سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

پیتزا چینی

1400/04/06 در ساعت 16:18:00

پیتزای چینی می تواند به انواع پیتزاهای سبک آمریکایی اشاره داشته باشد که با مواد اولیه آسیایی درست می شوند. متناوباً ، ممکن است این اصطلاح به معنای tujia shaobing باشد ، یک غذای مخصوص چینی که مانند پیتزا است.در ادامه همراه ما باشید

پیتزا چینی

پیتزا چینی

پیتزای چینی می تواند به انواع پیتزاهای سبک آمریکایی اشاره داشته باشد که با مواد اولیه آسیایی درست می شوند. متناوباً ، ممکن است این اصطلاح به معنای tujia shaobing باشد ، یک غذای مخصوص چینی که مانند پیتزا است و شباهت هایی با نسخه های آمریکایی پیتزا دارد. با دسترسی به برخی از خمیرهای پیتزا و چند ماده اولیه ، نوع اول را می توان به راحتی تهیه کرد ، اما توجیا شاوبینگ فقط در چین یافت می شود ، اگرچه مردم مطمئناً می توانند مواد اولیه را خودشان تهیه کرده و آن را در جای دیگری درست کنند.


جستجوی سریع در یک مرورگر وب یا در بسیاری از سایت های دستور العمل ، دستورالعمل های مختلفی در مورد نحوه تهیه پیتزای چینی الهام گرفته از آمریکایی ارائه می دهد. این ماده معمولاً چیزهایی را که باعث معروفیت پیتزا می شوند مانند سس گوجه فرنگی ، پنیر موزارلا و پوسته خوب پیتزا ، با بسیاری از مواردی که مردم با آشپزی چینی همراه می کنند ، ترکیب می کند. این موارد می تواند شامل مواردی مانند پیاز ، غلاف نخود ، شاه بلوط آبی ، گوشت طعم دار (معمولاً مرغ) ، سس سویا و زنجبیل باشد. از ترکیبات "چینی" در بیشتر موارد به عنوان مواد افزودنی پیتزا استفاده می شود ، که باعث ایجاد ترکیب جالبی از طعم های ایتالیایی و چینی می شود.


البته که همه از پیتزای چینی به وجد نمی آیند و ممکن است بعضی ها ترکیب طعم ها را تا حدی بی مصرف می دانند. از طرف دیگر ، کسانی که هم پیتزا دوست دارند و هم غذای چینی دوست دارند ، ممکن است دستورالعمل های مختلف پیتزای چینی را بپسندند. برخی از افراد علاقه دارند که از سس استفاده نکنند و برخی دیگر انواع مختلف سس مانند سس گوجه فرنگی را توصیه می کنند. ممکن است برای تعیین بهترین دستورالعمل ها برخی آزمایشات لازم باشد.


از بین بردن سس و پنیر به توبیا شاوبینگ نزدیک می شود. این خمیر گرد یا تا حدی مستطیلی است که معمولاً حاوی شیر دوغ است. برترین نوع این پیتزا ، گوشت خوک تند آسیاب شده ، پیاز کوهی و زنجبیل است. کسانی که از آن لذت برده اند می گویند این تا حدودی شبیه یک پیتزای سوسیس بدون پنیر و سس است و خمیر پیتزا تقریباً مشابه آن چیزی است که در آمریکا سرو می شود ( به غیر از پیتزای سبک نیویورکی که پوسته آن بسیار نازک تر است.) نکته ای که برخی از افراد در مورد این پیتزا یادآور شده اند این است که این پیتزا بسیار چرب است و ممکن است برای برخی آزاردهنده شود و از طرفی میتوان آن را یک نقطه نظر منفی در نظر گرفت.


پیتزا چینی


اما در بعضی دیگر از منابع مردم اعتقاد دارند که اصلا پیتزایی به نام پیتزای چینی وجود ندارد و در واقع یک مدل از غذاهای چینی است که مردم به اشتباه فکر می کنند که پیتزا است. البته که مطمئنا پیتزا نماد ایتالیا است. با پنیر گوجه فرنگی و موزارلا یا انواع دیگر آن ، پیتزا را می توان در همه جای ایتالیا و جهان پیدا کرد، با سلیقه کشورهای دیگر سازگار است و پر تنوع است مانند انواع پیتزاهای آمریکایی.

در اینجا ما به چین می آییم ، در غذایی که توسط Stephen Abraham در معرفی پروژه Chitalian ذکر شد:" Shou Zhua Bing. من همچنین غذاهای دیگری مانند Cong You Bing را اضافه می کنم. به طور کلی ، ما در مورد چیزی صحبت می کنیم که معمولاً "پنکیک چینی" نامیده می شود و در انواع مختلف منطقه وجود دارد."


پیتزا چینی


ظاهراً این پنکیک های چینی در ظاهر شبیه پیتزا هستند. در فروشگاه های چینی میلان می توانید پنکیک را با سبزیجات چینی میل کنید که بعضی از مغازه ها آن را "پیتزای چینی" می نامند تا بتوانند محصول را برای مردم ایتالیا بهتر توصیف کنند. می توانید این پنکیک ها را هنگام راه رفتن میل کنید ، همچنین در بعضی از رستوران های چینی اینجا برای صبحانه خورده می شوند. این پنکیک ها غذایی نیستند که شما از آنها برای شام استفاده کنید و جزو دسته غذاهای خیابانی طبقه بندی میشوند.


با کمی جستجو ، افراد می توانند دستورالعمل های tujia shaobing را به صورت آنلاین نیز پیدا کنند.. این خمیر فقط در مکان های محدودی در چین و اغلب توسط فروشندگان خیابانی یا فروشگاه های کوچک به فروش می رسد.

و در نهایت مکان های پیتزای چینی در چین وجود دارد که تفسیر جالبی از پیتزای آمریکایی ارائه میکنند. شاید منظور از پیتزای چینی همین باشد. تفسیری متفاوت از پیتزا.


بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید