سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا سرمایه گذاری در صنعت رستوران؟!

1400/03/25 در ساعت 14:56:00

اخذ نمایندگی از یک برند راحت ترین راه برای افزایش سرمایه شماست. مخصوصا اگر این سرمایه گذاری در زمینه فست فود که محبوب بیشتر افراد جامعه نیز، هست باشد که نتیجه بهتری خواهد داشت.

چرا سرمایه گذاری در صنعت رستوران؟!

چرا سرمایه گذاری در صنعت رستوران؟!

اخذ نمایندگی راحت‌ترین راه برای سرمایه گذاری شماست. در حال حاضر بسیاری از مردم به دنبال یافتن راهی برای با ارزش تر کردن دارایی های خود هستند، بنابراین آن ها در مواقعی دست به اقدامات هیجانی می زنند که باعث از بین رفتن سرمایه خودشان می شود. اما اخذ نمایندگی برای شما می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و طولانی مدت باشد. شما با این سرمایه گذاری علاوه بر ورود به کسب و کاری پرسود، راه را برای ادامه مسیر خودتان هم هموار می کنید.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که شما می توانید به دور از هیجانات و با سرمایه گذاری در صنعت فست فود علاوه بر ایجاد اشتغال به درآمدهای خوبی هم برسید پس با ما همراه باشید.

صنعت فست فود، کسب و کاری پر سود

صنعت غذا همیشه برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن بوده اند جذاب بوده و هست، مخصوصا در حوزه فست فود. راه اندازی فست فود می تواند شروع یک کسب و کار خوب و پردرآمد باشد اما کار آسانی نیست، زیرا هم هزینه بر است و هم زمانبر. علاوه بر صرف هزینه برای آموزش پرسنل خودتان، شما باید برای شناخته شدن توسط مشتریان و کسب درآمد زمان زیادی را هزینه کنید. اما شما فرصت دارید که با خیالی آسوده وارد این صنعت شوید.


شما می توانید با اخذ نمایندگی عطاویچ به راحتی اینکار را انجام دهید. فقط کافی است که شما یک مکانی داشته باشید و هزینه تجهیزات را پرداخت کنید. بقیه موارد را ما انجام میدهیم.

در مورد تجهیزات فست فود  نگران نباشید، هم خود شما می توانید بر اساس استانداردهای ما آن ها را خریداری کنید و یا ما به شما معرفی می کنیم که از کجا و از چه کسی تجهیزات را خریداری کنید.

و هم چنین دیگر نیاز نیست که نگران آموزش پرسنل خود باشید زیرا ما آن ها را آموزش می دهیم. آموزش های ما از 0 تا 100% غذاها و منوهای عطاویچ است. بازرسان ما هم به صورت روزانه اقدام به بازرسی شعب می کنند و شما را تنها نمی گذارند. شما با اخذ نمایندگی عطاویچ علاوه بر سرمابه گذاری مطمعن سودآور می توانید این مسیر را بسیار زودتر طی کنید.


اخذ نمایندگی


قانونی بودن

اولین مورد قانونی بودن اینکار است. شما با اخذ نمایندگی عطاویچ به صورت کاملا قانونی صاحب شعبه رستوران خود می شوید. این مورد را در نظر داشته باشید که با سرمایه گذاری در این صنعت شما وارد دنیای جذاب مواد غذایی می شوید، صنعتی که نه تنها هیچ وقت از بین نمی‌رود بلکه روز به روز در حال پیشرفت و بزرگ تر شدن است و عطاویچ هم همپا با دنیای مدرن این صنعت در حال پیشرفت است.


دست به نقد بودن مشتریان

دومین مورد نقد بودن این صنعت است. در شعبه شما، مشتری به صورت چکی یا نسیه از شما خرید نمی کند، بلکه تمام مبلغ را به صورت نقد به حساب شما واریز می کند و می شود گفت که از این بابت تقریبا یک گام از بقیه صنایع جلوتر است.

کمک به اشتغال زایی

مورد سوم ایجاد اشتغال زایی و حجم بالای آن است. شما برای راه اندازی شعبه خود نیاز به آشپز، مدیر داخلی، نظافت چی، صندوقدار، پیک و ... دارید. بنابراین شما با راه اندازی یک شعبه به کسب و کار و اشتغالزایی محدوده و استان خود کمک کرده‌اید.

کاری راحت

مورد چهارم عدم پیچیدگی زیاد این صنعت است. شما نه نیازمند داشتن علوم شیمی و یا عملیات های پیچیده ریاضی هستید و نه نیازمند علم فلسفه. بلکه فقط کافیست به فکر باارزش تر کردن سرمایه خود باشید.

ریسک کمتر بازگشت سرمایه

مورد پنجم ریسک بازگشت سرمایه پایین این صنعت است. تقریبا تمامی ما میدانیم که اگر بخواهید خودتان یک برند رستوران ثبت کنید باید به مقدار زیادی هزینه تبلیغات بدهید تا شاید بتوانید بازخورد مثبتی از مردم بگیرید. اگر بخواهید خودتان یک رستوران ثبت کنید باید هزینه های مربوط به آموزش را هم بپردازید، علاوه بر هدر رفتن زمان و وقت شما.  پس چرا به دنبال راه آسانتر نیستید؟!


فرانچایز فست فود


جمع بندی

و در نهایت برند عطاویچ تمام این راه ها رفته است، شما پشتوانه عطاویچ را دارید بنابراین در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

از آن طرف هم تقریبا تمامی مردم به فست فود علاقه مند هستند پس بسیاری از آن ها مشتریان شما به حساب می آیند و تمامی این موارد علاوه بر این است که تقریبا کسی نیست که برند عطاویچ را نشنیده باشد و بسیاری از مردم حداقل برای یک بار غذاهای عطاویچ را امتحان نکرده باشند.

شما میتوانید نمایندگی عطاویچ را در هر کجای ایران که هستید افتتاح کنید و مطمئن باشید که برند عطاویچ با شما همراه است.

فقط کافیست به بخش اخذ نمایندگی رفته و فرم را پر کنید. همکاران ما با شما تماس می گیرند.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:26:55

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

1400/12/16 در ساعت 12:55:12

اخذ نمایندگی ، یک قرارداد جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار موفق می‌گردند. اگر به دنبال پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود هستید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1400/12/02 در ساعت 15:45:36

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در ادامه مقاله قبل بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)

1400/11/30 در ساعت 14:16:17

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در این مقاله بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)
نظر جدید
0%

سبد خرید