سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

محصولات جدید فست فود ها که در سال 2021 عرضه می شوند.

1400/02/11 در ساعت 15:06:00

همه فست فودها با توجه به شیوع کرونا و با توجه به ذائقه مشتریان خود دست به تولید و آماده سازی غذاهای جدید در منو خود کرده اند. دراین بخش تعدادی از این غذاها را بررسی می کنیم.

محصولات جدید فست فود ها که در سال 2021 عرضه می شوند.

محصولات جدید فست فود ها که در سال 2021 عرضه می شوند.

پیش از دوران همه گیری کووید-19 فست فود ها در میان مردم از اهمیت کمتری برخوردار بودند. اما پس از همه گیری، به دلیل راحتی و عدم تماس مستقیم با دست پس از پخت غذا فست فودها جایگاه خود را در میان مردم پس گرفته اند. به همین دلیل رقابت در این حوزه بسیار زیاد شده است، چه از نظر تنوع غذایی و چه از نظر تعداد شعب. فست فود های بزرگ هم درست روی دست نگذاشته و شروع به تولید غذاهای جدید در منوی خود کرده اند. در ادامه مقاله با ما باشید تا با این محصولات آشنا شویم.









  1. ساندویچ مرغ جدید مکدونالد


ساندویچ مرغ جدید مکدونالد



تنها چندروز با معرفی محصول جدید مکدونالد فاصله داریم. مکدونالد در منوهای ساندویچ مرغ به طرز عجیبی از رقابت عقب مانده است. در حالی که طی سال های گذشته تکرارهای مختلفی از ساندویچ مرغ در فهرست غذاهای این زنجیره وجود داشته است ، اما هیچ یک از آنها محبوبیتی را کسب نکرد که ساندویچ مرغ Popeyes یک شبه توانست به آن دست یابد. مکدونالد در سال 2019 با عجله سعی داشت که در رقابت ساندویچ های مرغ عقب نماند اما به دلیل عجله ای که داشت، نتوانست خلاقیت جدیدی را عرضه کند و فقط ساندویچ های قدیمی مرغ خود را به مقدار کمی تعییر میداد و چیز جدیدی را به بازار عرضه نکرد.

اما این بار نیز مانند دفعات قبلیست؟ آیا بار سوم جذابیت است؟

ساندویچ های جدید Crispy Chicken و نسخه های لوکس و تند آن یک فیله مرغ کاملاً جدید ارائه می دهند. آنها ضخیم تر و آبدارتر خواهند بود. ما مشتاقانه می بینیم که آیا این ساندویچ مرغ تبدیل به یک محصول پیشرو و برجسته در یک بازار فوق العاده شلوغ می شود یا خیر.


2-ساندویچ مرغ جدید و بهتر شده برگر کینگ


ساندویچ مرغ جدید و بهتر شده برگر کینگ


این فست فود زنجیره ای اعلام کرده که دست به بهبود ساندویچ Crispy Chicken زده است و مژده داده که این محصول ارزش انتظار برای مشتریان را دارد.


  1. مرغ جدید KFC


مرغ جدید KFC


KFC هم از این قاعده مستثناء نبوده و درست به تغییر یکی از محصولات خود زده است.

KFC معتقد است ساندویچ مرغ فقط به اندازه فیله آن خوب است. کارشناسان مرغ سوخاری KFC سال گذشته اعلام کردند که نسخه جدیدی را که با میراث اوراکل مرغ مطابقت دارد ، جایگزین ساندویچ کلنل ترد کلاسیک می کنند.

ساندویچ مرغ KFC دارای یک عدد فیله مرغ و نانی بزرگتر از ساندویچ قدیمی ( در حدود 25% ) است که روی آن کره مخصوص با ترشی های خرد شده و سس مایو و یا سس تند سرو می شود.


  1. اولین ساندویچ مرغ تاکوبل


ساندویچ مرغ تاکوبل


این زنجیره دوس داشتنی قرار است که از یک ساندویچ مرغ بزرگ پرده برداری کند اما هنوز اخبار دقیقی از آن به گوش نرسیده است. هواداران این زنجیره بسیار منتظر هستند تا ببینند که این ساندویچ مرغ جدید چیست که البته نمیتوان صحبت های لیزماتیوز ( رئیس بخش نوآوری تاکوبل ) را نادیده گرفت.

"من عاشق تماشای رقبا هستم. خیلی فکر می کنم بازیکنانی که در آنجا حضور دارند کار بزرگی انجام می دهند، اما آنچه که من خواهم گفت این است که ما با کارهایی که قرار است روی مرغ انجام دهیم ، آنها را شکه خواهیم کرد."

حال باید منتظر بود و دید که محصول جدید تاکوبل چیسن و بازخورد مشتریان به آن چگونه است.


  1. اولین برگر بر پایه سبزیجات مکدونالد


برگر بر پایه سبزیجات مکدونالد


محصول دیگر مکدونالد برگر سبزیجات است که همانطور که از نامش مشخص است بر پایه سبزیجات درست می شود.

آیان بردر، سخنگوی مکدونالد گفته که این تازه شروع راهی است که تمام محصولات آنها بر پایه سبزیجات شود. او گفته که McPlant ( نام این برگر ) و استراتژی های تولید آن میتواند در آینده ای نزدیک به جای گوشت و مرغ و حتی در صبحانه نیز استفاده شود.


مجموعه رستوران های زنجیره ای عطاویچ نیز با توجه به ذائقه و سلیقه مشتریان خود و هم چنین باتوجه به پخش ویروس کرونا دست به تولید غذاهای جدید زده است و غذاهای جدیدی به منو خود اضافه  کرده است که شما این بخش را در منو عطاویچ با عنوان "تازه های خوشمزه"  و هم چنین "غذاهای استریل" می توانید مشاهده کنید. غذاهای استریل عطاویچ بدون دخالت دست آماده می شوند. غذاهای منو  تازه های خوشمزه شامل :


عطا چیزویچ

ژامبون مرغ و گوشت ،پنیرموزارلا،سیب زمینی تکه ای و سس مخصوص عطاویچ


عطا چیز چیکن

سینه مرغ مزه دار شده،سس هات اسموکی،پنیرموزارلا،سیب زمینی تکه ای و فلفل دلمه ای


عطاچیز میکس

گوشت چرخ کرده،سینه مرغ مزه دار شده ،پنیرموزارلا،سیب زمینی تکه ای و فلفل دلمه ای


عطا چیز میت

استیک گوشت،سس مخصوص عطاویچ،پیاز داغ،پنیرموزارلا،سیب زمینی تکه ای


چیز کرانچ

300 گرم کراکف حرفه ای، پپرونی ، پنیر گودا ، پنیر موزارلا و یه سس خاص


غول های خوشمزه عطاویچ (مانسترها)

مانستر : دوتا همبرگر دستی حرفه ای با پیاز کاراملی و پنیر موزارلا و یک سس خاص

مانستر پپر : دوتا همبرگر دستی حرفه ای با پپرونی و سیب زمینی سرخ شده و پنیر موزارلا و یک سس خاص

مانستر چیز کراف : دوتا همبرگر دستی حرفه ای با یک کراکف سرخ شده و پنیر موزارلا و یک سس خاص

مانستر کینگ : سه تا همبرگر دستی حرفه ای با کراکف و پپرونی و پنیر موزارلا و یک سس خاص


هر قدر آدم سالم‌خوری باشید، باز هم روزهایی هست که نمی‌توانید بر وسوسه بوی پیتزا یا گاز زدن برگر غلبه کنید. پس بهتر است فست فود هایی را انتخاب کنید که طعم و مزه آن ها بهتر است و لذت کافی را از آن ببرید.

برای سفارش آنلاین این غذاهای خوشمزه می توانید به سایت عطاویچ ، منو سفارش اینترنتی مراجعه کنید و غذاهای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید