سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

راهنمای راه اندازی همبرگر فروشی در 5 قدم

1400/06/10 در ساعت 15:14:00

راه اندازی کسب و کار شخصی شما ممکن است به عنوان یک تلاش ناخوشایند به نظر برسد. در راه اندازی یک کسب و کار جنبه های زیادی وجود دارد در این مقاله ابعاد مختلف این کار را بررسی کرده ایم.

راهنمای راه اندازی همبرگر فروشی در 5 قدم

راهنمای راه اندازی همبرگر فروشی در 5 قدم

راه اندازی کسب و کار شخصی شما ممکن است به عنوان یک تلاش ناخوشایند به نظر برسد. در راه اندازی یک کسب و کار جنبه های زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر رویای شما راه اندازی یک همبرگر فروشی است به مکان مناسب آمده اید! این مقاله به شما کمک می کند تا از قبل برنامه ریزی کرده و ایده های در مورد انتظارات خود هنگام راه اندازی مغازه برگر خود پیدا کنید.


اولین قدم در راه اندازی یک فست فود چیست؟

ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید یک نمایندگی باز کنید یا یک فروشگاه برگر مستقل. اگر می خواهید می توانید زیرمجموعه یک برند دیگر باشید و یا به عبارتی دیگر شعبه ای از آن برند را برای خود داشته باشید. این کار باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه های شما می شود. اما اگر می خواهید یک فست فود معروف باز کنید ، باید خودتان را برای برخی هزینه ها آماده کنید. شاید به نظر برسد که راه اندازی یک برگرفروشی شخصی هزینه اش کمتر باشد اما بازهم شما برای راه اندازی آن نیاز به یک نقشه راه، سرمایه گذارِی و در نهایت ایده های نو برای راه اندازی آن دارید.



دومین قدم، هزینه ها

دومین قدم تعیین میزان هزینه های شماست. این هزینه ها شامل لوازم، اجاره (درصورت اجاره ای بودن ملک)، تبلیغات و مبلمان شما می شود. شما نیاز دارید که حداقل این هزینه ها را برای خود مشخص کنید تا بتوانید به یک جمع بندی درباره میزان هزینه کرد و میزان بودجه لازم برای شروع کار و کسب خود برسید.


سومین قدم، مکان مغازه

میتوان گفت یکی از اصلی ترین مباحث برای کسانی که پایه کار و کسب خود را بیشتر بر روی ترافیک حضوری مشتریان متمرکز کرده اند مکان رستوران است. مکانی که انتخاب می کنید ترجیحا دسترسی مناسبی داشته و جای پارک برای اتومبیل های شخصی داشته باشد.


چهارمین قدم، کارمندان

بسیار خوب ، بنابراین هنگامی که مکان ، نام رستوران و لوگو خود را انتخاب کردید و تمام مبلمان و تجهیزات را سفارش دادید، باید کارمندانی را برای انجام امور استخدام کنید. ممکن است نحوه افتتاح رستوران همبرگر را بدانید ، اما ممکن است برای انتخاب افراد مناسب برای پیوستن به تیم خود ، به راهنمایی هایی نیاز داشته باشید. (همیشه سعی کنید که از افراد متبحر و باتجربه این حوزه مشورت بگیرید.)

به دنبال افرادی باشید که شاد و قابل اعتماد، خوش رو و خوش برخورد هستند. غذای عالی و خدمات بی عیب و نقص به مشتری کلید هر رستورانی است. رستوران شما نیز از این قاعده مستثنی نیست! سعی کنید تجربه های جدیدی به مشتریان خود عرضه کنید. هیچ موقع بیگدار به آب نزنید و قبل از هر کاری ابتدا درباره آن مطالعه کنید و پیش بینی نتایج آن را از قبل داشته باشید.


سفارش همبرگر


پنجمین قدم; تبلیغات

هنگامیکه نحوه راه اندازی کار و کسب خود را فرا گرفتید و شرایط را برای آن محیا کردید نوبت به تبلیغات است. این قسمت یکی از پرهزینه ترین بخش های کار و کسب شماست و اگر با برنامه ریزی و به درستی مشخص نشود امکان هدر رفت بودجه شما بسیار زیاد است.

اگر که شما تصمیم گرفته باشید که شعبه یکی از رستوران های برند باشید این قسمت هزینه اش کمتر می شود زیرا برند مادر راه اصلی و پرچالش را برای جایگاه یابی نام خود در اذهان عمومی را انجام داده است. اما اگر شما تصمیم دارید که رستوران خود را افتتاح کنید باید چند مورد را مورد توجه خود قرار دهید.

شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک زیادی کنند! همبرگر شما به اینستاگرام خود نیاز دارد. صفحه اینستاگرام خود را به روز نگه دارید و روزانه عکس از غذاهای خود پست کنید. بگذارید مردم هوس این همبرگرهای خوشمزه کنند!

علاوه بر این شما نیاز به یک وب سایت برای ثبت سفارشات آنلاین خود و هم چنین استفاده از آن به عنوان رسانه خود دارید. وب سایت به شما امکان پیاده سازی طرح های مختلف تبلیغاتی و همچنین راحت تر کردن سیستم ثبت سفارش و پرداخت را می دهد.

سعی کنید همیشه چیز جدیدی به منو اضافه کنید و درواقع منوی خود را بروزرسانی کنید. همبرگر را می توان به طرق مختلف سرو کرد! می توانید همبرگر گیاهی ، چیزبرگر دو نفره ، مینی برگر و موارد دیگر ارائه دهید. این بروزرسانی های منو باعث می شود که مشتریان هر از چندگاهی تجربه های جدیدی از برگرهای شما داشته باشند و بخواهند این تجربه های جدید را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند. بازهم تاکید میکنیم که همیشه و همیشه باید از کیفیت مواد اولیه و کیفیت محصول نهایی خود اطمینان داشته باشید.


همبرگر خوشمزه


می توانید از قدم های کوچک شروع کنید.

اگر بودجه لازم را ندارید و یا برای تهیه آن تحت فشار هستید می توانید از غرفه های برگر شروع کنید. شما می توانید این غرفه ها را داخل نمایشگاه ها، کنسرت ها و مکان های عمومی دیگر اجاره کنید و برگرهای خود را آن جا به فروش برسانید. می توانید آدرس صفحات اجتماعی خود را نیز پرینت کرده و روی غرفه خود بگذارید تا مردمی که از شما خرید می کنند نام شما را در ذهن داشته باشند. بعد از مدتی که این کار را کردید با بازخوردی که دریافت کردید می توانید بررسی کنید که آیا شروع این کار و کسب به نفع شما است یا نه؟


جمع بندی

اگر قصد دارید که یک فرانچایز افتتاح کنید و در آینده کار و کسب خود را گسترش داده و شعبات خود را بیشتر کنید باید هرچه یشتر به نکات گفته شده توجه کنید. از مبلمان و دکوراسیون داخلی گرفته تا مواد اولیه، آموزش پرسنل و موارد بسیار دیگر. هنگامی که از برند و نام تجاری صحبت می کنیم در واقع داریم به نوعی از مسئولیت های اجتماعی نیز صحبت می کنیم. یادتان باشد که مسئولیت های نام تجاری و عمل به وعده های خود است که باعث پایداری یک برند در کار و کسب می شود.


5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

1401/01/22 در ساعت 16:08:18

همبرگر به عنوان یک غذای پرطرفدار و خوشمزه جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی دارد. شما می توانید این فست فود خوشمزه را در خانه نیز تهیه کنید.

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

با خاص ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

1401/01/08 در ساعت 11:39:26

حتما برای شما هم پیش آمده در منو فست فود ها علاوه بر همبرگر ساندویچ های دیگری هم مشاهده کرده اید که ترکیب اصلی آن ها برگر است.بدلیل پرطرفدار بودن برگرها ساندویچ های زیادی از ترکیب برگر با مواد دیگر ایجاد شده است.

با خاص  ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

از هامبورگ تا همبرگر

1400/12/28 در ساعت 11:04:16

به نظر شما چرا همبرگر یک فست فود محبوب درمیان مردم دنیاست؟ ترکیب همبرگر، خیارشور ، گوجه و پنیر ورقه ای چه ترکیب عجیب و خوشمزه ای است

از هامبورگ تا همبرگر
نظر جدید
0%

سبد خرید