سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:10:00

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

آیا تا به حال پیتزا و همبرگر را به صورت آنلاین سفارش داده‌اید؟ مزایای خرید اینترنتی غذا چیست؟ آیا شما دوست دارید پیتزا و همبرگر را به صورت آنلاین سفارش دهید یا برای خرید آن حضوری مراجعه می‌کنید؟ چرا پیتزا و همبرگر محبوب‌ترین فست فود‌ ها هستند؟ پیتزا و همبرگر از پرمصرف‌ترین غذا‌های فست فودی در سراسر دنیا هستند. این غذا‌ها در هر منطقه با یک دستورالعمل خاص آماده می‌شوند. با توجه به مواد غذایی که در ترکیب پخت آن استفاده می‌شود، هر کدام نام متفاوتی دارند. از پیتزای گوشت و قارچ، پپرونی تا پیتزای سبزیجات که محبوب افراد گیاه‌خوار است.

یکی از ویژگی های بارز پیتزاهای عطاویچ استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب است که طعم خاصی به پیتزا ها می دهد.

در این مقاله روش‌های سفارش پیتزا و همبرگر را بررسی می‌کنیم. هم چنین به معرفی پیتزا و همبرگر‌های مختلف می‌پردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.







پیتزا و تاریخچه آن چیست؟

پیتزا غذایی است که روی خمیر گرد در فر یا تنور پخته می‌شود. روی آن سس گوجه فرنگی و پنیر پیتزا یا موزارلا می­ریزند. همچنین از مواد مختلفی مانند ژامبون، قارچ، زیتون، پیاز، فلفل سبز و گوشت ریش شده یا تکه‌های مرغ برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود. امروزه خمیر پیتزا را در شکل‌های مختلف مانند مربع، مستطیل، مثلث و متری نیز آماده می‌کنند.

پیتزا به سبک مدرن، یک غذای ایتالیایی بوده که در سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. این نوع پیتزا در اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 میلادی با نان و موادی مانند سیر، نمک، گوشت، پنیر و ریحان طبخ می­گردید. البته برخی اولین روش پخت پیتزا را در دوره هخامنشیان می‌دانند. در آن زمان سربازان ایرانی که در جنگ شرکت می‌کردند، موقع استراحت سپرشان را روی آتش قرار می‌دادند و بعد خمیری به شکل گرد روی آن می‌گذاشتند. سپس مواد غذایی مختلفی مانند خرما و پنیر را روی آن میریختند و می‌خوردند.


سفارش آنلاین پیتزا


کدام پیتزای عطاویچ خوشمزه‌تر است؟

فست فود بزرگ زنجیره‌ای عطاویچ، در منوی متنوع خود همه سلیقه‌ها را در نظر گرفته است. اگر هوس خوردن یک پیتزای خوشمزه را در کنار خانواده و دوستان خود کرده‌اید. همچنین اگر فرصت آماده کردن غذا را ندارید، همین الان می‌توانید از طریق سایت عطاویچ، از بین غذا‌های با کیفیت آن سفارش پیتزا دهید.

از بین منو پیتزا‌های عطاویچ می‌توان به چیکن پیتزا، پیتزا آلفردو، ریو پیتزا، پیتزا مخصوص، پیتزا پپرونی، استیک پیتزا با سس آلفردو، پیتزا گوشت و قارچ، پیتزا سبزیجات و دیپو کراف اشاره کرد. یکی از غذا‌های پرطرفدار این بخش، کینگ پیتزا است.


کدام همبرگر عطاویچ را بخریم؟

همبرگر، نوعی ساندویچ است که از یک تکه گوشت چرخ کرده (معمولاً گوشت گاو) که بین برش‌های نان گرد قرار گرفته است، تهیه می‌شود. بخش اصلی این ساندویچ، گوشت آن است، که به صورت سرخ شده یا روی آتش گریل و کبابی تهیه می‌شود. به همبرگر مواد مختلفی مثل کاهو، گوجه، خیارشور، پیاز، پنیر یا فلفل اضافه می‌شود. در نهایت با انواع سس مخصوص سرو می‌گردد.

هر رستوران دستور العمل تهیه سس خود را دارد، که طعم و مزه خاصی به همبرگر می‌دهد. این غذای خوشمزه انواع مختلفی دارد، مانند چیزبرگر و ماشروم برگر، که با توجه به مواد داخل آن نام­گذاری می‌شود. چیزبرگر از محبوب‌ترین نوع این غذا است، در آن یک برش از پنیر ذوب شده روی گوشت قرار می‌گیرد.

همبرگر‌های عطاویچ، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هرکدام طرفدار خاص خودشان را دارند. از منوی آن می‌توان به چیزبرگر، همبرگر با سس پنیر و چیزبرگر با سس قارچ اشاره کرد. در این بخش غول‌های خوشمزه و بسیار معروفی مثل ‌مانستر، ‌مانستر پپر، ‌مانستر چیزکراف و‌ مانستر کینگ قرار دارد.


بهترین همبرگر


سفارش پیتزا یا سفارش همبرگر، مسأله این است!

طرفداران کدام بیشتر است، پیتزا یا همبرگر؟ هر دو جزء فست فود‌های خوشمزه و پرطرفدار محسوب می‌شوند. حتی در بسیاری از کشور‌ها مسابقات و فستیوال‌های غذایی برای معرفی این غذا‌ها برگزار می‌شود. در بخش‌های قبل، با پیتزا و همبرگر آشنا شدید. هر کدام در سراسر دنیا دستور العمل‌های طبخ منحصر به فردی دارند.

همیشه سلیقه و ذائقه افراد در انتخاب غذای مورد علاقه‌شان تأثیر دارد. ممکن است فردی که طرفدار پیتزا است، همبرگر هم بخورد؛ اما مهم ترین دغدغه این افراد کیفیت، طعم و مزه غذایی است که سفارش می‌دهند. به شما این اطمینان را می‌دهیم که اگر سفارش همبرگر یا پیتزا از عطاویچ داشته باشید، بهترین کیفیت را دریافت می‌کنید.


مزایای سفارش غذا به صورت اینترنتی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انجام بسیاری از کار‌ها ساده‌تر شده است. فناوری نوین بر بستر اینترنت به کمک افراد آمده تا زندگی راحت‌تری را تجربه کنند. تصور کنید قبلاً برای خوردن پیتزا یا همبرگر باید با ماشین یا تاکسی مسافتی را طی می‌کردید، تا به مغازه فست فود بروید. زمانی را هم برای آماده شدن سفارش منتظر بمانید، تا غذای شما آماده شود.

اما با ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی و ارائه خدمات غیر حضوری برای سفارش فست فود، دیگر نیازی نیست برای خرید یک پیتزا از خانه خارج شوید و زمان زیادی را در ترافیک بمانید. سفارش آنلاین پیتزا موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتری می‌شود. در ادامه به مزایای سفارش آنلاین اشاره می‌کنیم.

  • سفارش سریع و آسان غذا
  • برخورداری از تخفیف‌های ویژه
  • امکان مقایسه غذا‌ها با یکدیگر
  • قابلیت مشاهده ترکیبات غذایی
  • مشاهده نظرات کاربران
  • پیگیری آنلاین سفارش

مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای عطاویچ، نیز همگام با پیشرفت تکنولوژی، سایت دریافت سفارش آنلاین غذا را راه‌اندازی نمود. با سفارش پیتزا و همبرگر به صورت اینترنتی از سایت عطاویچ، علاوه بر استفاده از تخفیف‌های ویژه، زمان خود را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید، تا غذایتان آماده و ارسال شود.



بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

انواع پیتزا عطاویچ

1400/04/01 در ساعت 15:05:00

پیتزا یک فست فود پرطرفدار است که ما در عطاویچ با بهترین مواد اولیه و با تازه ترین مواد آن ها را آماده می کنیم و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهیم.

انواع پیتزا عطاویچ
نظر جدید
0%

سبد خرید