سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

عجیب ترین پیتزا های جهان

1400/05/11 در ساعت 11:45:00

پیتزا به عنوان یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین غذاهای دنیاست. پرطرفدار بودن این محصول سبب شده در کشور ها و حتی شهرهای مختلف تغییراتی در آن ایجاد کنند و با توجه به ذائقه خود موادی به آن اضافه یا کم کنند. در این مقاله پیتزاهای عجیب در دنیا را معرفی کرده ایم.

عجیب ترین پیتزا های جهان

عجیب ترین پیتزاهای جهان

پیتزا، کلمه ای که همه عاشقش هستند. پیتزا یک غذای محبوب در سراسر جهان است. شاید اگر بگوییم پیتزا محبوب ترین غذای جهان است، بیراه نگفته ایم. از آنجا که فرهنگ های مختلف غذاهای خوشمزه خاص خود را دارند ، مواد تشکیل دهنده پیتزا در مکان های مختلف می تواند متفاوت باشد. با این اوصاف واقعا چه کسی هست که پیتزا را دوست نداشته باشد؟ این یک غذای خوشمزه است و بسیاری از رستوران ها در سراسر جهان وجود دارند که دستور العمل خاص خود را برای پیتزا ارائه می دهند. در ادامه مقاله با ما باشید تا به شما بعضی از عجیب ترین دستورالعمل های پیتزا را ارائه دهیم.








صبحانه کامل انگلیسی

پیتزا برای صبحانه؟ اگرچه خوردن پیتزای باقیمانده در یخچال هنگام بیدار شدن از خواب معمولاً غیر معمول نیست ، اما خوردن پیتزا با غذاهای صبحانه روی آن کمی غیرمعمول تر است. اما در انگلستان ، پیتزای صبحانه چندان غیرعادی نیست. صبحانه کامل انگلیسی غذایی است که حاوی بیکن ، تخم مرغ ، گوجه فرنگی ، قارچ ، نان تست و سوسیس است و هم چنین می تواند شامل غذاهای دیگر مانند پودینگ سیاه و لوبیا پخته شود. این یک وعده غذایی سنتی است اما در بعضی از رستوران ها تمام این مواد را مانند پیتزا درست می کنند و روی آن را با تخم مرغ می پوشانند.


صبحانه کامل انگلیسی


پیتزا ماهی مرکب

ژاپن دارای بسیاری از فروشگاه ها ، رستوران ها و مقاصد گردشگری جالب است. ژاپن مکانی است که قطعاً در لیست سفر تفریحی بسیاری از افراد قرار دارد.

ژاپن قطعاً به خاطر غذاهای واقعاً منحصر به فرد خود مشهور است. این برای گردشگران مهم نیست که این غذاها صرفا یکسری غذاهای فست فود است که فقط در ژاپن وجود دارد و آنها نمی‌توانند آنها را در کشور خود تهیه کنند. ژاپن و غذاهای آن پر از اعجاب است. پیتزا هم از این قضیه مستثنا نشده و با فرهنگ غذایی ژاپن درهم تنیده شده است. یکی از چیزهایی که احتمالاً در کشور خود نمی توانید ببینید  پیتزای ماهی مرکب است. شاید برای ما غذای خوشایندی نباشد اما در ژاپن بسیار محبوب است!


پیتزا ماهی مرکب


پیتزا کانگورو

احتمالا خوردن کانگورو برای افرادی که در استرالیا زندگی نمی کنند یک مفهوم عجیب به نظر می رسد. ما آن ها را حیواناتی زیبا و پرقدرت می پنداریم و آن ها را منبع غذایی نمی دانیم. اما در استرالیا خوردن گوشت کانگورو امری غیرعادی نیست.

در حالی که استرالیا غذاهای بسیار جالب و متفاوتی دارد ، پیتزای کانگورو باید یکی از آن غذاهای عجیب باشد که افراد می توانند در آنجا پیدا کنند. گوشت کانگورو در چند رستوران مختلف در سراسر استرالیا سرو می شود ، اما پیتزای کانگورو یکی از عجیب ترین روش ها برای امتحان آن است.


پیتزا کانگورو


پیتزا موکبا

این پیتزا یکی از پیتزاهایی است که شاید تنها دوستداران غذاهای دریایی آرزوی امتحان آن را داشته باشند. پیتزای موکبا یک نوع پیتزا محبوب است که معمولاً در روسیه یافت می شود. پیتزای موکبا یک پیتزا است که نام آن از پایتخت روسیه گرفته شده است. موکبا کلمه روسی مسکو است.

از آنجا که نام این شهر برگرفته از شهری در روسیه است ، تعجبی ندارد که این پیتزا در روسیه بسیار محبوب است. این پیتزا پیتزایی است که روی آن ساردین ، ماهی تن ، ماهی خال مخالی (اِسْقومْری اطلس) و ماهی قزل آلا وجود دارد. همچنین روی آن پیاز و سایر تزئینات وجود دارد و بر خلاف سایر پیتزاهایی که داغ می خوریم معمولاً به صورت سرد سرو می شود.


پیتزا موکبا


پیتزا کاری موز

آیا آناناس با پیتزا ترکیب خوبی می شود؟ این بحثی است که عاشقان پیتزا در اینترنت به شدت اختلاف نظر دارند. اما در سوئد ، میوه دیگری وجود دارد که مردم دوست دارند پای خود را با آن پر کنند.

در بحث پیتزا در سوئد بسیاری از انواع تاپینگ های مختلف (قسمت رویه پیتزا) محبوب هستند ، اما یکی از غیرمعمول ترین آن ها قطعاً پیتزای کاری موز است. بله ، در سوئد تکه های موز را روی پیتزای خود می‌گذارند! این پیتزا با ژامبون ، پودر کاری ، پنیر و موز پوشانده شده است.


پیتزا کاری موز


پیتزا نخودفرنگی

سبزیجات روی پیتزا؟ این چیز عجیبی نیست! بسیاری از کشورها سبزیجاتی مانند پیاز ، زیتون ، فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی را روی پیتزای خود قرار می دهند. اما در برزیل ، آن ها یک ماده منحصر به فرد دیگری را روی پیتزای خود قرار می‌دهند.

در برزیل ، نخود فرنگی فقط یک غذای جانبی نیست تا غذاها کمی سالم تر شوند بله می‌تواند یکی از وعده های اصلی باشد. نخود فرنگی یکی از اصلی ترین تاپینگ ها برای پیتزا در برزیل است. انواع مختلفی از دستورالعمل ها برای خوردن یک پیتزای سالم در اینترنت وجود دارد و قطعا یکی از آن ها همین پیتزا نخودفرنگی است.


پیتزا نخودفرنگی


پیتزا تن ماهی

قرار دادن غذاهای دریایی روی پیتزا چندان غیرعادی نیست. اگرچه ممکن است  جزو رایج ترین تاپینگ‌ها نباشند ، اما قرار دادن غذاهای دریایی مانند میگو روی پیتزا چیزی است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند! اما آلمانی‌ها با این روکش پیتزا، پیتزای غذاهای دریایی را به سطح جدیدی رسانده اند.

در آلمان ، قرار دادن کنسرو ماهی تن روی پیتزا از محبوب ترین انواع پیتزا است. قطعاً شاید از نظر بسیاری از افراد طعم بی نظیری به پیتزا می دهد اما ممکن است بسیاری از افراد ترجیح دهند از خوردن آن صرف نظر کنند ، در عوض از مواد عادی دیگری مانند پپرونی استفاده کنند.


پیتزا تن ماهی



بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید