سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا مشتریان عطاویچ مرتباً برمی گردند؟

1400/03/11 در ساعت 12:41:00

حتما برای شما هم پیش آمده که به یک رستوران مراجعه می کنید و خاطرات خوب یا بدی از آن جا برای شما باقی می ماند. ما ر مجموعه رستوران های عطاویچ سعی می کنیم بهترین خاطره را برای مشتریان خود بسازیم تا مشتری دائم ما باشند.

چرا مشتریان عطاویچ مرتباً برمی گردند؟

چرا مشتریان عطاویچ مرتباً برمی گردند؟

شما چگونه پیتزا یا همبرگر مورد علاقه خود را انتخاب می کنید؟ آیا آن ها گزینه های زیادی در منوی خود برای هر سلیقه ای ارائه می دهند؟ آیا آن ها پیتزای شما را درست همانطور که دوست دارید درست می کنند یا تخفیف و تخفیف ویژه ای به شما می دهند؟ عطاویچ خود را به عنوان بزرگ ترین فرانچایز فست فود در ایران معرفی کرده است ، به همین دلیل طرفداران و مشتریان راضی ما مرتباً برمی گردند. در اینجا فقط برخی از دلایل آن ها ذکر شده است.

پیتزاها و همبرگرهای ما از خیلی از جهات بهتر هستند.

وقتی اولین فست فود خود را در تهران افتتاح کردیم ، می خواستیم پیتزای لذیذ را با قیمت های مناسب ارائه  و آرزوی ما این بود که غذاهایی را بالاتر و حجیم تر از گزینه های دیگری که در تهران وجود داشت عرضه کنیم. 20 سال گذشته و ما هنوز در این کار هستیم و با حق امتیاز در سراسر ایران عزیزمان گسترش یافته ایم. سیستم کنترل کیفیت ما درجه یک است و شما خواه سفارش خود را در فروشگاه پیتزا فروشی ما در تهران یا بقیه شهرستان های ایران ثبت کنید و یا سفارش آنلاین از وب سایت عطاویچ دهید، شما همان تجربه را خواهید داشت.




ما بیش از شصت شعبه داریم و بازهم بزرگ تر می شویم.

زیبایی یک فروشگاه فست فود این است که ما به هر دلیل و در هر مکانی که باشید به شما تحویل خواهیم داد. اما هرچه به ما نزدیک تر باشید ، سریع تر غذای خود را بدست می آورید. عطاویچ  در حال حاضر بیش از 60 شعبه دارد و هم چنان که ادامه می دهیم در حال گسترش هستیم. مهم نیست که در کجا باشید ، احتمالاً چند دقیقه با یک شعبه عطاویچ فاصله دارید و حتی اگر اینگونه نباشید ، می توانیم خیلی سریع برخی از آن ها را برای شما بیاوریم.


پیدا کردن ما آسان است

نیازی نیست نگران جایی باشید که هستید. هنگامی که  ما را لازم داشتید، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید  و با استفاده از مکان یاب رستوران، یکی از شعب ما  را در تهران یا هر شهرستان دیگری در نزدیکی خود پیدا کنید. شما می توانید بصورت آنلاین سفارش دهید و آماده سازی غذا را به ما بسپارید. ما شما را از نزدیک ترین شعبه خبردار خواهیم کرد و پیتزا یا برگر شما را گرم و باکیفیت و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی تحویل شما خواهیم داد. مهم نیست که پیتزا عطاویچ شما از کجا می آید، یا برگر خود را از کدام شعبه ما سفارش داده اید، زیرا تمام مواد تشکیل دهنده و روش های پخت و پز ما دقیقاً یکسان هستند ، در واقع تمامی دستور ها بر اساس فرمولاسیون مخصوص و استانداردها و  نظارت های ما به شعبه داران منتقل می شوند. بنابراین طعم متفاوتی را نخواهید چشید، خواه سفارش شما از آشپزخانه ما در میدان آزادی در تهران به صورت سفارش اینترنتی باشد یا از شعبه ما در شیراز و یا تبریز و ... به صورت حضوری.


فست فود در ایران


منوی ما انواع مختلفی از پیتزا و برگر را شامل می شود.

"مناسب با هر نوع سلیقه". شاید این جمله برای توصیف منوی غذاهای ما کافی باشد. 21 مدل پیتزا برای مهمانی های شما باید کافی باشد، درست است؟

ما در عطاویچ همیشه متعهد به کیفیت غذاهای خود و ایده های جدید برای تولید غذاهای جدید هستیم. شعار ما "عطاویچ یک غول خوشمزه" را فراموش نکنید.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید