سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

پرطرفدارترین فست فود های دنیا

1400/03/29 در ساعت 15:01:00

در این مقاله به بررسی غذاهای پرطرفدار فست فود ها می پردازیم.

پرطرفدارترین فست فود های دنیا

پرطرفدارترین فست فود های دنیا

ما برای تعیین اینکه کدام یک از رستوران های زنجیره ای بهترین و بیشترین میزان فروش را در سراسر جهان دارند ، از این لیست فوربس ( Forbes ) که از ده برند برتر فست فود جهانی، که رستوران های فست فود را بر اساس تعداد شعبه بین المللی آنها رتبه بندی می کند ، تشکیل شده است استفاده کرده ایم. ما هم چنین به بررسی رتبه بندی QSR در بین 50 برند برتر در خدمات سریع پرداختیم که برای فروش در ایالات متحده در سال 2014 رتبه بندی شده است تا برخی از خلا ها را پر کند.

1 -سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد


با نزدیک به 37000 رستوران در سراسر جهان ، مک دونالد محبوب ترین زنجیره فست فود روی کره زمین است. شما می پرسید محبوب ترین مورد در محبوب ترین زنجیره فست فود روی زمین چیست؟ طبق گفته Business Insider ، این افتخار نصیب سیب زمینی سرخ کرده نمادین این برند می شود که در همه گوشه و کنار جهان فروخته می شود. هرچند خوشمزه ، سیب زمینی سرخ کرده McD با نمک بسته بندی می‌شود و هنوز هم ، در لیست منوی مک دونالد بسیار خوب ظاهر می شود و تقریبا بسیاری از مراجعه کننده ها به همراه همبرگر خود سیب زمینی هم سفارش میدهند.



2 -بیگ مک مک دونالد


از آن جا که مک دونالد بسیار محبوب است - فقط این زنجیره تقریباً 19000 شعبه بین المللی دارد. در نتیجه دادن جایگاهی دیگر در این لیست به مک دونالدز کاملاً درست است. به ازای هر کسب و کار داخلی ، دومین مورد محبوب مک دونالدز در همه زمان ها ، Big Mac است. این ساندویچ اولین بار در اواخر دهه 1960 ساخته شد و از آن زمان فقط در ایالات متحده بیش از 550 میلیون بار مصرف شده است.


3 -غذای شاد مک دونالد

اگرچه ممکن است کمی از خستگی مک دونالد رنج ببرید ، بدون ذکر این غذای محبوب( غذایی که برای اولین بار در دهه 1970 برای کودکان در سراسر جهان به بازار عرضه شده است) هیچ رتبه بندی فست فود کامل نخواهد بود. از آن جایی که غذای بچه ها قبلاً به ازاری دست نخورده بود ، این مورد اکنون چهارمین غذای محبوب مک دونالد در تمام دوران تبدیل شده است. برآوردها نشان می دهد بیش از 3.6 میلیارد از این غذا در سراسر جهان فروخته شده باشد.


4- KFC’s Original Recipe Chicken

فست فود KFC با بیش از 20،000 Outlet KFC در بیش از 125 کشور و سرزمین در سراسر جهان وجود دارد و هیچ چیز نمی تواند جای Original Recipe Chicken تهیه شده با ترکیبی بی نظیر از 11 گیاه و ادویه را پرکند. درک اینکه چرا این غذای کلاسیک در سراسر کره زمین بسیار محبوب است دشوار نیست. در واقع ، در سال 2006 KFC بیش از یک میلیارد از این آیتم منو خود فروخت. از دیگر غذاهای معروف KFC می توان به مرغ پاپ کورن ، بال های بدون استخوان و غذای بسیار  Double Down اشاره کرد که در آن دو قطعه مرغ سوخاری به عنوان نان ساندویچ سرو می شود.


5 -BMT ایتالیایی Subway

تعیین اینکه کدام یک از ساندویچ های ساب وی ( Subway ) برتر است ، دشوار است. با این حال ، به نظر می رسد که اجماع عمومی این است که محبوب ترین کالای رستوران های زنجیره ای ساب وی ساندویچ BMT ایتالیایی است( یا "Big Meaty Tasty" ، همراه با سالامی ، پپرونی و ژامبون)


فست فودی


6 -Pizza Hut's Pepperoni Pizza

پیتزا هات محبوب ترین زنجیره پیتزا در آمریکا است و هم چنین مابقی شعب آنها در سرتاسر دنیا که تعداد آنها تقریباً 5900 فروشگاه است که این شرکت در سطح بین المللی اداره میکند. طبق یک نظرسنجی که در سال  2012  در فیس بوک منتشر شد (که خود اکانت رسمی این کمپانی آن را منتشر کرد)، محبوب ترین مورد این زنجیره یک پیتزای بزرگ پپرونی است.


7 -وندی فراستی

در حال حاضر وندی در 30 کشور جهان شعبه دارد و گرچه این زنجیره به خاطر همبرگرهایش مشهور است ، اما یکی از محبوب ترین کالاهای وندی ، آیتم Frosty آن است. طبق اعلام How Stuff Works ، شکلات فراستی یکی از پنج مورد اصلی وندی در فهرست وندی بود و همچنان به عنوان یک فروشنده برتر در فروشگاه های زنجیره ای فست فود باقی مانده است. در واقع ، وندی سالانه حدود 300 میلیون نوشیدنی میلک شیک می فروشد.


8 -Burger King's Whopper

گرچه Burger King هنوز به محبوبیت رقیب اصلی خود یعنی مک دونالد نرسیده است ، اما زنجیره برگرهای برگر کینگ هنوز هم با Whopper شناخته می شوند. که شامل گوشت گاو، که بین نان کنجد با سس مایونز قرار میگیرد، کاهو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، سس گوجه فرنگی و پیاز خرد شده است. تخمین زده می شود که این زنجیره سالانه میلیون ها Whoppers را به فروش می رساند.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟
نظر جدید
0%

سبد خرید