سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:55:00

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

اعطای نمایندگی فست فود

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. ولی استفاده از هر برند و هر نامی به متقاضیان توصیه نمی شود. هنگامی که شما نمایندگی یک فست فود خاص را دریافت می کنید، در واقع با نام آن برند فعالیت می کنید. هرچه برند مورد نظر شما بهتر و معتبر تر باشد، مشتریان خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنند. در نتیجه، شما همیشه باید به دنبال اخذ نمایندگی از بهترین و قوی ترین فرانچایز های فست فود فعال در ایران باشید. این پروسه شاید در نگاه اول به شدت ساده به نظر برسد ولی، می تواند مشکلات و چالش های متعددی را برای شما ایجاد نماید. امروز ما قصد داریم تا در مورد اعطای نمایندگی فست فود عطاویچ با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.





اخذ نمایندگی فست فود چیست؟

قبل از بررسی موارد مهم تر بیایید تا نگاهی به چیستی اعطای نمایندگی و پروسه اخذ نمایندگی بیندازیم. یک نمایندگی فست فود، به مرکزی گفته می شود که با تابلو و نام یک مجموعه بزرگ، نسبت به ارائه خدمات اقدام می نماید. مطمئنا در حال حاضر تیم های زیادی در سراسر ایران حاضر هستند که برای مجموعه های بزرگ‌تر کار می کنند. در پروسه اخذ نمایندگی فست فود، شما از شرکت و مجموعه اولیه، اجازه فعالیت با نامشان را دریافت می کنید. این پروسه بسته به شهرت، محبوبیت و کیفیت خوراکی های تولید شده توسط تیم اولیه می تواند به صورت سریع یا به صورت کند صورت گیرد.

توجه داشته باشید که متقاضیان اخذ نمایندگی باید یک سری ویژگی های اولیه را در خود داشته باشند. چرا که تولید غذای کم کیفیت توسط این افراد، می تواند به نام برند اولیه آسیب وارد نماید. به همین علت هم برند هایی که شهرت و محبوبیت زیادی دارند، معمولا مدت زمانی را صرف تحقیق و بررسی شخصیت متقاضی می کنند. اگر متقاضی ویژگی های مورد نیاز را در خود داشت، آن‌ها درخواست او را قبول می کنند. پس به صورت خلاصه اخذ نمایندگی فست فود به پروسه ای گفته می شود که در طی آن شما مجوز فعالیت با نام یک برند معتبر را دریافت می کنید. توجه داشته باشید که معمولا شرکت های فعال در زمینه اعطای نمایندگی، هر استان و شهر را به منطقه های مختلفی تقسیم می کنند. آن‌ها برای سهولت کاربران و زیاد نشدن رقابت، اجازه فعالیت دو نمایندگی در یک منطقه را نمی دهند. پس بهتر است که به این مورد هم توجه داشته باشید.


اعطای نمایندگی عطاویچ

یکی از تیم ها و شرکت هایی که به اعطای نمایندگی علاقه زیادی نشان می دهد، مجموعه عطاویچ می باشد. خود عطاویچ که دیگر نیازی به معرفی ندارد. این رستوران زنجیره ای به عنوان بزرگ‌ترین فرانچایز فست فود در سراسر ایران شناخته شده است که حتی در کشور های همسایه هم نمایندگی های مختلفی را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که عطاویچ همواره به ارائه نمایندگی علاقه نشان داده و دوست دارد تا خدماتش را به سراسر ایران انتقال دهد. البته که برای این پروسه به همکاری متقاضیان نیاز دارد. اگر شما به دنبال اخذ نمایندگی یک فرانچایز خوب و محبوب هستید، استفاده از نام و تابلو عطاویچ مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.


اخذ نمایندگی


اعطای نمایندگی عطاویچ می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به صورت تضمین شده راه اندازی کنید. بر خلاف سایر مجموعه های فست فودی ایران که به سود اولیه خود بیشتر از کیفیت نهایی کار فکر می کنند، عطاویچ همیشه کیفیت نهایی خوراکی و نمایندگی هایش را در اولویت قرار داده است. به همین علت هم خدمات ارائه شده توسط تیم عطاویچ شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورده اند. هنگامی که مردم نام عطاویچ را می شنوند، ناخودآگاه به کیفیت بالای فست فود فکر می کنند. این مسئله به عنوان یکی از مهم ترین خطوط قرمز عطاویچ شناخته شده است.

 البته، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که عطاویچ به صورت مستقیم مواد اولیه مورد نیازتان را در اختیار شعبه قرار می دهد. در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد. پروسه اعطای نمایندگی عطاویچ پروسه پیچیده ای نیست. شما اطلاعات خود را در اختیار کارشناسان قرار می دهید و در صورت تایید شدن اطلاعات، می توانید با خیال راحت نمایندگی خود را افتتاح کنید. لازم به ذکر است که هرگونه آسیب به نام عطاویچ و این برند می تواند نتایج نامطلوبی را برای متقاضیان به همراه داشته باشد.


مزایای دریافت نمایندگی عطاویچ

اخذ نمایندگی فرانچایز عطاویچ می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله به شدت مهم اشاره کردیم، هنگامی که شما از خدمات یک فرانچایز خوب استفاده می کنید، می توانید خیلی راحت مشتریان را به نمایندگی خود جذب کنید. هنگامی که یک رستوران یا مرکز عرضه فست فود به تازگی ایجاد می شود، مشتریان خیلی سخت به آن اعتماد می کنند. چرا که مردم به دنبال غذای خوب و با کیفیت هستند. این مسئله به صورت مستقیم بر روی پروسه رشد و کسب درآمد شما تاثیر گذار است. ولی، هنگامی که شما از یک نام معتبر همچون عطاویچ استفاده کنید، دیگر نگرانی در مورد جذب مشتریان نخواهید داشت. آنها خیلی راحت به برند عطاویچ اعتماد کرده و از شما خرید می کنند.

دیگر مزیت دریافت نمایندگی عطاویچ استفاده از شبکه های داخلی این فرانچایز می باشد. اعطای نمایندگی عطاویچ همراه با تامین مواد اولیه صورت می گیرد. عطاویچ کارخانه تولید مواد اولیه تازه خود را داشته و می تواند همه وسایلی که شما برای ایجاد یک مجموعه خوب و با کیفیت نیاز دارید را در اختیارتان قرار بدهد. در ضمن، کارشناسان و بازاریاب های حرفه ای عطاویچ چند ده سال سابقه در زمینه مدیریت مرکز عرضه فست فود دارند. پس شما در طول مسیر راه اندازی مرکز عرضه فست فود خود پشتیبانانی خواهید داشت که آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.  

 

اعطای نمایندگی


پروسه دریافت نمایندگی عطاویچ به چه مقدار زمان نیاز دارد؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت کلی پروسه اعطای نمایندگی چقدر زمان نیاز دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که متغیر های زیادی برای محاسبه مدت زمان اعطای نمایندگی وجود دارند. همه چیز به شما، سوابقتان و مجموعه ای که به دنبال اخذ نمایندگی او هستید بستگی دارد. اگر شما به دنبال اعطای نمایندگی فرانچایز های معتبری همچون عطاویچ هستید، باید مدت زمانی را صبر کنید تا اطلاعات اولیه شما توسط کارشناسان عطاویچ به صورت کامل بررسی شوند. بررسی دقیق و کامل اطلاعات برای تیم مدیریت عطاویچ اهمیت زیادی دارد. چرا که آن‌ها باید فست فود های موجود در شهر شما را بررسی کنند و طبق آمار به شما مجوز راه اندازی نمایندگی را اعطا کند.  


نحوه اخذ نمایندگی عطاویچ

با توجه به وضعیت فعلی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و بهداشت و برای بالا بردن سرعت رسیدگی به درخواست ها، پروسه اعطای نمایندگی عطاویچ به صورت اینترنتی هم صورت می گیرد. فقط کافی است که به صفحه مربوط به اعطای نمایندگی در وب سایت رسمی عطاویچ مراجعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز در اختیارتان قرار گیرد. برای ثبت درخواست شما می توانید فرم موجود در صفحه ذکر شده را پر کنید و منتظر دریافت اطلاعیه از سمت کارشناسان عطاویچ باشید. این پروسه شاید چند روز تا چند هفته طول بکشد. اگر شما در مورد پروسه اعطای نمایندگی عطاویچ سوالی دارید، می توانید هم اکنون با کارشناسان و واحد پشتیبانی عطاویچ تماس بگیرید و سوال خود را مطرح کنید.  

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید