سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:54:01

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار

فست فود های پرطرفدار

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

امروزه فست فود ها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می کنند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری نیز جذب کنند. ما در اینجا این فست فود های خوشمزه را برایتان باز می کنیم.










غذاهای فست فودی پرطرفدار

هات داگ

سوسیس پخته شده در یک نان برش خورده (نان باگت) و با طعم دهنده هایی مثل خردل، کچاپ، پیاز، سس مایونز، طعم و مزه میگیرد، در کنار پنیر و چیلی تهیه می شود. هات داگ هم از آن دسته فست فود های آمریکایی است که به خاطر نان و سوسیس بلندی که با سُس کچاپ یا خردل تزئین شده، شناخته می شود. قیمت اندک و سهولت خوردن ساندویچ هات داگ از جمله دلایل محبوبیت آن است.


هات داگ


فست فودهای زنجیره ای عطاویچ با ارائه چند نوع ساندویچ هات داگ، این فست فود پرطرفدار را در منو خود گنجانده است.


سیب زمینی سرخ شده

توسط بلژیکی ها اختراع شده، از قرن ۱۷ یا ۱۸ در بین مردم این غذا محبوب است.

سیب زمینی سرخ کرده یکی از غذاهای محبوب در کل دنیا شناخته می شود. سیب زمینی سرخ کرده نیز به طور مستقل در کنار نوشابه ترکیبی ایده آل است و هم در کنار همبرگر و ساندویچ های مختلف سرو می شود. سیب زمینی سرخ کرده از خلال‌های سیب زمینی که به شکل نوارهای باریک درآمده اند، درست می شود و در سطح جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این غذا یکی از لذیذترین اسنک هایی محسوب می شود که در طول تاریخ وجود داشته و همیشه هم مورد توجه مردم بوده است.

تقریبا به جرات می توان گفت سیب زمینی فست فودی است که کمتر کسی آن را دوست ندارد. ترکیب سیب زمینی با پنیر و یا سس های خاص و یا هات داگ از جمله پیش غذاهایی است که عطاویچ در منو خود گنجانده تا افراد لذت بیشتری از غذای خود ببرد.


همبرگر

همبرگر انواع متفاوتی دارد. یک نوع ساندویچ است که دارای یک یا چند تکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده قرار گرفته و با چاشنی ها تزئین شده است.

امروز همبرگر ها را با مواد دیگری هم ترکیب می کنند که خوشمزگی آن را چندین برابر می کند.


بهترین فست فود در تهران


پیتزا

یک نان صاف که با سس گوجه فرنگی، پنیر و چاشنی های مختلف پر شده است و درون فر قرار می گیرند. پیتزا غذایی مدرن که در ایتالیا اختراع شده و در سراسر جهان محبوب است. مشهور ترین دستور پخت ایتالیایی امروزه به یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین فست فود های دنیا تبدیل شده است.

علاوه بر پیتزاهای متنوع که در همه پیتزا فروشی ها می بینید، عطاویچ دارای پیتزاهای خاص به نام های کینگ پیتزا، دیپوکراف و... می باشد که یک ایده جالب در میان همه پیتزاهاست و از طعم بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.


ساندویچ

یک نوع غذا که در آن غذا را در دو یا چند تکه نان قرار می دهند. ساندویچ یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیاست که انواع مختلفی دارد. ترکیبات مواد در دنیای ساندویچ ها هیچ محدودیتی ندارد. به‌طور سنتی، برای تهیه‌ ساندویچ از نان، ژامبون و پنیر استفاده می شد، اما این روزها محتویات ساندویچ‌ها بسیار متنوع شده‌اند.


سفارش ساندویچ


آیا تا بحال ساندویچ های عطاویچ را میل کرده اید؟ اگر امتحان نکردید به شما توصیه می کنیم حتما سراغ ساندویچ های حجیم و جذاب عطاویچ بروید. عطا بامبر یک ساندویچ هیجان انگیز با کلی طرفدار می باشد.


چیز برگر

همان همبرگر است با یک برش از پنیر ذوب شده ولی بدلیل استقبال زیاد افراد به لیست محبوب ترین ها دست یافته است.


مرغ سوخاری

مرغ سوخاری جای خود را میان محبوب ترین غذاهای دنیا باز کرده است. این روزها در رستوران‌ ها، فودکورت‌ ها و فست فود ها می توان به وفور شاهد مشتریانی بود که جعبه های مرغ سوخاری را در دست دارند.

این غذا که به عنوان بشقاب اصلی در منوی رستوران های چینی استفاده می گردد با ورود به قاره ی آمریکا تا حدی تغییر کاربری داده است و تبدیل به یک پیش غذا شده است. یکی از رسم و رسومات چینی ها این است که این غذا را در مراسم هایی مانند جشن عروسی ها سرو کنند.


مرغ سوخاری


پاستا

پاستا که به کشور ایتالیا بر می گردد نیز جز فست فود های پرطرفدار و محبوب افراد است. پاستا انواع مختلفی مانند پاستا چیکن آلفردو و پاستا بیف آلفردو و انواع متفاوتی دارد.

عطاویچ با ارائه پاستا در منو غذایی خود تنوع غذایی خود را بالا برده تا بتواند سلایق مختلف را پوشش دهد.

در این بلاگ سعی کردیم اسم فست فودهای خوشمزه و پرطرفدار را در کنار هم یکجا بیاوریم تا شما هم بتوانید آن ها را باهم مقایسه کنید و طبق ذائقه خود بهترین آن را انتخاب کنید.



اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد

تاریخچه فست فود در ایران

1401/01/16 در ساعت 15:17:03

فست فود هم مانند بسیاری از مسائل دیگر در زندگی که دستخوش تغییرات زیادی شده اند، تغییرات زیادی را دیده و اتفاقات بسیاری در زمینه سبک غذایی، ذائقه، اشتغال و... برای مردم مناطق مختلف ایجاد کرده است.

تاریخچه فست فود در ایران
نظر جدید
0%

سبد خرید