سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:20:00

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟

دنیای تجارت اکنون، دنیای 24 ساعته است. یعنی کسب و کارها بصورت 24 ساعته فعالیت می کنند، مشتریان هم بصورت 24 ساعته از این خدمات استفاده می کنند.

امروز بهترین روز برای شروعی طوفانی است. در دنیایی که رشد فناوری با سرعت نور حرکت می کند، همه افراد بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و حتی شرایط مالی نیاز به برقراری ارتباط با یکدیگر دارند. یکی از بهترین اتفاقات دنیای دیجیتال این است که شما می توانید مهارت های خود را با کمترین سرمایه در اختیار دیگران قرار دهید و از آن ها کسب درآمد کنین.

دلایل بسیاری برای کشیده شدن افراد به سمت فروشگاه اینترنتی وجود دارد در این مقاله قصد داریم برخی از آن ها را بیان کنیم.







  • درآمد بیشتری خواهید داشت.

با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن موبایل های هوشمند و با ایجاد و گسترش شبکه های اجتماعی بستر جدیدی برای فعالیت در فضای مجازی و کسب درآمد ایجاد شده است. بسیاری از افراد زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت سپری می کنند. شما می توانید از همین بستر برای کسب درآمد استفاده کنید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند بجای رفتن به پاساژ ها و مغازه ها زیر کولر و یا کنار بخاری سفارش خود را ثبت کنند. فقط کافی است شما هم از این فضا برای نمایش محصول و یا خدمات خود استفاده نمایید.


  • هزینه های کمتری می پردازید.

هزینه های سنگین و هم چنین نداشتن سرمایه اولیه برای بسیاری از افراد، باعث ایجاد یک مانع بزرگ برای کسب درآمد شده است. این را می توان گفت که در این نوع فعالیت بدون اجاره مغازه و هزینه های مربوط به آب و برق و... در فضای مجازی می توانید برای خودتان کسب و کارتان را شروع کنید و سود زیادی نیز در این زمینه داشته باشید.


  • کسب و کار خود را جهانی می کنید.

با طراحی یک سایت فروشگاهی می توانید مشتریان خود را از هرجای جهان جذب کنید. از این طریق هر کالا و یا خدماتی که داشته باشید از طریق فضای آنلاین می توانید ارائه دهید. و در صورت معامله با کسب و کارهای خارجی درآمد دلاری کسب کنید.


  • میلیون ها مشتری در فضای مجازی بدست آورید.

اگر شما در شهر خودتان یک مغازه داشته باشید و روزانه بطور میانگین هزار نفر از جلو مغازه شما عبور کنند و صد نفر وارد مغازه شما شوند و ده نفر خرید کنند، اما در آن صورت به تعداد مردم کشور در فضای آنلاین در حال چرخیدن هستند. حال همان نسبت هزار، صد و ده را به جمعیت میلیونی کشور نسبت بدهید. حال می بینید چه بازار گسترده ای در انتظار شماست.


سفارش آنلاین


  • در طول شبانه روز و حتی در شب هم کسب درآمد کنید.

فرض کنید شما در یک زمینه تخصصی اطلاعات دارید و تجربیات خود را در قالب یک کتاب الکترونیکی در سایت خود منتشر می کنید.

حال شخصی در نیمه شب و یا روز تعطیل در حال بررسی همان موضوع تخصصی می باشد. بنظر شما بهتر نیست شخص آن کتاب الکترونیکی را خرید کند تا به خواندن مطالب پراکنده بپردازد؟ در این صورت شخص در هر ساعت از شبانه روز و هر زمان که لازم داشته باشد می تواند به مطالب مراجعه کند.


  • همه چیز قابل اندازه گیری است.

در سفارش اینترنتی امکان بررسی و پیگیری مشتریان وجود دارد و شما به راحتی می توانید متوجه شوید که مشتریان شما از کدام منبع خرید می کنند یا کدام یک از محصولات و خدمات شما بیشتر علاقه دارند و راحت تر با آن ها ارتباط برقرار کنید. آن ها می توانند نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند. بنابراین شما به راحتی می توانید از طریق فضای آنلاین این موارد را بهبود ببخشید و میزان رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.


ما در مجموعه عطاویچ با ارائه سایت فروشگاهی و ارائه خدمات و دریافت سفارش آنلاین غذا تمام سعی خود را در سهولت ثبت سفارش توسط مشتریان عزیز خود کرده ایم.

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

1401/02/05 در ساعت 11:43:09

امروزه که بسیاری از خرید های افراد بصورت آنلاین انجام می شود و افراد از فضای اینترنت برای خریدهای خود استفاده می کنند، عده ای از افراد سودجو با اجرای ترفندهایی سعی در فریب مردم هنگام سفارش آنلاین و دسترسی به اطلاعات بانکی آن ها و درنتیجه خالی کردن حساب افراد را دارند.

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

7 مزیت سفارش آنلاین

1401/01/20 در ساعت 12:39:25

مطمنا نسل های قبل هیچ وقت فکر نمی کردن بشر به جایی برسد که با فشار دادن چند دکمه و نرفتن به مراکز خرید بتواند وسایل مورد نیاز خود را خرید کند و آن ها را در محلی که مدنظرش است، تحویل بگیرد.

7 مزیت سفارش آنلاین

تاثیر فروشگاه آنلاین بر کسب و کارها

1400/12/21 در ساعت 11:45:34

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فضای اینترنت و البته فروش اینترنتی، تغییرات عظیمی در خرید و فروش ایجاد شده است و افراد فقط به فضای فروشگاه فیزیکی خود محدود نیستند.

تاثیر فروشگاه آنلاین بر کسب و کارها

چطور بکارگیری سیستم سفارشات آنلاین بر کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

1400/10/04 در ساعت 15:37:46

سفارش آنلاین. کلمه ای که تا بحال بسیار شنیده و پس از این نیز بسیار خواهید شنید. تکنولوژی که روز به روز میزان استقبال و استفاده از آن بیشتر می شود.

چطور بکارگیری سیستم سفارشات آنلاین بر کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

اهمیت سفارش آنلاین بر کسب و کارها

1400/10/01 در ساعت 12:00:01

حتما برای شما هم پیش آمده که در طول روز نیاز به کالا، غذا و... احساس کنید و امکان خروج از منزل و یا محل کار خود را نداشته باشید. در این لحظه اولین گذینه که به ذهن می رسد استفاده از امکانات سفارش آنلاین برای رفع نیاز شماست.

اهمیت سفارش آنلاین بر کسب و کارها
نظر جدید
0%

سبد خرید