه رو می شود.

یکی دیگر از نکات مهم در این حرفه، رعایت بهداشت و سلامت غذاهاست. چرا که شما بطور مستقیم با سلامت افراد درارتباط هستید. پس اگر در فکر راه اندازی فست فود هستید به این نکته توجه کنید.



با توجه به پرطرفدار بودن فست فود  و اینکه اکثر اقشار جامعه طرفدار این غذای خوشمزه هستند و حتی گاهی افراد برای تنوع به سراغ سفارش پیتزا و فست فود می روند،  شما هم داخل شهر و هم خارج از شهر می توانید رستوران خود را افتتاح کنید ولی سعی کنید از مکان هایی که ظرفیت فروش خوبی دارند استفاده کنید. از مکان های پر رفت و آمد، مراکز خرید و...  می توانید استفاده کنید.

همان طور که گفتیم فست فود ها طرفداران زیادی دارند بنابراین امکان رشد و پیشرفت شما محیاست. شما می توانند با ارائه یک منو جذاب و خوشمزه مشتریان زیادی داشته باشید و با پیشرفت کارتان نمایندگی شعبه خود را افتتاح کنید. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ همه سعی خود را می کنیم که با ارائه غذاهایی جدید و پرطرفدار و با درنظر گرفتن ذائقه مشتریان، منو متنوعی ارائه دهیم.

با وجود تعداد زیاد فست فود در مناطق مختلف اما این صنعت هنوز اشباع نشده و همه افراد می توانند با ارائه غذایی باکیفیت و  ایده های خلاقانه مشتریان زیادی را جذب کنند. این موضوع را می توانید به راحتی در مکان هایی که تعداد فست فود و رستوران زیادی در کنار هم قرار گرفته اند و همه آن ها مشتریانی دارند، مشاهده کنید.

شما در هر شغل و صنفی با چالش هایی روبه رو هستید و حتی ممکن است مسائلی اتفاق بیفتد که هیچ کس آن را پیش بینی نمی کند. اما فست فود از ریسک کمتری نسبت به بقیه شغل ها روبه روست. اما لازم به ذکر است که با ورود کرونا که باعث کاهش فروش چشم گیر بسیاری از شغل ها شد، ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تدابیری برای این مهم اندیشیدیم تا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، هم چنان بتوانیم غذایی درخور مشتریان خود ارائه دهیم.

از قوانین مربوط به کارکنان تا قوانین بهداشت غذایی، و قوانین جدید مثل استعمال دخانیات، درک و رعایت قوانین و مقررات و الزامات قانونی بر موفقیت فست فود شما تاثیر زیادی دارد.

یک طرح و یا برنامه کسب و کار نباید حتما بیش از حد رسمی باشد، فقط کافی است روند ساخت و بهینه سازی برنامه را نشان بدهد تا کمک کند شما از فرصت های حال حاضر بازار بهره مند گردید و به شما برای مقابل با تهدیدات کمک می کند

البته که نقشه و طرح کسب و کار برای ارتباط با دیگران ضروری است مثل شرکا، سرمایه گذاران، مشتری. اگر می خواهید هر کدام از این ها شما را باور کنند، شما باید آن ها را متقاعد کنید که وقتی حرف کسب و کارتان می آید، حساب شده کار می کنید. می توانید از افراد متخصص برای پیاده سازی طرح کسب و کارتان استفاده نمایید.

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ برنامه ها و اهداف زیادی را با کسب تجربه و استفاده از دانش متخصصین در این حوزه، در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و با ایجاد جلسات متعدد و همراهی با شما عزیزان، می توانیم به کسب و کار شما رونق دهیم.

برای اخذ نمایندگی  عطاویچ، فرم را پر کنید.



10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید