سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

تجهیزات مورد نیاز فست فود

1400/03/30 در ساعت 11:58:00

زمانی که تصمیم به راه اندازی فست فود می گیرید اولین چیزی که باید به آن توجه کنید تجهیزات مورد نیاز برای رستوران است. در این مقاله به بررسی این تجهیزات پرداخته ایم.

تجهیزات مورد نیاز فست فود

تجهیزات مورد نیاز فست فود

در حالی که فست فود ها در همه جا وجود دارند، اما این بدان معنا نیست که جایی برای کسب و کارهای کوچک تر نیز وجود ندارد. ممکن است به کار بیشتری احتیاج داشته باشند، اما اگر پشتکار داشته باشید مطمئناً موفقیت امکان پذیر است

. اگر به فکر افتتاح یک فست فود هستید اما کاملاً مطمئن نیستید که به چه وسیله ای احتیاج دارید، به جای درستی در افکار خود رسیده اید. این مقاله دارای یک لیست از تجهیزات فست فود است که شامل مهم ترین وسایل مورد نیاز شماست.


قفسه بندی برای محصولات

هنگام باز کردن فست فود ، آسان است که درگیر تمام تجهیزات رستوران تجاری شوید. اما به یاد داشته باشید که شما به فضای ذخیره سازی نیاز خواهید داشت. قفسه های رستوران یک راه حل ساده به شما نشان می دهند که به طور یکپارچه در چیدمان آشپزخانه شما کار می کند و می توانید از آن ها برای منظم کردن چیدمان محصولات، منظم کردن آن ها و از همه مهم تر انبار کردن استفاده کنید. قفسه های دیواری را می توان به دیوارها چسبانده و برای آشپزخانه هایی که فضای بیشتری برای قفسه بندی سنتی ندارند ، مناسب است.



یخچال و فریزر

فست فود ها باید مواد غذایی را برای مدتی حفظ کنند بنابراین شما حتما نیاز به یخچال و فریزر صنعتی خواهید داشت و باید رستوران خود را با یخچال و فریزر مجهز کنید. یخچال های درب شیشه ای دید بهتری دارند و مشتری ها می توانند داخل آن ها را ببینند، در حالی که یخچال های بزرگ و صنعتی عایق بندی عالی را ایجاد می کنند و دمای محیط را به حداقل می رسانند. برای آشپزخانه هایی که چندمنظوره هستند و انواع آیتم ها را سرو می کنند، ترکیب یخچال فریزر صنعتی بهترین راه حل است.


سرخ کن


سرخ کن فست فود


فست فود ها به دلیل ارائه غذاهای سرخ شده شناخته می شوند. در نتیجه ، سرخ کن های صنعتی در لیست تجهیزات ضروری فست فود ها، جایگاه بالایی دارند. ماهی، سیب زمینی سرخ کرده، حلقه های پیاز و مرغ سوخاری جزء محبوب ترین انواع غذاهای سرخ شده هستند.

از آن جا که همه فضاهای آشپزخانه ها یکسان نیستند ، انواع مختلفی سرخ کن در بازار وجود دارد. بعضی از آن ها فضای کمتری را اشغال می کنند و این نوع برای آشپزخانه های تجاری کوچک تر ایده آل هستند. اندازه دیگر سرخ کن ها بزرگ تر است و به فضای بزرگ تری برای نصب احتیاج دارد. این سرخ کن های صنعتی عمدتا می توانند تا حدود 2 مخزن و تا 6 مخزن داشته باشند که این امر برای سرخ کردن حجم زیادی از مواد غذایی مناسب است.

 در صورت عدم دسترسی به اتصال گاز ، سرخ کن برقی بهترین گزینه است.


اجاق


اجاق گاز فست فود


اجاق های صنعتی از الزامات لازم برای هر فست فود است. چه در حال پختن همبرگر ، تخم مرغ ، سوسیس ، پنکیک ، استیک ، مرغ یا ماهی باشید.


هود


هود فست فود


هود برای ایمنی شما و کارکنان آشپزخانه شما ضروری است. به خصوص در رستوران های فست فود بسیار مهم است زیرا هود به شما کمک می کند تا هوای آشپزخانه را از دود و چربی ناخواسته پاک کنید. این فرآیند هوای آشپزخانه شما را تازه نگه می دارد و از همه مهم تر خطر آتش سوزی را کاهش می دهد.

اگر در حال راه اندازی فست فود کوچک تر هستید ، یک سیستم هود کربنی (بدون دودکش) ممکن است بهترین گزینه شما باشد. این واحدها به فضای کمتری نیاز دارند و در هنگام طراحی آشپزخانه ها از قابلیت کارایی بیشتری برخوردار هستند.

هودهای صنعتی گزینه دیگر است که برای واحدهای صنعتی بزرگ مناسب است. این هودها که مستقیماً به دیوار یا سقف شما نصب شده اند، جزئی از وسایل آشپزخانه تبدیل می شوند و برای رستوران های فست فود با حجم بالا مناسب ترین هستند.


ظرفشویی

سینک ظرفشویی را نباید فراموش کنید زیرا تمیزی مهمترین المان در یک رستوران است. حفظ محیط بهداشتی نه تنها برای سلامت کارکنان و مشتریان مهم است ، بلکه قانون نیز محسوب می شود. به همین دلیل است که هر فست فود به ظرفشویی های تجاری نیاز دارد. سینک ظرفشویی ها به اندازه 1 محفظه و به اندازه 4 عدد است. سینک ظرفشویی ها به راحتی درون میز قرار می گیرند ، در حالی که سینک های دستی را می توان به دیوارها نصب کرد. نوع سینک ظرفشویی شما تا حد زیادی به چیدمان آشپزخانه شما بستگی دارد ، بنابراین بهتر است قبل از تهیه این وسایل حتما از طرح خود مطلع شوید.

میبینید که افتتاح رستوران مشکلات خود را دارد و امکان دارد که شما در تهیه وسایل اشتباه کنید اما عطاویچ کار شما را راحت کرده است. شما با اخذ نمایندگی عطاویچ و استفاده از مشاوران ما خیلی راحت و سریع شعبه رستوران خود را افتتاح میکنید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ثبت درخواست خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.


10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:26:55

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

1400/12/16 در ساعت 12:55:12

اخذ نمایندگی ، یک قرارداد جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار موفق می‌گردند. اگر به دنبال پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود هستید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1400/12/02 در ساعت 15:45:36

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در ادامه مقاله قبل بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)

1400/11/30 در ساعت 14:16:17

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در این مقاله بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)
نظر جدید
0%

سبد خرید