سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

همبرگر، غذایی است که همه دوست دارند

1400/03/26 در ساعت 11:51:00

همبرگر یکی از ساندویچ های پرطرفدار دنیاست که ما در عطاویچ سعی کردیم با انواع مختلف و با بهترین کیفیت ها آن را آماده ودر اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

همبرگر، غذایی است که همه دوست دارند

همبرگر غذایی است که همه دوست دارند


اگرچه ممکن است انجام یک کار نسبتاً ساده به نظر برسد ، چیزهای بیشتری در مورد همبرگر و طرز تهیه همبرگر وجود دارد. در واقع ، آنچه که واقعاً یک همبرگر را عالی می کند ، مواردی است که شاید ساده به نظر برسند اما بسیار در طعم نهایی موثر هستند.


اما ما اینجا هستیم تا کمک کنیم!

 طبق گفته سرآشپز توسعه سیسکو ، کالین گریناسمیت ، سادگی کلید یک همبرگر کاملاً برجسته است - نمونه ای که در آن "می توانید گوشت را بچشید و مواد دیگر با طعم و مزه بیرون می آیند."

بنابراین بیایید نحوه دستیابی به این هدف را بیان کنیم و بهترین موارد را در دستور العمل های همبرگر خود ارائه دهیم.

گوشت

اولین و حیاتی ترین مرحله در فرآیند تولید برگر ، انتخاب گوشت مناسب است. اما کدام یک باعث افزایش طعم همبرگر می شود و چگونه بیشترین ترکیب آب دهان را ایجاد می کنید؟



گوشت گردن، گوشت سرین، گوشت میان دنده ها - این ها همه قسمت هایی از گاو است که برای ایجاد یک برگر کاملا مناسب مناسب است. در حالی که مخلوط های مختلف نتایج متفاوتی به شما می دهند. کالین می گوید بهترین ترکیب برای گرفتن عطر و طعم ترکیبی از گوشت گردن و گوشت سینه است.


این باعث می شود دو گروه از عضلات که سخت کار می کنند در گاو - سینه و شانه جوش بخورد. شانه به دلیل چربی پراکنده در ماهیچه ها ، یک بافت فوق العاده شبیه استیک به همبرگر اضافه می کند. سینه ، طعم عمیق و گوشتی را به همبرگر شما میبخشد.


دلیل این که این ترکیب ها به خوبی در کنار هم کار می کنند این است که محتوای چربی کاملی را که به دنبال آن هستید ارائه می دهند. همبرگر شما دارای بافتی ریز و نرم است ، اما هنوز رطوبت خود را حفظ می کند


ادویه

اکنون وقت آن است که همبرگر خود را زنده کنید. اما با احتیاط روی آن مواد بزنید. شما نباید زیاده روی کنید و از حد مجاز خارج شوید. ما نمی خواهیم خلاقیت آشپزی شما را خفه کنیم ، اما در انتخاب مواد اضافی هوشمند باشید. شما می خواهید مطمئن شوید که ترکیب شما فرصتی برای راه انداختن عطر و بویی تازه داشته باشد. شاید حتی بتوان آن را به هنر هم نسبت داد، پس بگذارید ترکیب شما فرصت آواز خواندن پیدا کند.

گوجه فرنگی یک ماده عالی برای افزودن مقداری رطوبت است. یک جوانه فلفل و برخی از چدارهای خرد شده به طرز درخشانی طعم ها را متعادل می کنند - و قابلیت ذوب شدن جادویی را دارند.

پیاز برای همه مناسب نیست ، به خصوص خام زیرا می تواند کاملاً خشن باشد. کالین توصیه می کند ابتدا پیاز خود را در روغن یا کره تفت دهید تا روی آن نرمتر شود.

طعم پیاز خام با تغییر فصول تغییر می کند. با پیروی از این نکته ، با هر یک از همبرگرها طعم مطابقت بیشتری خواهید یافت.


همبرگر خوشمزه


اما ، البته ، آزمایش همیشه مورد جزئی جدا نشدنی از هنر آشپزیست. اگر احساس می کنید باید چیزی متفاوت را امتحان کنید ، ماده ای را پیدا کنید که همچنان به تعادل مهم عطر و طعم دست یابد. یادتان نرود در همبرگر این تعادل بسیار اهمیت دارد.

گزینه های زیادی برای اضافه کردن به همیرگر شما وجود دارد، فقط مطمئن شوید که آن ها هرگز ستاره نمایش را تحت الشعاع قرار نمی دهند. ترکیب همبرگر شما!

حالا بیایید قطعه نهایی پازل را اضافه کنیم - ترتیب مونتاژ همبرگر شما.

نحوه چیدمان آن مواد رویی تأثیر زیادی در طعم همبرگر شما دارد. بگویید دو چاشنی برای اضافه کردن دارید - سس مایونز و یک فلفل قرمز. کدام را روی نان بالا و کدام را در پایین پهن می کنید؟ و اصلا شاید شما فقط دوست داشته باشید از یک سس در همبرگر خود استفاده کنید.

پاسخ در علمی است که در پس جوانه های چشایی شما قرار دارد. این یک تصور غلط رایج است که جوانه های چشایی فقط در زبان ما زندگی می کنند. آن ها همچنین در داخل گونه ها ، لب ها و حتی سقف دهان شما یافت می شوند.

به همین دلیل است که کالین توصیه می کند طعم را در دسته بالا قرار دهید. جوانه های چشایی این طعم گرم و فلفلی روی کام نرم دهان شما قرار دارند. مایو را روی نان پایین پهن کنید ، تا از جوانه های چشایی خوش طعم زبان استفاده کامل کنید.

مواد پوششی مرطوب مانند گوجه فرنگی یا پیاز تفت داده شده باید در بالای برگر قرار داده شود ، بنابراین یک نان ته خیس ندارید. با این حال ، اگر قارچ اضافه می کنید ، آن ها را زیر همبرگر خود قرار دهید تا تردی اولیه را به لقمه خود اضافه کنید و یک بافت متفاوت به برگر خود بدهید.

نتیجه گیری…

همانطور که کالین می گوید ، "درست کردن همبرگر و استفاده از مواد افزودنی در آن یک مورد شخصی است" - بنابراین توصیه های ما را برای ساخت بهترین برگر متناسب با سبک خود بگیرید. تا زمانی که به اصول بنیادی که بیان کرده ایم وفادار بمانید ، یک تجربه غذاشناسی را ایجاد خواهید کرد که از بسته خارج می شود.


ما در مجموعه رستوران های عطاویچ همبرگر را با طعم های مختلف و با بهترین گوشت تهیه و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم. شما می توانید با ثبت سفارش اینترنتی غذای خود را دریافت و از خوردن آن در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

1401/01/22 در ساعت 16:08:18

همبرگر به عنوان یک غذای پرطرفدار و خوشمزه جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی دارد. شما می توانید این فست فود خوشمزه را در خانه نیز تهیه کنید.

چند نکته مهم برای تهیه یک همبرگر خوشمزه و عالی

با خاص ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.

1401/01/08 در ساعت 11:39:26

حتما برای شما هم پیش آمده در منو فست فود ها علاوه بر همبرگر ساندویچ های دیگری هم مشاهده کرده اید که ترکیب اصلی آن ها برگر است.بدلیل پرطرفدار بودن برگرها ساندویچ های زیادی از ترکیب برگر با مواد دیگر ایجاد شده است.

با خاص  ترین برگرهای دنیا آشنا شوید.
نظر جدید
0%

سبد خرید