سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

مزیت داشتن نمایندگی فست فود چیست؟

1400/08/16 در ساعت 15:57:00

آیا تابحال به این فکر کرده اید که اگر از یک برند، فرانچایز دریافت کنید چه مزیت هایی برای شما و فروش شما دارد؟ در این مقاله ما به این موضوع پرداخته ایم.

مزیت داشتن نمایندگی فست فود چیست؟

مزیت داشتن نمایندگی فست فود چیست؟

رستوران داری یک شغل مهیج و سخت است و به عنوان صاحب یک فرانچایز فست فود، وارد دنیای رستوران های خدمات سریع خواهید شد.

در بخش فست فود، غذای خوشمزه ای که به طور کارآمد تحویل داده می شود فقط بخشی از این بازی است.

هزینه های سرمایه گذاری اولیه می تواند بالا باشد، به خصوص برای داشتن برندی معتبر.

اما می‌توان با خرید یک نمایندگی از یک برند معتبر وارد این بازی مهیج شد.

هنگامی که شما یک شعبه از یک برند را اخذ می‌کنید در واقع ادامه دهنده راهی هستید که مالک آن برند سختی‌هایش را پشت سر گذاشته و توانسته است اسم و رسم خود را در اذهان مشتریان جایگذاری کند.

در اینجا به چند برتری بزرگ در راه اندازی یک فرانچایز فست فود اشاره شده است.






پشتیبانی و قدرت برند فست فود

در دنیایی که همیشه در حرکت است، داشتن یک فرانچایز فست فود به شما این امکان را می دهد که به مشتریان آنچه نیاز دارند ارائه دهید: غذاهای خوشمزه و طیف گسترده ای از انتخاب ها از جمله گزینه های سالم.

فقط برای داشتن همین گزینه سالم باید به بسیاری از فروشگاه ها سرک بکشید تا بتوانید محصول مد نظر خود را پیدا کنید، اما با گرفتن یک شعبه از یک برند معتبر، کمپانی مادر به شما کمک خواهد کرد تا اجناس با کیفیت را با قیمتی پایین تر تهیه کنید.

برای مثال در عطاویچ صاحبان برند از خود مجموعه خریدهایشان را انجام می‌دهند و این خریدها بسته بندی شده و برای آن ها ارسال خواهد شد.

مهم ترین نکته داشتن انبار بزرگ برای اداره این حجم از محصولات است که آن را هم خود مجموعه تهیه کرده است و محصولات اولیه را از انبار مرکزی خود سازمان برای تمامی شعب ارسال می‌کند.

از طرفی داشتن یک شعبه از یک فست فود زنجیره ای محبوب اولین فایده‌ای که برای شما دارد این است که مردم بلافاصله آن ها را می شناسند.

درواقع راهی که باید شما در دراز مدت طی کنید را می‌توانید در مدت زمان کمتری طی کنید.

وقتی به تنهایی از صفر شروع می کنید، باید برند خود را خودتان بسازید.

این چیزی است که در مورد پیوستن به یک برنامه فرانشیز محبوب بسیار عالی است.

زیرا شما علاوه بر داشتن پشتیبانی می‌توانید از پایگاه داده‌ای که کمپانی مادر در اختیار دارد برای اهداف بازاریابی و تبلیغات خود استفاده کنید.


اعطای نمایندگی


این صنعت به طور غیرقابل انکاری جذابیت گسترده ای دارد.

حتی با توجه به تکامل و تغییر نیازهای غذایی با گذشت زمان، هنوز جایگاه روشنی در بازار برای صنعت فست فود وجود دارد.

شما با در اختیار داشتن فرانچایز فست فود می‌توانید جزیی از این جذابیت و قسمتی از این صنعت باشید.

اما اگر بخواهید خودتان این راه را شروع کنید باید بسیار در این راه پرقدرت باشید و بتوانید این مسیر را خودتان برای خودتان هموار کنید.

اما اگر همراه با یک مجموعه در حرکت باشید می‌توانید از این بابت مطمئن باشید که مجموعه این راه را برای خود شما هموار ساخته است.



به قول مدیر مجموعه Zac’s burger:

" از آنجایی که خواسته‌های مشتریان تغییر کرده است، رستوران‌های فست‌فود نیز در حال تکامل هستند تا از این مسیر عقب نمانند. روزهای غذاهای فرآوری شده و غذاهای بیسکویتی به پایان رسیده است و رستوران های فست فود در حال بررسی راه های تازه تری برای بازگرداندن مشتریان هستند. دنیای فست فود قطعا گذرا نیست."

یکی دیگر از بزرگ ترین انگیزه های انتخاب برای سرمایه گذاری در فرانچایز فست فود این است که شما یک ساختار پشتیبانی برای شروع کار دارید.

این موردی است که وقتی به تنهایی رستورانی را باز می کنید، ندارید.

با فرانچایز فست فود، فرنچایز دهنده به شما آموزش هایی را برای شما و کارکنانتان ارائه می دهد و به شما کمک می کند مکان مناسب خود را پیدا کنید و برای افتتاحیه بزرگ خود آماده شوید.

اگر تازه وارد تجارت رستوران هستید، این امر (یک بازگشایی بزرگ) می‌تواند جذاب باشد.


مکانی برای رشد خودتان

هنگامی که یک نمایندگی را خریداری می‌کنید تجربه کار با تعداد زیادی مشتری را خواهید دید.

آشنا با قواعد کاری در یک شعبه فست فود خواهید شد و نحوه کار با دستگاه ها را خواهید دید.

اینکه چطور بتوانید با مشتریان برخورد کنید، چطور بتوانید مدیریت کنید و چطور بتوانید سفارشات را به موقع تحویل دهید.

این می‌تواند برای شما فرصت مناسبی باشد که در ادامه مسیر کاری خودتان بتوانید یک رستوران فست فود با برند خودتان را راه اندازی کنید.

غیر از تمامی این موارد، شما با عضو شدن در عطاویچ، وارد یک خانواده جدید خواهید شد.

این خانواده برای شما ارتباطات بسیاری را رقم خواهد زد.

شما روابط غنی و معناداری را که در فرانچایز خود و به طور کلی در صنعت فرانچایز با افرادی که در علایق شما مشترک هستند ایجاد خواهید کرد که این روابط در آینده هم می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.


شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و اخذ نمایندگی فست فودهای زنجیره ای عطاویچ با ما درارتباط باشید.


فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد

6 دلیل شکست رستوران ها

1401/01/29 در ساعت 15:38:30

گاهی بسیاری از افراد بدون آگاهی و بدون تحقیق وارد فعالیتی می شوند که تخصصی در آن ندارند و متاسفانه به تجربیات و دانسته های دیگران هم در این زمینه توجهی نمی کنند. در این مقاله برخی از دلایل شکست افراد را بیان می کنیم.

6 دلیل شکست رستوران ها
نظر جدید
0%

سبد خرید