سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

پرطرفدارترین همبرگرهای جهان کدام است؟ (قسمت دوم)

1400/10/29 در ساعت 15:08:00

شاید باورتان نشود اما همبرگرهایی در جهان وجود دارد که مانند همبرگرهای معمولی که میخوریم، نیست و از مواد خاصی تشکیل شده که ممکن است طعم خاصی به ساندویچ ما دهد. در این مقاله و مقاله قبلی برخی از آن ها را معرفی کرده ایم.

پرطرفدارترین همبرگرهای جهان کدام است؟ (قسمت دوم)

پرطرفدارترین همبرگرهای جهان کدام است؟ (قسمت دوم)

در قسمت قبلی یعنی مقاله پرطرفدارترین همبرگرهای جهان کدام است؟(1) درباره محبوب ترین همبرگرها در سرتاسر دنیا صحبت کردیم و گفتیم که بعضی از آن ها از عجیب ترین ها در نوع خودشان هستند.

حال در ادامه به بررسی مابقی برگرها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.









بایسون برگر


بایسون برگر


یک همبرگر منحصر به فرد آمریکایی که به نام برگر گاومیش امریکایی شناخته می شود. زیرا که در تولید آن از گوشت گاومیش آمریکای شمالی استفاده می شود.

این همبرگر اغلب بوفالو برگر نامیده می شود زیرا گوشت گاومیش کوهی اغلب به اشتباه به عنوان گوشت گاومیش شناخته می شود درحالی که گوشت گاومیش درواقع گوشت گاومیش آفریقایی و یا گاومیش آبی است.

در تصویر زیر می‌توانید بایسون را مشاهده کنید.


بایسون


اگرچه این همبرگر نسبت به برگرهای معمولی کلسترول و چربی کمتری دارد، اما قیمت بالاتر گوشت گاومیش آن را به یک خوراکی خاص تبدیل کرده است.

برگر گاومیش کوهان دار معمولاً در داخل یک نان نرم قرار می گیرد و با مواد مختلف مانند پیاز، کاهو، برش های گوجه فرنگی، سالاد قرمز و پنیر چدار سرو می شود و اغلب در کنار آن سیب زمینی سرخ شده میگیرد.


آنیون برگر


آنیون برگر


آنیون برگرها برای اولین بار در اوکلاهاما درست شده است و روش درست کردن گوشت آن است که باعث معروفیت آن شده است.

گوشت آن با له کردن برش های نازک پیاز در یک گوشت گاو تهیه می شود سپس گوشت و پیاز با هم می‌پزند تا پیازها کاراملی و ترد شده و گوشت کاملا پخته شود.

همبرگرها معمولاً حاوی یک تکه پنیر ورقه‌ای، خیار شور و خردل یا سس مایونز (یا هر دو) است که همه در داخل نان های نرم و پف دار برگر قرار می گیرند.

اعتقاد بر این است که این همبرگر در دهه 1920 در دوران رکود اقتصادی آمریکا اختراع شد، زمانی که پیاز بسیار ارزان بود و گوشت گران.

بنابراین مردم شروع به اضافه کردن پیاز با له کردن آن ها به گوشت با پشت کفگیر کردند.

به این شکل در مصرف گوشت نیز صرفه جویی می‌کردند.


چیلی برگر


چیلی برگر


خب خب رسیدیم به آیتمی که مخصوص تند خورهاست.

چیلی برگر.

چیلی برگر نوعی همبرگر است که از یک نان ، یک تکه گوشت و یک سس مخصوص تشکیل شده است.

برای درست کردن این همبرگر روی گوشت را با فلفل دلمه‌ای کن کارنه می‌پوشانند، (اگرچه فلفل قرمز نیز ممکن است در کنار آن سرو شود.)

اما این کن کارنه چیست؟

شاید بتوانم بگویم نوعی سس است که از مخلوط فلفل تند، لوبیا قرمز، گوجه فرنگی، گوشت گاو، سیر، زیره سبز و پیاز تشکیل شده است.

در نوشته‌های مربوط به سال 1529، برناردینو دو ساهاگون، راهب فرانسیسکن، خورش‌های چاشنی فلفلی را توصیف کرد که در پایتخت آزتک‌ها، تنوچتیتلان، که اکنون مکزیکوسیتی است، مصرف می‌شود.

در اسپانیایی، چیلی همان چیلی ولی کارنه (Carne) به معنی گوشت است.

این همبرگر در بعضی مکان ها به صورت سرباز (بدون نان درب) سرو می‌شود و معمولا به همراه سیب زمینی است.

اعتقاد بر این است که برگر چیلی در دهه 1920 توسط توماس ام دیفورست در لس آنجلس اختراع شد.


جوسی لوسی


جوسی لوسی


خوب به این همبرگر زیبا نگاه کنید.

واقعا عالی نیست؟

جوسی لوسی که یکی از 17 همبرگر تأثیرگذار مجله تایم نامگذاری شده است چرخشی خوب در چیزبرگر کلاسیک است که در آن پنیر به جای بیرون در داخل خود گوشت قرار می‌گیرد و ذوب می شود.

لوسی برگر پر از پنیر( که یکی از غذاهای مورد علاقه اهالی شهر مینیاپولیس است) تجربه‌ای عالی است که در واقع به مهارتی هم نیاز دارد تا بدانید چگونه آن را بدون سوزاندن دهان خود بخورید زیرا یک پنیر مذاب آمریکایی که در بین دو نان گوشت چرخ کرده قفل شده است در آن منتظره شماست.

ورای این موارد بازهم درمورد اختراع این همبرگر دو رستوران در مینیاپولیس همچنان با هم درگیر هستند و هرکدام ادعا می‌کنند که آن ها این همبرگر را درست کرده اند.


ایکس- تورو


ایکس- تورو


آیا یک همبرگر بزرگ می‌خواهید؟

البته که هیچ وقت به پای غول‌های ما مخصوصا مانستر کینگ نمی‌رسد.

اما خب تلاش خوبی بود.

منشاء این همبرگر برزیل است و هیج مواد تشکیل دهنده ثابتی ندارد.

درواقع دست شما برای درست کردن این برگر باز است.

اما خب آن ها اغلب شامل گوشت گاو، بیکن، کاهو، گوجه فرنگی، ذرت، ژامبون، پنیر ذوب شده، سوسیس، سس مایونز، و سیب زمینی سرخ می‌باشند.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

1401/01/22 در ساعت 16:08:18

همبرگر به عنوان یک غذای پرطرفدار و خوشمزه جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی دارد. شما می توانید این فست فود خوشمزه را در خانه نیز تهیه کنید.

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

با خاص ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

1401/01/08 در ساعت 11:39:26

حتما برای شما هم پیش آمده در منو فست فود ها علاوه بر همبرگر ساندویچ های دیگری هم مشاهده کرده اید که ترکیب اصلی آن ها برگر است.بدلیل پرطرفدار بودن برگرها ساندویچ های زیادی از ترکیب برگر با مواد دیگر ایجاد شده است.

با خاص  ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.
نظر جدید
0%

سبد خرید