سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

اخذ نمایندگی

1400/03/04 در ساعت 15:59:00

در دوران امروز و در این شرایط اقتصادی سرمایه گذاری یکی از بهترین راه های کسب درآمد بیشتر است. اما سرمایه گذاری مطمئن چگونه اتفاق می‌افتد؟! در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

اخذ نمایندگی

اخذ نمایندگی


چرا اخذ نمایندگی می تواند یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاری باشد؟

در دوران امروز و در این شرایط اقتصادی سرمایه گذاری یکی از بهترین راه های کسب درآمد بیشتر است. اما سرمایه گذاری مطمئن چگونه اتفاق می‌افتد؟! در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

جمله ای قدیمی است که میگوید: «بیزینس شکم بهترین بیزینس است.»

اما این راه در دوران کنونی سخت و پیچیده شده است. با وجود بازاری بزرگ، رقبای تازه نفس و محیط رقابتی شدید فعالیت در این حوزه هر روز سخت تر می شود. در علم کسب و کار اصطلاحی وجود دارد به نام اقیانوس آبی و قرمز. فعالیت در حوزه فست فود شدیداً در محیط اقیانوس قرمز قرار دارد و بدون پشتوانه، امکان شکست بسیار زیاد است. از طرفی همه ما می دانیم که این صنعت، صنعت بزرگ و پرسودی است و می تواند ما را به درآمدهای خوب و قابل قبولی برساند. اما راه ورود به این حوزه چیست!؟

بهتر است در ابتدا نگاهی به معنای فرانچایز داشته باشیم.



فرانچایز به معنای مجوز یا حق امتیاز برای استفاده از برند دیگران گفته می شود. در همین معنا هم میتوان دید که اخذ نمایندگی می تواند ریسک های موجود شروع یک کسب و کار تازه را کمتر کند.

بر طبق آمارها، تقریبا 90% استارتاپ ها درهمان سال های اول راه اندازی شکست می خورند. دلیل اینکه مردم به همکاری با فرانچایز ها علاقه دارند هم همین است. زیرا صاحبان برندها راه های سخت را رفته اند و مسیر روبرو برای مردم مسیری هموار است.

مجموعه رستوران های زنجیره ای عطاویچ، بزرگترین مجموعه رستوران یا اصطلاحا «فرانچایز» می‌باشد که همیشه به فکر رشد و طرقی برند خود است. مجموعه عطاویچ با ۷۲ شعبه در سرتاسر ایران، بزرگترین در ایران و خاورمیانه است، و کسی نیست که اسمی از عطاویچ نشنیده باشد.

شما با سرمایه گذاری و اخذ نمایندگی از برند عطاویچ قدم در راهی می‌گذارید که پشتوانه شما برند عطاویچ است و برند عطاویچ متعهد به شعبه دارهای خود است. در واقع شعبه دار جزیی از برند است.

شما با سرمایه گذاری بر روی شعبه خود، در واقع راه چندساله را در طی تنها چند ماه طی خواهید کرد.

زیرا برند عطاویچ این راه را رفته و اکنون استوار به مسیر خود ادامه میدهد و همراه شما است و با وجود شما بزرگ تر می شود.

 از دیگر مزیت های اخذ نمایندگی عطاویچ آموزش پرسنل و آشپزها و بازدید روزانه از شعب است.

بازرسان ما در تمامی روزها فعال هستند و اگر مشکلی برای شعبه ای به وجود آمده باشد در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف خواهند کرد.

آموزش هم بخش جدایی ناپذیر از این روند است. با وجود آموزش، آشپزهای شما تحت استانداردهای دفتر مرکزی قرار می گیرند و شما می توانید مطمئن از طعم و مزه غذاهای خود باشید.

از طرفی دیگر با راه اندازی فست فود، به اقتصاد آن منطقه کمک کرده و باعث اشتغال زایی برای جوانان و افراد مستعد می شوید.

در زمینه تامین مواد اولیه، کمترین نگرانی را شعبه دار تجربه می کند. زیرا تمامی مواد اولیه از طرف دفتر مرکزی برای تمامی شعب ارسال می شود. از نظر کیفیت مواد هم که دیگر صحبتی نمی‌ماند. تمامی مواد اولیه به وسیله خود برند تولید شده و در دسترس شعبه داران قرار می گیرد. بنابراین نگرانی از بابت تامین مواد اولیه باقی نمی‌ماند.

عطاویچ همیشه درحال شنیدن دغدغه ها و نظرات شعبه داران خود است و آن ها را همیشه زیر چتر حمایت خود دارد.

علاوه بر تمامی موارد، تجهیز فست فود هم با نظر شما می تواند توسط مجموعه انجام شود.

از دیگر مزیت های شعبه دار بودن در عطاویچ، ریسک کمتر شکست شما و همچنین حمایت های مالی دفتر مرکزی از شماست.

اگر شما در شهرستان ها باشید، و یا خارج از کشور، میتوانید با برند عطاویچ همکاری کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخ شما را خواهند داد.


10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:26:55

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

1400/12/16 در ساعت 12:55:12

اخذ نمایندگی ، یک قرارداد جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار موفق می‌گردند. اگر به دنبال پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود هستید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1400/12/02 در ساعت 15:45:36

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در ادامه مقاله قبل بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)

1400/11/30 در ساعت 14:16:17

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در این مقاله بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)
نظر جدید
0%

سبد خرید