سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

عجیب‌ترین همبرگرهای مکدونالدز

1400/05/26 در ساعت 12:08:00

قطعا همبرگر در هر کشوری و در هر منطقه ای از جهان پیدا می شود. غذایی لذیذ و خوش طعم که تقریبا کسی نمی تواند به آن نه بگوید. اما در بعضی از کشورها آیتم هایی در منوهای آن ها وجود دارد که ممکن است برای ما و شما عجیب باشد.

عجیب‌ترین همبرگرهای مکدونالدز

عجیب‌ترین همبرگرهای مکدونالدز

قطعا همبرگر در هر کشوری و در هر منطقه ای از جهان پیدا می شود. غذایی لذیذ و خوش طعم که تقریبا کسی نمی تواند به آن نه بگوید. اما در بعضی از کشورها آیتم هایی در منوهای آن ها وجود دارد که ممکن است برای ما و شما عجیب باشد. این بار ما به سراغ آیتم های عجیب مکدونالد رفته ایم. همه ما این برند را با همبرگرهایش و سیب زمینی های خوش طعمش می شناسیم اما اینبار موارد جدیدی از منوهای مکدونالدز را برای شما گردآوری کرده ایم.

حتی اگر طاق های طلایی مکدونالد آشنا به نظر برسند و شما را یاد یک همبرگر ساده بیندازد، اما از آنچه در داخل زنجیره فست فود وجود دارد با آن فاصله زیادی دارد. در حالی که همیشه می توانید روی یک بیگ مک ، سیب زمینی سرخ کرده و کیک (در کشورهای اروپایی و آمریکایی کیک و میلک شیک ها جزو دسته فست فود حساب می شوند) در منو حساب کنید ، در هر کشوری علاوه بر غذاهای کلاسیک ، موارد منحصر به فردی که مخصوص همان کشور است را می توانید پیدا کنید.

از همبرگر میگو تا سیب زمینی سرخ کرده شکلاتی!!!




تست بیکن، ماکارونی و پنیر


تست بیکن، ماکارونی و پنیر


در سال 2017 ، مک دونالدز تصمیم گرفت بیکن و ماکارونی آغشته به پنیر را روی ساندویچی بگذارد و بفروشد. این غذا واقعا یکی از عجیب ترین غذاها بود و احتمالاً چیز خوبی است که دیگر در منوی مک دونالد هنگ کنگ وجود ندارد.


ژامبون، تخم مرغ و پاستا


ژامبون، تخم مرغ و پاستا


در منوی مک دونالد هنگ کنگ گزینه های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که هنوز در دسترس هستند و با آنچه که در کشور خودمان پیدا می کنید بسیار متفاوت است. اما شاید انتظار نداشته باشید که ماکارونی را در منوی صبحانه (یا در هر منوی مک دونالد) بیابید ، اما به نظر می رسد این غذای فوق العاده لذت بخش است! گوشت دوست ندارید یا اهل ژامبون نیستید؟ این وعده صبحانه می‌تواند هم به همراه سوسیس هم سرو شود، و یا مرغ سوخاری (البته بیشتر شبیه یک وعده ناهار و یا شام است تا صبحانه).


همبرگر مرغ و تخم مرغ


همبرگر مرغ و تخم مرغ


بازهم یک ساندویچ عجیب و بازهم هنگ کنک. شما در ما بقیه شعب مکدونالدز نمی توانستید ای غذا را پیدا کندی(البته در این چندوقت مک دونالدز این امکان را به شما می دهد که برای وعده صبحانه تخم مرغ هم به همراه غذای خود سفارش دهید.) اما این ساندویچ فرق دارد زیرا همه آن باهم دیگر در یک ساندویچ آورده شده اند.


McFloat


McFloat


واقعا نمیدانیم این محصول به فارسی چه نامی می شود، نوشابه به همراه خامه وانیلی!!

نمیدانم اما به نظر می رسد ترکیب این دو چیز بدی هم نباشد. 


پانرزروتی پنیر موزارلا و گوجه فرنگی


پانرزروتی


پانروتی یک میان وعده خوش مزه است. مثال جذاب آن می شود شبیه به اینکه وقتی در یخچال را بی مورد باز می کنید و فقط به دنبال یک چیزی هستید که متفاوت باشد، پانزروتی همان چیزی است که شما دنبالش هستید. مکدونالدز ایتالیا این پانزروتی ها را عرضه می کند.


برگر کوفته برنجی


برگر کوفته برنجی


خب همانطور که از اسم آن مشخص است این محصول برای شعبه ژاپن مکدونالدز است. این برگر خوش طعم (البته برای آن ها) و ترد از یک خرچنگ سرخ شده و کروکت ماکارونی بین دو نان بخارپز تشکیل شده است اما شما فقط در ماه های زمستان می توان آن را خریداری کرد .


پای ذرت


پای ذرت


یک غذای شیرین برای طرفداران مک دونالد در تایلند ، ذرت پای است که در پوسته ای از پای سیب قرار دارد که  با ذرت شیرین پر شده است. این غذا برای اولین بار در تایلند عرضه شد اما خیلی زود مورد پشند مسافران اهل کره جنوبی قرار گرفت و در آنجا هم این محصول عرضه شد. 


همبرگر بولگوگی Bulgog


همبرگر بولگوگی Bulgogi


این همبرگر در منوهای مک دونالد در کره جنوبی یافت می شود. برگر Bulgogi یک همبرگر گوشت است که با سس بولگوگی شیرین و چسبناک و کمی کاهو و مایونز پوشانده شده است. شما همچنین می توانید آن را به صورت دوتایی یا تخم مرغ در آن تهیه کنید.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

1401/01/22 در ساعت 16:08:18

همبرگر به عنوان یک غذای پرطرفدار و خوشمزه جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی دارد. شما می توانید این فست فود خوشمزه را در خانه نیز تهیه کنید.

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

با خاص ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

1401/01/08 در ساعت 11:39:26

حتما برای شما هم پیش آمده در منو فست فود ها علاوه بر همبرگر ساندویچ های دیگری هم مشاهده کرده اید که ترکیب اصلی آن ها برگر است.بدلیل پرطرفدار بودن برگرها ساندویچ های زیادی از ترکیب برگر با مواد دیگر ایجاد شده است.

با خاص  ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.
نظر جدید
0%

سبد خرید