سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

بهترین همبرگر

1399/12/25 در ساعت 16:25:01

در این مقاله مواد تشکیل دهنده انواع همبرگرهای عطاویچ را باهم بررسی می کنیم و به چالش طرفداران همبرگر می پردازیم.

بهترین همبرگر

بهترین همبرگر

امروزه فست‌فود در سراسر جهان به محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذا‌های دنیا تبدیل شده است. در نتیجه راه‌اندازی این شغل، یک کار بسیار پرسود و پردرآمد است. امروزه سر خود را به هر طرف بچرخانید می‌بینید که تقریبا در همه جا مغازه‌های فست‌فودی وجود دارد. اما اینکه کدام یک از آن‌ها بهترین هستند بحث جدایی دارد. 

اما یکی از مهم‌ترین غذا‌های رستوران‌های فست‌فودی، بدون شک همبرگر‌ها هستند که معمولا در انواع مختلفی به مشتریان عرضه می‌شوند. از جمله انواع همبرگر‌های محبوب می‌توان به زغالی برگر، چیزبرگر، ماشروم برگر و... اشاره کرد. همبرگر یک نوع ساندویچ دارای یک یا چندتکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده یا نان باگت قرار گرفته و با چاشنی‌های مختلفی مانند سوسیس، پنیر گودا، کاهو، گوجه‌فرنگی، پیاز و... تزیین می‌شود. 

شاید بتوان همبرگر را یکی از پیچیده ترین ساندویچ های موجود دانست که افراد با سلیقه های مختلف به سراغ آن می روند. در نگاه اول، این غذای خوشمزه، چیزی بیش تر از  یک گوشت چرخ شده که با حالت گرد تهیه شده و آن را به صورت گریل یا سرخ شده آماده می کنند و همراه با مخلفاتی ارائه می دهند، نیست.


بهترین همبرگر


برگر ها مجموعه ای بزرگ و متنوع از ساندویچ های گِرد و لذیذی هستند که از فرآورده های گوشتی (گوسفند، گاو و مرغ) تهیه شده اند و در کنار سایر مخلفاتی نظیر قارچ، انواع پنیر ها و سایر افزودنی های خلاقانه، خوش طعم تر و خواستنی تر می شوند. هنر استفاده از این مخلفات و چگونگیِ طبخِ گوشتِ مورد استفاده در برگر ها، مهم ترین نکته در خوب و خوش طعم شدن این ساندویچ است. یعنی اینکه بدانید از چه مواد اولیه ای استفاده کنید، چگونه از آن برگر بسازید، آن را چگونه و با چه روشی طبخ کنید و در پایان با چه مخلفات، چاشنی ها و سس هایی سرو کنید. همه این موارد دست به دست هم میدهند که یک برگر، خیلی محبوب و خوشمزه شود.

اما این ساده ترین و ابتدایی ترین دید نسبت به این غذای خوشمزه است و نگاه عمیق تر و پیچیده تر آن است که سبب ایجاد رقابت شدید بین  فست فود های مختلف شده است. این رقابت فقط به فست فود های داخل ایران محدود نمی شود بلکه رقابتی است که بین همه رستوران های سراسر جهان که همبرگر را در منو خود دارند، وجود دارد.


بهترین همبرگر


شاید شما به راحتی از همبرگر بگذرید ولی چیزی که باید بدانید این است که بر روی این غذای خوشمزه تغییرات زیادی داده اند و به واسطه همبرگر ساندویچ های جذاب بسیاری پخته شده اند. مسابقه هایی بسیاری که برای خوردن تعداد بیشتر همبرگر برگزار شد و یا رکوردهای بسیاری که در این زمینه ثبت شد و بزرگ ترین همبرگری که ساخته شد. همه و همه بدلیل محبوبیت و خوشمزه بودن این غذای خوشمزه، اتفاق افتاده است.

انتخاب بهترین همبرگر تهران  یکی از کارهای سختی است که این روزها در بین طرفداران فست فود وجود دارد و هر کدام ادعا می کنند که بهترین همبرگر را خورده اند و همبرگری بهتر از آن نمی توان پیدا کرد. درواقع این موضوع با توجه به افتتاح روزانه فست فود ها و پیشرفت دستگاه ها و وسایل صنعتی که می توانند گوشت برگرها را با بهترین کیفیت ها و فناوری روز دنیا طبخ می کنند ، واقعا کار دشواری است.

لذیذ بودن و پرطرفدار بودن همبرگر سبب شده فست فود هایی فقط به فروش همبرگر بپردازند. همبرگر فروشی های قدیمی نیز وجود دارند که برند معتبری نیستند اما به واسطه سابقه زیاد و البته درخشانی که دارند توانسته اند مشتریان ثابت و البته زیادی نیز داشته باشند.

بهترین همبرگرها از 4 جز اصلی شامل نان، برگر، سس و دیگر مخلفات مانند ادویه و سبزیجات تشکیل می‌شوند. در صورت نبود هر یک از این 4 جز، آن غذا را نمی‌توان یک همبرگر واقعی و باکیفیت در نظر گرفت. 

اگر قصد پختن همبرگر را دارید و با طرز تهیه همبرگر آن آشنا نیستید می توانید برای سفارش همبرگر، روی عطاویچ حساب کنید.


همبرگر


در اولین نسل از همبرگرها، هر منطقه نان مخصوص به خود را برای همبرگر آماده می‌کرد اما امروزه همان‌طور که همه ما می‌دانیم نان‌های گرد رواج بیشتری دارند. 

دومین بخش یک همبرگر خوشمزه ، سس آن است. در واقع این سس همبرگر است که طعمی خاص و لذیذ به این غذا می‌بخشد. سس‌ها بر اساس سلیقه و رژیم غذایی مشتری، می‌توانند متفاوت باشند. 

مورد بعدی که در حین سفارش همبرگر باید دقت کنید، مخلفات متنوع آن است. در تهیه برگر‌ها مخلفاتی مانند گوجه‌فرنگی، خیارشور، قارچ و پیاز خام یا کاراملی و تفت داده شده، انواع کاهوها و کلم و بسیاری دیگر از سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این موارد انواع ادویه‌ها نیز تکمیل‌کننده یک همبرگر خوشمزه هستند.

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تمام سعی خود را می کنیم تا با طبخ انواع مختلف همبرگر به همراه مواد متنوع، غذایی لذیذ به همه همراهان عزیز عطاویچی ارائه دهیم.

حال انواع همبرگرهای عطاویچ را باهم بررسی می کنیم.


اولین نوع همبرگر، همبرگر اکونومی است که شامل یک همبرگر 125 گرمی به همراه یک سس خاص می باشد.

نوع دوم چیز برگر اکونومی است که شامل یک برگر تنوری 125 گرمی با قارچ و پنیر گوداو یک سس خاص است.


بهترین همبرگر


نوع سوم چیز برگر عطاویچ یک برگر حرفه ای 180 گرمی و قارچ و پنیر گودا و یک سس خاص است.

نوع چهارم چیز برگر با سس قارچ است که این ساندویچ جذاب هم شامل یک برگر حرفه ای 180 گرمی و پنیر گودا و سس قارچ می باشد..

نوع پنجم همبرگر با سس پنیر که شامل یک برگر حرفه ای 180 گرمی و قارچ و دیپ پنیر و یک سس خاص است.

نوع ششم ژوهانسبورگر یکی دیگر از انواع برگرهای عطاویچ است.


انواع برگر در کشورهای مختلف:

برگر «بولتن» (Buletten)؛ آلمان: به این برگر در خارج از آلمان، «استیک هامبورگی» می‌گویند. استیک هامبورگی، بدون نان گرد سرو می‌شود؛ اما با این حال به خاطر تاثیرگذاری آن بر تمام برگرها، آن را جزو برگرها حساب می‌کنند. البته باید بدانید که استیک هامبورگ را معمولا با نان‌های گرد نرمی به نام «برونشن» (brötchen) می‌خورند.

برگر «بوف سندویچ» (Bofsandwich)؛ دانمارک: «بوف سندویچ» یا ساندیچ گوشت گاو، متشکل از گوشت گاو چرخ‌کرده و مزه‌دار شده با ادویه است که در بین دو نان قرار می‌گیرد و معمولا به‌عنوان یک غذای خیابانی شناخته ‌می‌شود. سس کچاپ، خردل، پیاز خام و سرخ شده، ترشی‌جات و سس فرانسوی «رمولاد» (remoulade) از مخلفات «بوف سندویچ» هستند که همراه با گوشت در بین دو نان ریخته می‌شوند.


برگر-دانمارک


«راملی» برگر (Ramly burger)؛ مالزی: راملی برگر، یک برگ گوشت است که با سس فلفل سیاه و ادویه‌جات برند «مگی» (Maggi) مزه‌دار شده و پخته می‌شود و سپس روی یک لایه نازک تخم‌مرغ در حال پخت روی یک گاز مسطح قرار می‌گیرد. تخم‌مرغ را طوری هم می‌زنند تا مانند املت، گوشت در داخل آن پیچیده شود. در نهایت، گوشت پیچیده شده در تخم‌مرغ را به‌همراه پنیر و دیگر مخلفات متنوع در دو نان گرد می‌گذارند و سرو می‌کنند.

«وادا پاو» (Vada pav)؛ هند: اگر بخواهیم برگرهای گیاهی را در دسته‌ای از برگرها در نظر بگیریم، «وادا پاو» هندی را باید به‌عنوان رهبر دسته برگرهای گیاهی معرفی کنیم. این میان وعده هندی که اصالت آن به شهر بمبئی برمی‌گردد، از یک توپ سیب‌زمینی پوره شده درست می‌شود که پس از مزه‌دار شدن با ادویه‌های مختلف، با آرد نخود پوشانده شده و سرخ می‌شود. این توپ سیب‌زمینی سرخ شده در نهایت در یک نان آغشته به «چاتنی» یا ترشی هندی انبه به نام «پاو» قرار می‌گیرد و سرو می‌شود.

«بان کباب» (Bun kebab)؛ پاکستان: از مواد تشکیل‌دهنده بان کباب‌های مختلف می‌توان به گوشت گاو، عدس، گوشت گوسفند، مرغ یا سیب‌زمینی اشاره کرد؛ ولی ادویه‌جات و دیگر مواد غذایی مانند پیاز، چاتنی (ترشی انبه)، فلفل و تخم‌مرغ، پای ثابت همه ی بان کباب‌ها هستند.


همبرگر به عنوان یکی از پرطرفدارترین غذاهای دنیاست که همانطور که در بالا گفته شد، انواع مختلفی نیز دارد. در مقاله " پرطرفدارترین همبرگر های جهان کدام است؟ " به بررسی پرطرفدارترین برگر های جهان پرداخته ایم.





اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

1401/01/22 در ساعت 16:08:18

همبرگر به عنوان یک غذای پرطرفدار و خوشمزه جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی دارد. شما می توانید این فست فود خوشمزه را در خانه نیز تهیه کنید.

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

با خاص ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

1401/01/08 در ساعت 11:39:26

حتما برای شما هم پیش آمده در منو فست فود ها علاوه بر همبرگر ساندویچ های دیگری هم مشاهده کرده اید که ترکیب اصلی آن ها برگر است.بدلیل پرطرفدار بودن برگرها ساندویچ های زیادی از ترکیب برگر با مواد دیگر ایجاد شده است.

با خاص  ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

از هامبورگ تا همبرگر

1400/12/28 در ساعت 11:04:16

به نظر شما چرا همبرگر یک فست فود محبوب درمیان مردم دنیاست؟ ترکیب همبرگر، خیارشور ، گوجه و پنیر ورقه ای چه ترکیب عجیب و خوشمزه ای است

از هامبورگ تا همبرگر
نظر جدید
0%

سبد خرید