سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا مردم بیشتر پیتزا را سفارش می‌دهند؟

1400/06/28 در ساعت 14:41:00

باتوجه به آمار و گزارشات موجود پیتزا یکی از پرطرفدارترین و البته پر سفارش ترین غذاهای فست فودهاست. در این مقاله به بررسی علت این موضوع پرداخته ایم.

چرا مردم بیشتر پیتزا را سفارش می‌دهند؟

چرا مردم بیشتر پیتزا را سفارش می‌دهند؟

آیا معتقدید تعداد افرادی که برای خوردن پیتزا آن را سفارش می دهند بیشتر از تعداد کسانی است که برای خوردن پیتزا بیرون بروند؟ اگر جواب شما بلی است، باید بگوییم که درست فکر کرده‌اید. در روزگاران پیش از شیوع همه گیری کرونا، مردم عموما دوست داشتند که برای خوردن پیتزا، آن را داخل رستوران میل کنند اما پس از شیوع همه گیری و با افزایش میزان استفاده از فضای مجازی و وب‌سایت‌ها، مردم هم تصمیم گرفتند تا سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و پیتزای خود را در منازل خود میل کنند. اما چرا مردم و کسب و کارها به این سمت کشیده شدند؟ اگر شما صاحب و یا مدیر یک رستوران و یا فست فود هستید قطعا این موارد را باید آشنایی داشته باشید که بدانید چرا ترافیک‌های حضوری شما کمتر شده است؟ این موارد دلایلی است ساده که با خواندن آن ها می‌توانید به جواب پرسش خود برسید.

( البته تمامی این موارد جدا از بحث های شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن است. ما در مقالات قبلی به صورت تخصصی درباره تاثیرات استفاده از اینترنت و هوش مصنوعی بر صنعت فست فود اشاره کرده‌ایم که خواندم این مقالات به شما توصیه می‌شود.)

 برای فهمیدن این موضوع در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای درک این موضوع باید این را بدانید که در آمریکا، پیتزا سفارش داده شده ترین غذایی است که مردم آن را تحویل گرفته‌اند. مردم و حتی بعضی از صاحبین کسب و کارها به طور روزانه سفارشات پیتزای خود را ثبت می‌کنند تا به خانه ها ، ادارات و محل کار آن ها تحویل داده شود.


  1. وقتی پیتزا سفارش می دهید سریع تر است.

همیشه شده است که هوس شدید برای چیزی داشته اید و در آن لحظه به آن حس نیاز پیدا کنید. یکی از دلایلی که مردم پیتزا سفارش می دهند این است که سریع تر از تهیه پیتزا در خانه است. اگر شما بخواهید پیتزا را در خانه تهیه کنید باید مواد اولیه را از قبل تهیه کنید، آن ها را درست کنید و درنهایت پیتزا را داخل فر بگذارید. اما وقتی از یک پیتزا فروشی  که فاصله چندانی با شما ندارد ، سفارش می دهید ، می توانید در عرض 30 تا 45 دقیقه پیتزای خود را تهیه کنید.

  1. نیازی نیست خودتان را تحت فشار قرار دهید.

اگر می خواهید پیتزا را در منزل درست کنید ، اگر مواد اولیه را در خانه نداشته باشید باید مواد اولیه را تهیه کنید ، سپس روند پخت پیتزا و تهیه سس. اما شما فقط با چند کلیک روی تلفن پیتزای خود را سفارش می‌دهید.

  1. پیتزا را از هرکجا که هستید می‌توانید سفارش دهید.

این واقعیت که شما می توانید پیتزای خود را سفارش دهید و آن را به هر کجا که می‌خواهید تحویل دهید دلیل دیگری است که درصد کسانی که پیتزا سفارش می دهند زیاد است. اگر در آن لحظه اشتیاق به پیتزا دارید ، لزوماً برای سفارش پیتزا نیازی به حضور در خانه نیستید. می توانید پیتزا را به دفتر ، محل دوستان یا حتی پارک سفارش دهید.

  1. شما می توانید هر تعداد که می خواهید سفارش دهید.

تصور کنید که در آپارتمان خود یک مهمانی یا یک دور همی گرفته‌اید. شما نمی توانید برای همه کسانی که می آیند پیتزا درست کنید زیرا ممکن است وقت لازم برای انجام این کار یا منابع لازم برای آن را نداشته باشید. با این حال ، شما می توانید هر مقدار که می خواهید پیتزا سفارش دهید که می تواند برای بازدیدکنندگان شما مناسب باشد.

  1. شما انواع پیتزا را برای انتخاب دارید.

اگر طرز تهیه پیتزا را می دانید ، حقیقت این است که ممکن است در تهیه انواع مختلف پیتزا مهارت نداشته باشید. هنگامی که در حال سفارش پیتزا هستید ، این فرصت را دارید که از بین انواع مختلف پیتزا موجود در منوی آن ها را انتخاب کنید. بنابراین انتخاب پیتزای شما محدود به پیتزایی نیست که می توانید درست کنید. ما انواع پیتزا مانند پیتزا کینگ عطاویچ ، پیتزای سبزیجات عطاویچ ، پیتزای استیک عطاویچ و بسیاری دیگر از انواع پیتزا را داریم که هنگام سفارش پیتزا می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.


بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی
نظر جدید
0%

سبد خرید