سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:25:00

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد.

راه اندازی کسب و کار با ریسک کمتر و درآمد مناسب، یکی از موارد مهم در ایجاد شغل است. چرا که برای راه اندازی هر کسب و کار پر سودی، طبیعتاً باید سرمایه گذاری کرد و دوران به اصطلاح خاک خوری آن را گذراند و البته هزینه های گزاف تبلیغات را هم در نظر بگیرید و در نهایت ریسک آن را هم باید در نظر گرفت.









نقاط قوت

  • تبلیغات یکپارچه توسط تیم مارکتینگ
  • آشنایی افراد جامعه با برند و محصولات
  • طراحی 0 تا 100 شعبه طبق استاندارد ها
  • آموزش پرسنل و نظارت همه جانبه


فرصت ها

  • سرمایه گذاری مناسب و منطقی
  • دروان خاک خوری به مراتب کمتر
  • سود دهی سریع تر نسبت به دیگر روش ها
  • تیم پشتیبانی یکپارچه و حرفه ای


حذف موانع

  • مواد اولیه آماده سازی و ارسال می شود
  • استخدام پرسنل توسط شرکت
  • تهیه تجهیزات استاندارد در زمان راه اندازی
  • مشاوره جهت انتخاب موقعیت فروشگاه


رابطه‌ای که میان مک‌دونالد و KFC به‌عنوان فرانچایز دهنده (صاحب‌امتیاز) و صاحب یک شعبه مک‌دونالد به‌ عنوان فرانچایز گیرنده (خریدار فرانچایز) را فرانچایز می‌گویند. مک‌دونالد و KFC را به‌عنوان بزرگ‌ترین فرانچایز های دنیا همه می‌شناسیم. این شرکت‌ها مدل و علامت تجاری، مواد اولیه، آموزش‌های لازم، تبلیغات و تجهیزات خود را در اختیار علاقه‌مندان و متقاضیان قرار می‌دهند.


اخذ نمایندگی فست فود


نکات راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

حالا چطور همه ی این ها با هم در می آمیزد؟ اینجا چندین نکته برای اینکه موسسان چگونه باید شروع کنند آورده شده، اینکه چطور فست فودشان را مدیریت کنند یا چگونه با اجرای قوانین موفقیت آمیز عمل کنند.


تحقیق، تحقیق، تحقیق

به خاطر اینکه کسب و کار فست فود بسیار رقابتی است، خیلی حیاتی است که حتما تحقیق کنید. با کسانی که قبلا این کار را انجام دادند صحبت کنید. رویدادهای شبکه های تجاری که با برگزاری همایش ها در مورد راه اندازی کسب و کارهای مختلف صحبت می کنند. سعی کنید بفهمید چه چیزی جواب میدهد و چه چیزی بی فایده است و تفاوت آن ها در چیست. اگر مثلا میدانید که یک رستوران یا فست فود شکست خورده سعی کنید بفهمید چرا .

اینکه بدانید چه چیزی جواب می دهد وچه چیزی جواب نمی دهد کمک می کند تا شما بازار هدفتان را تعریف کنید و این فرصت را به شما می دهد که یک  طرح کسب و کار قوی برای جلو رفتن بسازید. حالا اینکه یک نفر در کسب و کار هات داگ یا کاپ کیم های تازه متخصص باشد هر کدام سعی دارند که یک محصول با کیفیت و منحصر به فرد ارائه بدهند.

علاوه بر تمام این ها از زمانتان استفاده کنید، سعی کنید متوجه بشوید که مشتریانتان چه قیمتی رامی توانند تحمل کنند. آیا مشتریان و جمعیت آن نقطه از سرمایه شما حمایت می کنند.

به همین ترتیب، تحقیق کنید که مکان های بالقوه کجا ها هستند. گرچه که موقعیت های داخل شهری ممکن است افراد رهگذر را جذب کند، خیلی از جاهای خارج شهر هم می تواند فست فودهای سوددهی بزند که خانواده ها به آنجا کشیده می شوند.


از کوچک شروع کنید

شما ممکن است آرزوی یک پیشخوان بزرگ، آشپزخانه ی خوب در مرکز شهر را داشته باشید، ولی از کوچک شروع کردن اولین گام برای مالکان فست فود خواهد بود. نه تنها که اینگونه با اصول اولیه ای که برای این کسب و کار لازم است، آشنا می شوید، بلکه سرمایه کمتری هم لازم است  و ریسکش هم کمتر است.

مغازه های کوچک فست فود می تواند با حداقل هزینه غذاهای خوش طعم ارائه بدهد چون سربار آن کمتر است. به جای راه اندازی و افتتاح فست فود می توانید به خرید حق امتیاز فکر کنید و نمایندگی بگیرید، این گزینه ارزش فکر کردن را دارد، مخصوصا برای موسسان فست فود که هنوز آمادگی کامل برای ورود به کسب و کار مواد غذایی را ندارند.


برنامه کسب و کار

یک طرح و یا برنامه کسب و کار نباید حتما بیش از حد رسمی باشد، فقط کافی است روند ساخت و بهینه سازی برنامه را نشان بدهد تا کمک کند شما از فرصت های حال حاضر بازار بهره مند گردید و به شما برای مقابل با تهدیدات کمک می کند.

البته که نقشه و طرح کسب و کار برای ارتباط با دیگران ضروری است مثل شرکا، سرمایه گذاران، مشتری – اگر می خواهید هر کدام از این ها شما را باور کنند، شما باید آن ها را متقاعد کنید که وقتی حرف کسب و کارتان می آید، حساب شده کار می کنید.

می توانید از افراد متخصص برای پیاده سازی طرح کسب و کارتان استفاده نمایید.


در جست و جوی سرمایه

همه ی کسب و کارها نیاز به سرمایه گذار برای شروع کار ندارند، مخصوصا اگر از کوچک شروع کنید. می توانید از وام های کوچک شروع کنید.

اگر هم به دنبال سرمایه گذار هستید، برایش برنامه ریزی کنید. از اساس طرح کسب و کارتان برای در خواست وام و برنامه های سرمایه گذاری استفاده نمایید. سرمایه گذاران و وام دهندگان می خواهند همه چیز را راجع به ایده های تجاری و معاملات شما بدانند. واقع بین باشید که چقدر پول لازم دارید. شما با خرید تجهیزات داخلی و اجتناب از خرید تجهیزات اضافی می توانید پول خوبی را پس انداز کنید


مراحل نظارتی هنگام شروع یک کسب و کار را در نظر بگیرید

حالا هر نوع کسب و کاری که داشته باشید، باید اصول و مراحل قانونی وحقوقی مربوط به آن کسب و کار را در نظر بگیرید. از ثبت شرکت، تا دریافت مجوز قانونی …


اخذ نمایندگی فست فود


مدیریت فست فود در چهارچوب قوانین

از قوانین مربوط به کارکنان تا قوانین بهداشت غذایی، و قوانین جدید مثل استعمال دخانیات، درک و رعایت قوانین و مقررات و الزامات قانونی بر موفقیت فست فود شما تاثیر زیادی دارد.


تنهایی جلو نروید – مشاوره کنید

با شرکت هایی که این خدمات را ارائه دادند و کارشان این است مشورت کنید و روال شروع یک فست فود موفق را از آن ها جویا شوید.

تیم حرفه ای عطاویچ با داشتن افراد آموزش دیده و خبره به همه عزیزان در راه اندازی شعبه و اداره شعب مشاوره های لازم را می دهند و آموزش های لازم در این زمینه را به افراد داده می شود.

برای اخذ نمایندگی فست فود های عطاویچ فرم مورد نظر را تکمیل نمایید و بعد منتظر تماس همکاران ما باشید.


فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها
نظر جدید
0%

سبد خرید