سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

بهترین پیتزا فروشی های جهان (1)

1400/01/25 در ساعت 17:17:00

تاحالا شده مسافرت برین ولی سراغ رستوران های اون شهر یا کشور نرین؟ خب قطعا نه. هممون دوس داریم ببینیم غذاها توی کشورهای دیگه چه طعم و مزه ای داره، مخصوصا پیتزا.

بهترین پیتزا فروشی های جهان (1)

بهترین پیتزا فروشی های جهان (1)

تاحالا شده مسافرت برین ولی سراغ رستوران های اون شهر یا کشور نرین؟ خب قطعا نه. هممون دوس داریم ببینیم غذاها توی کشورهای دیگه چه طعم و مزه ای داره، مخصوصا پیتزا. میخوایم ببینیم غذا خوردن اونجاها تا چه حد میتونه لذت بخش باشه؟ شایدم اصلا لذت بخش نباشه.

توی این سری مقالات، ما میخوایم در همین باره صحبت کنیم. ببینیم توی کدوم شهرها، چه رستوران هایی هستن که تونستن طعم خوب و جدیدی رو به ما ارائه کنن.

توی اولین قسمت ما به سراغ کشور ایتالیا، مهد پیتزای ایتالیایی رفتیم. راستی اگر اون مقاله رو نخوندین میتونین اونو تو مقاله " تفاوت پیتزا ایتالیایی و آمریکایی" بخونین.

 پیتزا تونی

پیتزا تونی تو سال 1991، توی آمریکا شروع به کار کرد. بعد از مدتی، تونی تونست جوایز زیادی رو بدست آورد. از جایزه بهترین پیتزا مارگاریتا تو مسابقات جام جهانی پیتزا تو ناپل، تا مسابقات جهانی  Best Pizza Romana که تو سال 2011 برگزار شد. اینم باید بگیم که اون، اولین غیر ایتالیایی بود که تونست جایزه جام جهانی پیتزا رو تو سال 2007ببره، و جزو اولین نفرایی بوده که انواع پیتزاها و غذاهای مختلف ایتالیایی رو به سانفرانسیسکو برده. بریم باهم دیگه یه تجربه از غذا خوردن توی این پیتزا فروشی رو ببینیم.


یکی از چیزایی که همه میگن، اینه که پای های اینجا، عالین. در ادامه یه مصاحبه کوتاه ازش رو باهم میخونیم:

  • چی شد که شروع به پختن پیتزا کردی؟
  • من از سال 1991 در صنعت پیتزا فعالیت داشتم. من در پیتزا فروشی تحسین شده برادرم Pyzano's Pizzeria در دره Castro شروع به تهیه پیتزا کردم. سرانجام من کار خود را با فروشگاه های مختلف پیتزا فروشی آغاز کردم و بعداً به ایتالیا و خیلی مناطق دیگه سفر کردم. پس از برنده شدن در چندین مسابقه جهانی پیتزا ، بازگشتم به ایالات متحده و شروع به یادگیری سبک های منطقه ای کردم (فکر کنید نیویورک ، شیکاگو ، سنت لوئیس ، نیوهون و غیره).
  • من با بیانیه مأموریت خود ، "احترام بگذارید به صنعت ،" خودم را وقف یادگیری همه چیز در مورد پیتزا کرده ام  و هدفم این است که دانش و علاقه خود را با هر شخصی که منوی سیزده نفری سبک های منطقه ای پیتزا ما را تجربه می کند به نمایش بگذارم. این صنعت من را به سفری عالی کشانده است که از ادامه آن هیجان زده ام.


آشپز


یکی از نقاط قوت تونی، تنوع پیتزاهای اونه. پیتزاهای رنگارنگ که هرکدوم برای یه منطقه خاصه، مثل پرتغال، ایتالیا، کالیفرنیا و ...

به علاوه اون توی درست کردن نوشیدنی هم مهارت داره و انواع نوشیدنی رو میتونید برای خودتون سفارش بدید، نوشیدنی هایی که شاید تا به حال تجربشون نکردین. این خلاقیت باعث شد که اون بتونه تعداد زیادی جایزه ببره،

  • مردم بیشتر از کدوم پبتزات خوششون میاد؟
  • گفتنش سخته، اینجا تعداد زیادی پیتزا درست میکنیم که خیلیاشون برنده جایزه شدن، اما اگه بخوام یه لیست درست کنم میشه به پیتزا مارگاریتا، پیتزا نیویورکی، کال ایتالیا و پیتزا پورتو اشاره کنم.
  • پیتزای مورد علاقه خودت چیه؟
  • واقعا سوال سختیه، من عاشق پیتزا هستم و نمیتونم از بینشون یکیو انتخاب کنم. میتونم بگم من همه پیتزاهام رو دوس دارم.


پیتزا پورتو


پس دیدیم که تو این رستوران تنوع و خلاقیت دو رکن اصلی و اساسی هستن. چه در نوشیدنی و چه در پیتزاها.


خب، مقصد دوم ما، پیتزا جینو سوربیلو تو ناپل.

اگر ما در مورد مکان های جهان برای داشتن بهترین پیتزا صحبت می کنیم ، بهترین راه برای شروع سرزمین پیتزا است.

تو مورد قبلی از آمریکا صحبت کردیم و الان از ایتالیا و طعم یه پیتزا ایتالیایی. اینجا سرزمین عاشقان پیتزاست. شهری که با بوی این غذای پرطرفدار پر شده و این رستورانی که الان میخوایم دربارش صحبت کنیم توی شهری ناب برای عاشقا اونه. ناپل ، شهری در جنوب ایتالیا ، این شهر به خاطر انواع پیتزاهاش در سراسر کره زمین مشهور است. این شهر خانه پیتزاست و انتخاب بهترین اون در شهر یکی از کارای سخته.

اگر میخواهید به این کشور سفر کنید، حتما به رستوران جینو سوربیلو،سر بزنید.

این رستوران در خیابان تاریخی قدیمی ویا دی تریبونالی، برجسته ترین جوایز صنعت را از آن خود کرده است. از عطر و طعم شاد و شیرین پیتزا در Pizzeria Gino Sorbillo لذت ببرید، پیتزاهای خوشمزه را انتخاب کنید، میل کنید و لذت ببرید.

این رستوران به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های ناپل شناخته می شود. هیچ خطی نمی تواند توجیه کند که چقدر پیتزاهای Gino Sorbillo خوشمزه هستند! عجب جمله ای شد. شما تو ناپل از بوی پیتزا روی هوا گشنه میشین. به رستوران های اونجا سر بزنین مخصوصا جینو سوربیلو.

در ادامه چند رستوران و فست فود دیگه رو بهتون میعرفی می کنیم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی
نظر جدید
0%

سبد خرید