سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

حقایقی درباره پیتزا دومینو

1400/05/19 در ساعت 14:28:00

پیتزا غذای مورد علاقه بسیاری از مردم جهان است. پیتزا دومینو نیز از این قاعده مستثنا نیست. این زنجیره رستوران نامی آشنا در این صنعت است و در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد.

حقایقی درباره پیتزا دومینو

حقایقی درباره پیتزا دومینو

پیتزا غذای مورد علاقه بسیاری از مردم جهان است (اگر نگوییم همه). پیتزا دومینو نیز از این قاعده مستثنا نیست. این زنجیره رستوران نامی آشنا در این صنعت است و در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد و در هر کشوری بر اساس فرهنگ همان کشور مواد آن را درست می کند. در مقالات قبلی در باره انواع عجیب و غریب پیتزا با شما صحبت کرده بودیم  اما ممکن است از این مورد که این رستوران زنجیره ای نیز بر برای هر کشوری نوع مخصوص به خود را درست می کند شگفت زده شوید. بنابراین در اینجا 19 حقیقت خوشمزه در مورد پیتزا دومینو آورده شده است.

#1. برادران تام و جیمز موناگان اولین فروشگاه را در سال 1960 در ایالات متحده تاسیس کردند و قبل از اینکه تام سهم جیمز را بخرد و نام آن را به دومینو تغییر دهد ، آن را DominNick نامیدند.

#2. دومینو حدود 17000 فروشگاه در 90 کشور جهان دارد ، با حدود 100000 راننده برای تحویل غذا و در مجموع بیش از 350000 کارمند.

#3. به طور میانگین روزانه چیزی در حدود 3 میلیون پیتزا دومینو در سراسر دنیا به فروش میرسد.

#4. در مارس 2009 نقص در کدهای وب سایت باعث شد که حدود 11000 پیتزا به صورت رایگان به مشتریان در اوهایو و کنتاکی داده شد.

#5. تنها هشت ماه پس از افتتاحیه، جیمز موناگان نیمی از مشارکت خود را با فولکس واگن بیتل قدیمی که آن ها برای رساندن پیتزا از آن استفاده می کردند ، عوض کرد.

#6. بنیانگذار تام موناگان ، همسرش مارگی را در اولین تحویل پیتزا 14 ماه پس از ورود به این تجارت ، ملاقات کرد. قرار بود که پیتزا در خوابگاه دانشجویان دانشگاه میشیگان باشد که آن دو همدیگر را ملاقات کردند.

7. دومینو در حال آزمایش رساندن پیتزا با قایق رانی در کنار رودخانه لوس در بریتانیا است. پیک پیتزا با لباس کامل و کمک آن به ساکنان لوس پیتزاهایشان را تحویل می دهند.


ارسال پیتزا


#8. یک زوج دوستدار پیتزا از انگلستان یک هدیه عروسی منحصر به فرد از شرکت پیتزا مورد علاقه خود دریافت کردند-یک عکس سلفی روی پیتزا . ساخت پرتره ها تقریباً سه ساعت طول کشید.

#9. دومینو فقط دو سایز پیتزا ، 11 تاپینگ (روکش پیتزا) و یک نوشیدنی گازدار ارائه داد: کولا. آن ها فقط پیتزا را به صورت تحویل یا حمل ارائه می دادند. آنها معتقد بودند که سادگی منوی آنها منجر به تولید محصولات با کیفیت بالاتر و تجارت کارآمدتر می شود.

#10. هر کشوری یک تاپینگ مورد علاقه متفاوت دارد ، ماهی مرکب محبوب ترین تاپینگ در ژاپن است و مورد علاقه فرانسه خامه تازه است.

#11. ساختمان اصلی دومینو برای نشستن و غذا خوردن  بسیار کوچک بود. این مورد برای آن ها یک مشکل بود اما در عوض ، تام موناگان کارگران بیکار شده محلی را برای رساندن پیتزا ها در شهر استخدام کرد.

12. تا سال 1965 ، تام مونگان صاحب سه مکان دومینو در میشیگان بود که هر کدام با نماد دومینو نشان داده شده بودند. او در ابتدا قصد داشت برای هر فروشگاه جدید یک نقطه جدید در لوگوی خود قرار دهد.

13. در سال 2018 ، کامیون های تعمیر دومینو در سراسر ایالات متحده شروع به پر کردن چاله‌های خیابان ها کردند. اگرچه که آن ها اعلام کردند که فقط می خواستند تحویل پیتزا را بدون مشکل انجام دهند ، اما بسیاری این کار را برای تبلیغات در نظر گرفته‌اند.


تبلیغ پیتزا دومینو


14. در سال 2016 ، دومینو با استارتاپ Flirtey همکاری کرد تا اولین پهپاد تحویل پیتزا را طراحی کند. این پهپاد در نیوزلند رونمایی شد.


پهباد تحویل پیتزا


#15. در 16 روز اول افتتاح اولین شعبه دومینو در جامائیکا ، این شعبه 6000 پیتزا فروخت که بیشتر آن ها پیتزای آناناس بودند.

#17. در میان انبوه انتقادات از جمله ادعای اینکه طعم پوسته آن ها شبیه مقوا است ، دومینو مجبور شد دستور پیتزای قدیمی خود را کاملاً کنار بگذارد. پس از یک دوره طولانی افول ، سال 2009 و پس از آن شاهد رشد پیتزا دومینو با طعم و مزه جدید بودیم.

#18. تا پایان سال 2017 ، هند دارای دومین جایگاه از نظر تعداد شعبه های دومینو پس از آمریکا در جهان است. این کشور در حال حاضر میزبان 1126شعبه پیتزا دومینو است.

#19. آیا نودل را برای پیتزا امتحان کرده اید؟ پیتزا دومینو در تایوان ، یک پیتزا مخصوص دارد که در آن رشته ها تازه پخته می شوند ، در بالای پایه پیتزا قرار داده می شود ، و سپس مواد روی آن اضافه می شود و به آن پیتزای اوکونومیاکی می گویند.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید