سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

8  فست فود محبوب دنیا

1400/01/24 در ساعت 11:14:01

محبوبیت و پرطرفدار بودن غذاهای فست فودی در میان مردم سبب شده افراد زیادی به سمت راه اندازی فست فود روی آورند. در این راستا تصمیم به ارائه محبوب ترین های غذاهای فست فود کردیم

8  فست فود محبوب دنیا

8  فست فود محبوب دنیا

 در دنیایی که امروز همه چیز در آن با عجله و شتاب پیش می رود و همه ما دائما در حال کار و فعالیت هستیم و ساعات زیادی از زندگی خود را در بیرون از منزل سپری می کنیم ، مانند گذشته دیگر خبری از سفره های بلند نیست. غذا خوردن همه ما با آنچه در گذشته بوده است فرق کرده. امروزه فست‌فود  ها در سرتاسر جهان به محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذاهای دنیا تبدیل شده‌اند. راه اندازی فست فود و یا اخذ نمایندگی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد تبدیل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

امروزه فست فود ها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری نیز جذب کنند. مانند عطاویچ که سعی می کند با ارائه غذاهای خوشمزه و جدید  با توجه به ذائقه مشتریان غذاهای جدید به منو خود اضافه نماید. عطاویچ با ارائه انواع فست فود از تنوع بالای غذایی برخوردار است.






هات داگ

سوسیس پخته شده در یک نان برش خورده (نان باگت) و با طعم دهنده هایی مانند خردل، کچاپ، پیاز، سس مایونز، طعم و مزه میگیرد،در کنار پنیر و چیلی تهیه شده است. هات‌داگ هم از آن دسته فست‌فود های آمریکایی است که به‌خاطر نان و سوسیس بلندی که با سُس کچاپ یا خردل تزئین شده، معروف است. قیمت اندک و سهولت خوردن ساندویچ هات‌داگ از جمله دلایل محبوبیت آن است.

اگر قصد سفارش هات داگ از عطاویچ را دارید ما در منو عطاویچ سه نوع هات داگ با نام های : هات داگ کلاسیک ، هات داگ با قارچ و پنیر و ابر هات داگ را داریم.

اما اگر قصد دارید خودتان هات داگ را آماده کنید ما در مقاله "طرز تهیه هات داگ" به آموزش هات داگ پرداخته ایم.

هات داگ یکی از انواع غذای فست فودی است که بدلیل خوشمزه بودن و هم چنینی قیمت مناسبی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.



هات داگ


سیب زمینی سرخ شده

توسط بلژیکی ها اختراع شده ، از قرن ۱۷ یا ۱۸ در بین مردم این غذا محبوب است.

سیب‌زمینی سرخ‌کرده یکی از غذاهای محبوب در کل دنیا به‌شمار می‌رود. سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم به‌طور مستقل در کنار نوشابه ترکیبی ایده‌آل است و هم در کنار همبرگر و ساندویچ‌های مختلف خورده می‌شود. سیب زمینی سرخ کرده از خلال‌های سیب زمینی که به شکل نوارهای باریک درآمده‌اند درست می‌شود و در سطح جهان از محبوبیت بالایی برخورددار است. سیب زمینی سرخ کرده یکی از لذیذترین اسنک هایی محسوب می شود که در طول تاریخ وجود داشته و همیشه هم مورد توجه مردم بوده است و به عنوان یک فست فود خوشمزه که میتوان در کنار همه انواع غذاها خورده شود، از آن استفاده کرد.

در منو عطاویچ سیب زمینی ها در دسته پیش غذا ها قرار دارند و دارای انواع مختلفی هستند . سیب زمینی ، سیب زمینی و پنیر ، سیب زمینی تنوری با سس قارچ، سیب زمینی تنوری با دیپ پنیر ، سیب زمینی ویژه عطاویچ و پوتین هات داگ انواع مختلف سیب زمینی هستند. با سیب زمینی می توان چیزاهای مختلفی آماده کرد از مقاله "با سیب زمینی چه چیزایی میشه درست کرد؟" با همه غذاهای خوشمزه ای که امکان آماده سازی با سیب زمینی را دارد، قرار داده ایم.


سیب زمینی


همبرگر

همبرگر دارای انواع مختلفی دارد. یک نوع ساندویچ است که دارای یک یا چند تکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده قرار گرفته و با چاشنی ها تزئین شده است. شما می توانید بهترین همبرگر ها را در سایت عطاویچ سفارش دهید.

عطاویچ با همبرگر های خوشمزه خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. شما می توانید با سفارش همبرگر از سایت عطاویچ، از خوردن یک همبرگر خوشمزه لذت ببرید. اما اگر قصد پختن همبرگر در خانه را دارید و طرز تهیه همبرگر را نمیدانید، ما شما را راهنمایی کرده ایم.


انواع همبرگر


پیتزا

پیتزا یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های فست‌فودی دنیا هست که تقریبا در تمامی کشور‌ها سرو می‌شود. پیتزا برای اولین‌بار در کشور ایتالیا و با مواد ساده مانند پنیر، سس گوجه‌فرنگی، نان و... پخته شد و بسیار موردتوجه قرار گرفت. 

یک نان صاف که با سس گوجه فرنگی، پنیر و چاشنی های مختلف پر شده است و درون فر قرار میدهند. پیتزا غذایی مدرن که در ایتالیا اختراع شده و در سراسر جهان دوستش دارند. مشهور ترین دستور پخت ایتالیایی امروزه به یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین فست فود های دنیا تبدیل شده است. شما برای سفارش پیتزا می توانید به سایت عطاویچ مراجعه نمایید.

برای سفارش پیتزا های عطاویچ وارد سایت عطاویچ شوید و از بین تنوع زیاد پیتزا ها و سایز های مختلف آن هر آنچه که مورد نیاز شماست را انتخاب کنید و اگر قصد پختن پیتزا را دارید وارد مقاله "طرز تهیه پیتزا" شوید.


سفارش پیتزا



عطاچیزها:

یکی از انواع غذاهای جدید و البته منحصر به فرد عطاویچ، عطاچیزها هستند. این غذا که شامل 5 نوع مختلف از ترکیبات است، با اینکه مدت های بسیاری بعد از فست فودهای معروفی همچون پیتزا، توسط عطاویچ به منو اضافه شدند، اما با استقبال زیادی از طرف مشتریان روبه رو شدند. انواع این غذا شامل چیزچیکن که محصول قالب آن استیک مرغ است ، چیزویچ با مواد اولیه ژامبون مرغ و گوشت و هات داگ، چیز میکس پپرونی با محصول قالب پپرونی و استیک مرغ، چیزمیکس برگر با مواد اولیه برگر خرد شده و استیک مرغ و مورد پنجم چیز بیف با مواد قالب دونر استیک، می باشد. در کنارمواد اولیه اصلی مواد دیگری همچون قارچ، پنیر موزارلا، فلفل دلمه و سایر مواد نیز اضافه می شود. در همه انواع این غذا سیب زمینی سرخ شده با سس قارچ طعمی به یادماندنی در خاطره افراد باقی می گذارد.


عطا چیزچیکن



ساندویچ

یک نوع غذا که در آن غذا را در دو یا چند تکه نان میگذارند. ساندویچ یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیاست که انواع مختلفی دارد. ترکیبات مواد در دنیای ساندویچ‌ها هیچ محدودیتی ندارد. به‌طور سنتی، برای تهیه‌ٔ ساندویچ از نان، ژامبون و پنیر استفاده می‌شده است، اما این روزها محتویات ساندویچ‌ها بسیار متنوع شده‌اند. اگر علاقه زیادی به ساندویچ های سرد دارید در مقاله "طرز تهیه ساندویچ سرد" می توانید آموزش انواع ساندویچ فست فود را بخوانید.


چیز برگر

همان همبرگر است با یک برش از پنیر ذوب شده ولی بدلیل استقبال زیاد افراد به لیست محبوب ترین ها دست یافته است.


چیزبرگر


مرغ سوخاری

مرغ سوخاری جای خود را میان محبوب‌ترین غذاهای دنیا باز کرده است. این روزها در رستوران‌ ها، فودکورت‌ ها و فست‌فود ها می‌توان به‌وفور شاهد مشتریانی بود که جعبه‌های مرغ سوخاری را در دست دارند.

این غذا که به عنوان بشقاب اصلی در منوی رستوران های چینی استفاده می شود با ورود به قاره ی آمریکا تا حدی تغییر کاربری داده است و تبدیل به یک پیش غذا شده است. یکی از رسم و رسومات چینی ها این است که این غذا را در مراسم هایی مانند جشن عروسی ها سرو کنند.

این غذای خوشمزه را می توانید در دسته عطا چیکن ها در منو عطاویچ بیابید.

با انواع مرغ سوخاری می توانید در سایت ما آشنا شوید.


مرغ سوخاری


پاستا

پاستا که به کشور ایتالیا برمی گردد نیز جز فست فود های پرطرفدار و محبوب افراد است. پاستا انواع مختلفی مانند پاستا چیکن آلفردو و پاستا بیف آلفردو و انواع مختلفی دارد.


در زندگی امروز فست فود ها به رژیم غذایی ما اضافه شده اند و حذف آنها امکان پذیر نمی باشد. با توجه به اینکه منوی فست فود ، جذاب و رنگارنگ است و طیف وسیعی از خوراکی ها را دربرمی گیرد، گاهی در انتخاب غذای مناسب سردرگم می شویم و بین چند انتخاب میمانیم. این شک و دو دلی فقط مختص شما نیست و بسیاری از ما با این مشکل روبه رو هستیم. پس به شما توصیه می کنیم در انتخاب رستوران مناسب دقت کنید تا غذاهایی با بهترین کیفیت ها و لذیذ ترین طعم ها را بخورید.


بهترین فست فود


عطاویچ علاوه بر انواع فست فود های آشنا، عطاویچ خلاقیت بسیاری در زمینه ارائه غذاهای جدید، داشته است که خوشبختانه جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین غذاها نیز شده اند.

دسته عطاچیزها که شامل چیزکرانچ و انواع عطاچیزهاست که با سیب زمینی همراه است.




و یا در بخش پیتزاها که پیتزاهای ارائه شده که شما فقط در عطاویچ آن ها را میل می کنید و در هیچ فست فود دیگری این غذاهای جذاب را نمی توانید پیدا کنید. کینگ پیتزا و دیپوکراف از جمله این غذاهاست. چیکن پیتزا که با سس آلفردو همراه است نیز، جذابیت خاصی برای مشتریان داشته است.

و یا ساندویچ های عطاویچ که برخی از آن ها نه تنها طعم لذت بخشی دارند بلکه یکی از آن ها برای دو نفر نیز کافی است.

غول های خوشمزه عطاویچ که هم هیجان هر فست فود خوری را برمی انگیزد و هم تجربه متفاوت و لذتبخش از یک وعده غذایی برای شما ایجاد می کند.

همه این غذاهای متفاوت را می توانید از بهترین فست فود ها سفارش دهید. اگر قصد سفارش از سایت عطاویچ را دارید و میخواهید خود را مهمان یک ناهار یا شام فست فودی کنید، از بخش سفارش اینترنتی سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.


چند فست فود پر طرفدار در آمریکا

در ادامه قصد داریم اسم فست فودهای خوشمزه ای که طرفداران زیادی در آمریکا دارد را، بنویسیم. آمریکا به عنوان قطب صنعت فست فود در دنیا که غذاهای فست فودی زیادی میخورند، شناخته می شود و روزانه 84 میلیون بزرگسال از فست فود استفاده می کنند!! عددی بزرگ که باعث می شود به ایالات متحده لقب قطب صنعت فست فود دادده شود. اما در گذر زمان آیتم های زیادی به منوهای فست فود اضافه شده و پس از مدتی حذف شده اند اما در بعضی موارد بودند آیتم هایی که به منو اضافه شده و دیگر از آن خارج نشده اند. مانند Whooper برگر کینگ و یا سیب زمینی سرخ کرده مک. این موارد در طول این سال ها تغییرات جزیی داشته اند اما مردم هم چنان آن ها را دوست دارند. قدمت بعضی از این موارد به بیش از 40 سال میرسد.

 در ادامه به بررسی چند مورد از این آیتم ها خواهیم پرداخت.


سیب زمینی سرخ شده وافلی در Chick- Fil- A


سیب زمینی سرخ شده وافلی


آیا فیلم "اسکات پیلگریم در برابر دنیا" را دیده اید؟ این فیلم در سال 2010 منتشر شد و داستان یک پسربچه 22 ساله در تورنتو را روایت می کند که همراه با دوستانش یک گروه موسیقی راه اندازی کرده است. در گوشه ای از این فیلم اسکات (پسر 22 ساله) به معشوقعش میگوید که اگر میتوانست راهی پیدا میکرد تا برای همیشه بتواند بدون توقف نان سیر بخورد. این مورد در باره سیب زمینی سرخ شده وافلی Chick- Fil- A صدق می کند. این سیب زمینی از سال 1985 که معرفی شد تا به امروز هم چنان در رستوران های Chick- Fil- A وجود دارد.


دابل دابل در فست فود In-n- Out


دابل دابل در فست فود In-n- Out


حتی با دیدن تصویر این همبرگر آدم حوس می کند که آن را داشته باشد. به همراه تکه های بزرگ کاهو، گوجه فرنگی، پیاز بزرگ،. این برگر در سال 1963 معرفی شده است. و هم چنان پر طرفدار است.

اما این تمام ماجرا در فست فود In- N- Out نیست. بلکه یکی از مواردی که بسیار پرطرفدار است غذایی به نام Animal Style است. این یک برگر با خردل سرخ شده در هر تکه گوشت ، به علاوه ترشی ، پیاز کبابی خرد شده و سس معروف In-N-Out است.

که به همراه یک سیب زمینی Animal Style که آن هم همان سیب زمینی سرخ کرده کلاسیک آن ها است که با سس معروف ، یک تکه پنیر ذوب شده و پیاز کبابی خرد شده درست می شود.


معروف و همیشگی، سیب زمینی سرخ کرده مکدونالد


مک دونالد


سیب زمینی ساده اما بسیار پرطرفدار. مهم نیست که مکانی که آن را سفارش می دهید شیک باشید و یا معمولی، روز باشد و یا شب. شما برای یک چیز آن جا رفته اید و آن سیب زمینی مکدونالدز است. طعم و مزه این سیب زمینی بسیار متفاوت تر از بقیه سیب زمینی هاست و به همین دلیل است که هم چنان در بالاترین رتبه فروش محصولات فست فود مکدونالدز قرار دارد. این سیب زمینی در سال 1949 معرفی شد و شاید از قدیمی ترین موارد این لیست باشد.

یکی از حقایق جالب دربار سیب زمینی ها این است که آن ها را قبل از اینکه منجمد کنند تا به شعبه ها بفرستند به مدت 1 دقیقه سرخشان می کنند.


ساندویچ مرغ Popeyes


ساندویچ مرغ Popeyes


بیانسه خواننده مشهور آمریکایی هم گیاه خوار است اما اتفاق بدی برای او افتاده است. او یک بلیط برای استفاده نامحدود و رایگان از این ساندویچ مرغ را دارد اما گیاه خوار بودنش نمی گذارد که این ساندویچ را بخورد. تصور کنید روزانه به آن گوشت آبدار و آن دسته از تکه های پوستی کاملاً ترد و خوش طعم دسترسی نا محدود دارید.

این ساندویچ در سال 1972 معرفی شده است.

بگذارید کمی هم درباره رستوران های Popeyes صحبت کنیم.

Popeyes زنجیره رستوران‌ های فست فود چند ملیتی هستند که غذای اصلی آن ها مرغ سوخاری است. این مجموعه رستوران در سال 1972 در لوییزیانا پایه گذاری شد و دفتر مرکزی آن در میامی است. بنا بر بیانیه مطبوعاتی پاپایز در سال ۲۰۱۷، این شرکت پس از کی اف سی دومین گروه رستورانی مرغ (سرویس سریع) بزرگ است. ۳٬۱۰۲ رستوران پاپایز در بیش از ۴۰ ایالت آمریکا، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و ۳۰ کشور جهان واقع شده‌اند.


ساندویچ مرغ Chick- Fil- A

همیشه پای یک مرغ در میان است. در این لیست ما البته 2 مرغ در میان بود.

این ساندویچ مرغ یک طعم بی نظیر از ترکیب ترشی و تندی را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیبات مرغ بدون استخوان تند شده، نان کره مال شده، پودر سیر و سس مخصوص خود رستوران میتواند تجربه‌ای تازه برای شما باشد.

این ساندویچ در سال 1964 به بازار عرضه شد و هم چنان پس از Double Double و Animal Style از پرطرفدارترین غذاهای فست فود Chick- Fil- A به شمار میرود.


برندهای مطرح و پرطرفداری وجود دارند که شعبات بسیاری در سراسر دنیا دارند و غذاهایی که ارائه می کنند طرفداران زیادی نیز دارد و گاها یک یا چند غذای آن ها پرطرفدارتر است. در ادامه به معرفی تعدادی از این برندهای محبوب و شناخته شده میپردازیم.

در صدر این لیست برندی نیست جز مکدونالدز که حتما نام آن را شنیده اید. یکی از دلایل اصلی مطرح شدن این فست فود، همبرگرهای خوشمزه آن است.

چیک فیل ای فست فود دیگری است که انواع ساندویچ های مرغ را ارائه می کند.

تاکوبل برندی است که  انواع غذاهای الهام گرفته از کشور مکزیک را ارائه می کند.

برگر کینگ فست فودی است که انواع همبرگر را در طعم های مختلف ارائه می کند.

ساب وی برندی که بدلیل  عرضه غذاهای با کیفیت و سالم، رشد کرد.

دومینوزپیتزا با بیش از 10000 شعبه در کشورهای مختلف (70 کشور) در رده بزرگ ترین پیتزا فروشی زنجیره ای جهان قرار دارد.

پیتزا هات بزرگترین رستوران زنجیره‌ای سرو پیتزا از نظر تعداد رستوران در دنیاست که طبق آمار سال 2018، تعداد 160796 شعبه در 100 کشور جهان راه اندازی کرده است.

چیپوتله گریل مکزیکی یکی از اولین رستوران های زنجیره ای است که غذای سریع مکزیکی ارائه می‌کند. این رستوران زنجیره ای در آمریکا، کانادا، آلمان، انگلستان و فرانسه شعبه های زیادی دارد.

 کی اف سی به معنای مرغ سوخاری کنتاکی است و نام یک رستوران زنجیره ای آمریکایی است که در بیش از 100 کشور دنیا 13 هزار شعبه دارد.

آربیز یک رستوران زنجیره‌ای فست فود آمریکایی است که به صورت اختصاصی روی ساندویج تمرکز دارد و این رستوران پرطرفدار بیش از 3300 شعبه در سراسر جهان راه اندازی کرده  است.

علاوه بر برندهای مطرح شده، برندهای بسیاری نیز وجود دارند که بدلایل مختلف از جمله غذای باکیفیت، قیمت مناسب، تحویل سریع و.... مطرح شده اند.


اهمیت انتخاب بهترین فست فود

برای تجربه بهترین غذای فست فودی، انتخاب محل مناسب بسیار مهم است. در حالی که فست فودهای زنجیره‌ای گسترده‌ای در ایران دایر هستند، همه مکان‌ها استانداردهای یکسانی از کیفیت و خدمات را حفظ نمی‌کنند. برای اطمینان از یک وعده غذایی لذیذ و سفارش فست فود با بهترین طعم، هنگام انتخاب یک فست فود به فاکتورهای زیر توجه کنید:


الف) نظافت و بهداشت

فست فودهایی را انتخاب کنید که نظافت و ایمنی مواد غذایی را در اولویت قرار می‌دهند. یک رستوران تمیز که به‌خوبی نگهداری می‌شود نشان‌دهنده تعهد برند به ارائه یک تجربه غذاخوری دلپذیر است.


بهترین فست فود ایران


ب) نظرات مشتریان

نظرات و توصیه‌های آنلاین مشتریان را بررسی کنید. می‌پرسید چگونه؟ بهترین فست فود مجموعه‌ای است که سایت اصلی خود را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در آنجا قرار دهند.

ج) تنوع منو

فست فودهای زنجیره‌ای را انتخاب کنید که منوی متنوعی از جمله گزینه‌هایی برای ترجیحات غذایی مختلف ارائه می‌دهند. این ویژگی تضمین می‌کند که همواره غذایی برای همه سلیقه‌ها وجود دارد.

د) مواد تازه

به دنبال فست‌ فودهایی باشید که استفاده از مواد تازه و با کیفیت را در اولویت قرار می‌دهند. محصولات تازه و مواد باکیفیت به‌طور قابل توجهی بر طعم و جذابیت کلی غذا تاثیر می‌گذارد.

هـ) سرعت خدمات

در حالی که رستوران‌های فست فود به‌دلیل خدمات سریع خود شناخته می‌شوند، برخی از مکان‌ها در تضمین انجام سریع و کارآمد سفارش بسیار ضعیف عمل می‌کنند. رستوران‌هایی را انتخاب کنید که خدمات سریع و دقیق را در اولویت قرار می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که از غذای خود بدون تاخیر بی‌رویه لذت می‌برید.

و) سفارشی‌سازی غذا

فست فود باید طوری منوی خود را ارائه دهد که امکان سفارشی‌سازی را در اختیار شما بگذارد. چه سفارش حضوری داشته باشید و چه آنلاین، بهتر است مجموعه‌ای را انتخاب کنید که به شما امکان انتخاب این که چه چیزی روی پیتزایتان باشد یا در ساندویچتان چه مخلفاتی قرار بگیرد را بدهد.

ر)محیط دوستانه:

ایجاد محیط دوستانه و راحت برای مشتریان برای نشستن و صرف غذا


شعبه گرگان عطاویچ


ز) قیمت مناسب:

ارائه غذاهای با کیفیت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان


بهترین سس های مناسب فست فود

برای خوردن  سس با فست فودها، می‌توانید از انواع مختلف سس‌ها استفاده کنید که به غذاهای مختلف می‌خورند. برخی از بهترین سس‌هایی که معمولاً با فست فودها می‌خورند عبارتند از:

1. سس باربیکیو: این سس با طعم دودی و شیرین معمولاً با برگرها و مرغ سوخاری خورده می شود.

2. سس رانچ: این سس خامه‌ای و خنک با طعم سیر و ادویه‌ها معمولاً با ناگت و سیب‌زمینی سرخ کرده خورده می شود.

3. سس مایونز: این سس خامه‌ای که خامه‌ای با طعم ترش، معمولاً با ساندویچ‌ها و سیب‌زمینی سرخ کرده طرفداران زیادی دارد.

4. سس فلفل چیلی: این سس با طعم تند و تیز معمولاً با مواد غذایی چینی و مکزیکی خورده می شود.

لازم به ذکر است که سلیقه شخصی شما و ذائقه شما از همه این مسائل مهم تر است و این موضوع می‌تواند تعیین کننده‌ی انتخاب سس مناسب برای فست فودهای شما باشد.


mahdi جمعه 19 فروردین - 14:12:01
0
خیلی ممنون <a href="http://www.bistdesign.ir/" follow="follow">از</a> سایت مفیدتون عالی هستین شما
پاسخ
روح اله باقری پنج شنبه 12 آبان - 08:46:22
0
Ok
پاسخ
نظر جدید
0%

سبد خرید