سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

فرانچایز چیست؟

1399/12/19 در ساعت 15:10:00

فرانچایز حق امتیازی است که گیرنده در ازای پرداخت حق الزحمه و درصدی از درآمد ناخالص به فرانچایز دهنده، حق استفاده از علامت تجاری، نام و تبلیغات اعطا کننده نمایندگی را برای مدت مشخص....

فرانچایز چیست؟

فرانچایز چیست؟

همانطور که میدانید فرانچایز حق امتیازی است که گیرنده در ازای پرداخت حق الزحمه و درصدی از درآمد ناخالص به فرانچایز دهنده، حق استفاده از علامت تجاری، نام و تبلیغات اعطا کننده نمایندگی را برای مدت مشخص و جهت ارائه کالا یا خدمات  و توزیع محصولات مربوطه را خواهد داشت.

در حقیقت این سیستم روشی مطمئن  برای سرمایه گزاران جدیدی بوده که علاقمند به راه اندازی کسب و کار در زمینه مشابه با شرکت فرانچایزدهنده است، در این روش شخص میتواند با ریسک کمتر، علیرغم درصد سود ظاهری کمتر به دلیل دسترسی به بازار فروش از قبل ثبات یافته به سود واقعی بیشتری دست پیدا کند. همانا تاثیرگذارترین موارد آن ارتباط مستقیم با کاهش ریسک در سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه دارد.

  • عدم نیاز به تخصص یا تجربه و سعی و خطاهای پر ریسک؛
  • دسترسی به بازار فروش مطمئن و از قبل تثبیت شده
  • عدم نیاز به هزینه های جانبی مانند تبلیغات جداگانه؛
  • استفاده از آموزش و پشتیبانی و به روز رسانی دائمی شرکت فرانچایز دهنده در تمام مراحل و بخش ها؛

طبقه گفته بزرگان سرمایه گذاری دنیا: اگر میخواهید سرمایه گذار موفقی باشید بهتر است به جای اینکه سرمایه گذار بزرگی در یک مجموعه کوچک باشید سرمایه گذارکوچکی(نسبت به کل پروژه) در یک مجموعه بزرگ باشید.


هلدینگ بزرگ ایرانگوشت با 35 سال سابقه درخشان در صنعت غذایی کشور و با تولید و پخش فرآورده های گوشتی و پروتئینی عصر جدیدی از فعالیت های خود را با تامین کلیه مواد اولیه بزرگترین و  بهترین فست فود زنجیره ای کشور (عطاویچ) آغاز نموده و در ادامه کارآفرینی و توسعه بازاریابی شبکه ای در صنایع غذایی در عطاکو و آموزش تخصصی در حوزه مدیریت و خدمات در صنایع غذایی و گردشگری در مجموعه غذا آکادمی ، همچنین راه اندازی کلیه رستورانها و فست فودهای توسط شرکت فست فودران باسابقه بالای ده سال در این زمینه و پخش و توزیع محصولات توسط شرکت باروس فام نیز تنها بخشی از دستاوردهای هلدینگ ایرانگوشت میباشد

برند عطاویچ بعنوان بزرگترین فست فود زنجیره ای کشور با ارائه پیتزای خوشمزه و بهترین همبرگر ها و  با ارائه غذاهایی با کیفیت های بالا با توسعه شعب به جهانی شدن می اندیشد و در این راستا در چندین کشور از جمله ترکیه، عراق، آلمان و گرجستان با اعطای نمایندگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این هلدینگ در کشور ترکیه با نام عطاکورپوریشن مشغول به فعالیت میباشد.

در حال حاضر عطاویچ با در اختیار داشتن کارخانجات بزرگ جهت تولید کلیه مواد اولیه شعب با فرمول انحصاری (ایران گوشت)، سیستم زنجیره تأمین و ناوگان مجهز ترابری، سیستم جامع تضمین کیفیت (QA) از ابتدائی ترین مراحل تولید تا طبخ و تحویل به مشتریان در شعب، سیستم تأمین نیروی انسانی، سیستم نظرسنجی از مشتریان وهمچنین با برخورداری از سیستمهای بازرسی ها و ارزشیابی و پایش مستمر رضایتمندی مشتریان،مرکز تحقیق و توسعه محصول-بازار(R&D)، واحد مستقل بازاریابی و فروش با بکارگیری بروزترین روشها و ابزارهای بازاریابی، واحد Branding، بخش راه اندازی و تجهیز شعب جدید  (Fast food Run)، سیستم پشتیبانی از شعب و سیستم های پیچیده نظارتی-کنترل؛ سازمان یافته ترین و پیشرفته ترین سازمان کشور در حوزه خدمات فست فود بوده و همچنان به فکر پیشرفت و بهبود مستمر مجموعه خود می باشد.


برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی عطاویچ،  فرم را پر کنید.


با مجموعه رستوران های عطاویچ در سایت atawich.com همراه ما باشید.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

1401/01/14 در ساعت 15:26:55

فرانچایز مدلی جدید از راه اندازی کسب و کار است که موانع سر راه افراد را در رسیدن به کسب درآمد، برمیدارد. در این مقاله نکاتی راجب افتتاح و هم چنین مزایای فرانچایز را بیان کرده ایم.

7 نکته راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

1400/12/16 در ساعت 12:55:12

اخذ نمایندگی ، یک قرارداد جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کسب و کار موفق می‌گردند. اگر به دنبال پیشرفت و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه خود هستید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 چرا اخذ نمایندگی یک فرصت بی نظیر کاری است؟

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

1400/12/02 در ساعت 15:45:36

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در ادامه مقاله قبل بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)

1400/11/30 در ساعت 14:16:17

راه اندازی فست فود یک بخش است مدیریت و نظارت بر آن، یک بخش دیگر. اینکه شما بتوانید فست فود خود را به بهترین شکل مدیریت کنید،یک علم است. در این مقاله بخش های مختلف مدیریت یک فست فود را معرفی می کنیم.

چطور یک فست فود موفق داشته باشیم؟ (قسمت اول)
نظر جدید
0%

سبد خرید