سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چطور پیتزا فروشی خودتان را افتتاح کنید

1400/05/21 در ساعت 12:13:00

پیتزا یکی از محبوب ترین انتخاب های غذایی برای جهانیان است. برای مثال در آمریکا ، مصرف کنندگان سالانه 3 میلیارد پیتزا می خورند. با چنین ارقامی ، تعجبی ندارد که افتتاح رستوران پیتزا می تواند چشم انداز جذابی باشد

چطور پیتزا فروشی خودتان را افتتاح کنید

چطور پیتزا فروشی خودتان را افتتاح کنید

پیتزا یکی از محبوب ترین انتخاب های غذایی برای جهانیان است. برای مثال در آمریکا ، مصرف کنندگان سالانه 3 میلیارد پیتزا می خورند. با چنین ارقامی ، تعجبی ندارد که افتتاح رستوران پیتزا می تواند چشم انداز جذابی باشد ، به خصوص اگر شما به درستی برنامه ریزی کرده باشید و آماده باشید.

اگر نمیدانید که باید از کجا شروع کنید ما برای شما یک راهنمای قدم به قدم تدارک دیده ایم که میتوانید با خواندن آن اطلاعات خوبی درباره نحوه  راه اندازی رستوران خود کسب کنید.

ساختار کسب و کار

حال که این رویکرد در شما شکل گرفته و تصمیم گرفته اید که این کسب و کار را شروع کنید، قدم اول نگاه به ساختار این کسب و کار است. واقعیت این است که راه اندازی کسب و کار فروش پیتزا به دلیل رقابت زیاد خطرناک است. اما اگر درک درستی از مشکلاتی که با آن ها روبرو خواهید شد –(مانند رقبای شما، نحوه کاهش هزینه ها بدون افت کیفیت مواد اولیه) و نحوه برخورد با آنها قبل از شروع کار داشته باشید ، شانس موفقیت شما افزایش می یابد.

قبل از شروع کسب و کار خود ، باید بفهمید که چه ساختاری برای پیتزا فروشی شما مناسب است. ساختارهای تجاری تأثیر قابل توجهی بر شناسایی ریسک های قانونی و عملیاتی ، حفاظت از دارایی ها ، مالیات ، هزینه های قانونی و مشتریان بالقوه دارند.


نوشتن نقشه کسب و کار

وقتی به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید ، داشتن یک برنامه بسیار مهم است. این برنامه همان نقشه کسب و کار شما و یا Business Plan کسب و کار شماست و شما باید آن را به عنوان نقشه راه خود برای موفقیت در نظر بگیرید. بدون این نقشه ، شما در یک صنعت تاریک و پرجمعیت گم شده اید و نمی دانید کجا می روید یا کجا بوده اید. نکته جالب این است که در صنعت مهمان‌یاری 60% از کسب و کارها و استارتاپ ها نمیتوانند 1 سال اول را پشت سر بگذارند و از بین می‌روند.

مطمئناً برنامه ریزی قبل از انجام هر کاری توصیه می شود. قبل از انجام هر گونه کاری ، مطمئن شوید که در مورد بازار خود تحقیق کرده اید ، رقابت را محدود کرده اید  و رقبای خود را شناسیایی کرده اید، مکان ایده آل را پیدا کرده اید ، منوی خود را توسعه داده و اطمینان حاصل کرده اید که می توانید مواد اولیه مورد نیاز آن ها را تأمین کنید.

در حالی که نقشه های کسب و کارها عموماً از یک قالب نسبتاً استاندارد پیروی می کنند ، برنامه های تجاری مبتنی بر مهمان‌یاری باید موضوعات خاصی را پوشش دهند که سایر برنامه های تجاری از آن استفاده نمی کنند.

مواردی که می توانید در نقشه کسب و کار خود لحاظ کنید:

مفهوم کسب و کار خود را بنویسید.

یک خلاصه اجرایی تهیه کنید.

یک منو برای نمونه درست کنید.

بازار خود را تحلیل کنید.

بازار هدف خود را شناسیایی کنید.

ارکان شرکت (رستوران) خود را مشخص کنید.

طراحی و محل خود را مشخص کنید.

استراتژی های بازاریابی خود را بنویسید.

امور مربوط به کارهای مالی و نحوه بدست آمدن آن را لحاظ کنید.


اخذ نمایندگی عطاویچ


گسترش کسب وکار خود

هنگامی که به دنبال ایجاد سبک خدمات برای پیتزا فروشی خود هستید ، سه نوع اصلی را باید در نظر داشته باشید. در حالی که می توانید تمرکز خود را بر روی یک سبک سرویس خاص قرار دهید ، می توانید به عنوان یک نهاد ترکیبی عمل کنید و هر سه موارد را باهم ترکیب کنید.

این موارد به شرح زیر است:

سالن داری: یک پیتزا فروشی به سبک سالن داری طیف وسیع تری از مشتریان را جلب می کند. این سبک به شما این امکان را می دهد که واقعاً با برند خود ارتباط برقرار کرده و خدمات رده بالایی را ارائه دهید. تنها نقطه ضعف این سبک از پیتزا فروشی این است که شامل افزایش سرمایه گذاری برای چیدمان و مبلمان می شود. در ضمن فراموش نکنید که این مدل که فقط بر مشتریان حضوری تکیه دارد به واسطه مواردی مانند شیوع بیماری دیگر کارآیی ندارد و از بین می‌رود.

تحویل: یکی از شناخته شده ترین روش های خدمات رسانی در مورد پیتزا فروشی ها است. این سبک یک گزینه بسیار راحت برای مشتریان ارائه می دهد و می‌توانید از ابزارها و کمک های بیزونی برای رساندن پیتزاها به دست مشتریانتان استفاده کنید.

بیرون‌بر: این اغلب کم هزینه ترین نوع پیتزا فروشی است زیرا به فضای کمتری ، وسایل کمتر و حتی تجهیزات کمتر نیاز دارد. نقطه قیمت و طعم شما به نقاط اصلی برای فروش شما تبدیل می شود.


منوی خود را درست کنید.

با توجه به اینکه پیتزا فروشی ها در صنعت مهمان یاری بسیار زیاد هستند و رقابت در میان آن ها بسیار بالاست، باید بتوانید خود را از رقبای خود متمایز کنید. تهیه یک منوی منحصر به فرد با استفاده از ترکیبات با کیفیت بالا و ترکیب طعم های منحصر به فرد و تازه می تواند شما را از بقیه متمایز کند.

هنگام تهیه منوی پیتزا ،این نکته مهم است که به طعم های کلاسیکی که مردم می شناسند و دوست دارند وفادار بمانید. اما آزمایش کردن با انواع تزیینات منحصر به فرد که تجربه ای نوآورانه از پیتزا را به همراه دارد می‌تواند سودمند باشد اما این کار باید با برنامه ریزی درست و حساب شده باشد و شما باید آن را در نقشه کسب و کار خود لحاظ کنید.


مکان مناسب برای خود را پیدا کنید.

مکان رستوران شما همه چیز است. انتخاب مکان مناسب برای پیتزا فروشی می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. اگر منطقه ای را انتخاب کنید که قبلاً توسط یک پیتزا فروشی با کیفیت خدمات رسانی می شود از بین خواهید رفت و یا اگر دسترسی به آن منطقه بسیار سخت است ، ممکن است بسیاری از مشتریان خود را که پیاده در حال عبور و مرور باشند را از دست بدهید.

هنگام پیدا کردن یک مکان مناسب به این موارد توجه کنید:

جمعیت شناسی

دید و دسترسی

رقابت

اندازه و فضا

توان مالی

به دنبال مناطقی باشید که رقابت در آن ها کمیاب تر است و مطمئن شوید که مشتری مناسب را جذب می کند.

همیشه این فرض را با خود همراه داشته باشید: "مشتریان سختی را دوست ندارند."

مجهز کردن پیتزا فروشی خود با لوازم مناسب

بپیتزا فروشی شما به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟ جواب این سوال کاملا این بستگی به نیازهای شما و منوی شما دارد ، اما به طور کلی طیف وسیعی از تجهیزات عمومی و وسایل کوچک مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار جدید پیتزا وجود دارد.

بعضی از این وسایل را در ادامه بررسی می کنیم:

فر پیتزا: این بخش غیر قابل مذاکره در هر تجارت پیتزا است. ظرفیت فر پیتزا یکی از بزرگ ترین عوامل در تعیین میزان خروجی و سودآوری پیتزا خواهد بود. در حالی که بودجه همیشه در انتخاب فر محدودیت دارد، مطمئن شوید که میزان تولید و اندازه تسمه و سینی فر را در نظر گرفته‌اید و فری مناسب با نیاز خود خریداری کرده اید.

هود: قطعا نمیخواهید که تمام مغازه خود را با دود و بوی ناشی از پخت و پز پر کنید بنابراین شما نیاز به یک هود مناسب خود دارید.

می توانید برای دیدن بقیه لوازم و تجهیزات مربوط به پیتزا به این مقاله مراجعه کنید.


فرانچایز فست فود


استخدام افراد مناسب

هنگام انتخاب کارکنان همیشه به یاد داشته باشید که آن ها چهره برند شما خواهند بود و باید بتوانند به بهترین شکل ممکن نماینده شما باشند.

قبل از شروع فرایند استخدام مهم است که زمان خود را برای شناسایی مهارت های دقیق مورد نظر خود و نقش هایی که می خواهید کارکنان شما انجام دهند اختصاص دهید. شما باید نوع ارزش ها، ویژگی های شخصیتی و مهارت های متناسب با سبک کسب و کار خود را درک کنید.


بازاریابی برند خود را شروع کنید.

با استقرار تیم و آماده شدن محل کار ، باید در مورد پیتزا فروشی خود صحبت کنید. شما می خواهید در اطراف فست فود جدید خود هیاهو ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان را ترغیب کنید که بیایند و آن ها را امتحان کنند.

رسانه های اجتماعی: قدرت رسانه های اجتماعی را دست کم نگیرید. یک صفحه تجاری در اینستاگرام و سایر بسترهای اجتماعی ایجاد کنید که به سبک کسب و کار شما مرتبط است. صفحات را با تصاویر غذای خود پر کنید و حال خوب مشتریان خود را به بقیه مخاطبان خود نشان دهید.

ایجاد یک وب سایت: یک وب سایت آسان برای گشتن داشته باشید که تمام اطلاعات لازم درباره کسب و کار شما مانند منوها ، ساعات کار و اطلاعات تماس را به اطلاع مشتریان منتقل کند. یادتان نرود که باید قابلیت سفارش آنلاین را در آن در نظر بگیرید و اجازه ندهید که سفارش های خضوری و آنلاین با هم اشتباه شوند.

و در آخر

و در آخر فراموش نکنید که ما در سال 2021 زندگی می کنیم و جهان پیرامون ما روزانه در حال تغییر است. پس سعی کنید همیشه بازار و صنعت خود را زیر نظر داشته باشید و اطلاعات خود را به روز کندید. از تکنولوژی غافل نشوید و همیشه آن را به عنوان یکی از ارکان اصلی کسب و کار خود مد نظر قرار دهید.


10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

1401/02/05 در ساعت 11:43:09

امروزه که بسیاری از خرید های افراد بصورت آنلاین انجام می شود و افراد از فضای اینترنت برای خریدهای خود استفاده می کنند، عده ای از افراد سودجو با اجرای ترفندهایی سعی در فریب مردم هنگام سفارش آنلاین و دسترسی به اطلاعات بانکی آن ها و درنتیجه خالی کردن حساب افراد را دارند.

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 مزیت سفارش آنلاین

1401/01/20 در ساعت 12:39:25

مطمنا نسل های قبل هیچ وقت فکر نمی کردن بشر به جایی برسد که با فشار دادن چند دکمه و نرفتن به مراکز خرید بتواند وسایل مورد نیاز خود را خرید کند و آن ها را در محلی که مدنظرش است، تحویل بگیرد.

7 مزیت سفارش آنلاین
نظر جدید
0%

سبد خرید