سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

حقایقی جالب درباره مکدونالدز

1400/06/14 در ساعت 12:11:00

فست فود مکدونالدز به عنوان یک برند مطرح در سراسر دنیا، شناخته شده است. در این مقاله حقایقی جالب راجب آن بیان کرده ایم.

حقایقی جالب درباره مکدونالدز

حقایقی جالب درباره مکدونالدز

همه ما مکدونالدز را می شناسیم. از آن طاق های طلایی که نماد این برند هستند تا همبرگر هایش. فست فودی نام آشنا که شاید بتوان گفت این صنعت را کاملا دگرگون کرد. اما هر رستورانی یک سری حقایقی در خود مخفی می کند که بسیاری از آدم ها آن ها را نمی دانند. ما فکر کردیم شاید برای شما هم مثل ما جالب باشد که این حقایق را بدانید برای همین تصمیم گرفتیم که درباره این موارد یک مقاله درست کنیم.


هر شعبه مکدونالدز به طور میانگین هر 14.5 ساعت باز می شود.

بله درست خواندید. عجیب و البته شاید کمی ترسناک. هر شعبه جدید مکدونالدز به همین سرعت افتتاح می شود. به همین دلیل است که تقریبا در همه جا شما یک شعبه از مکدونالدز را می بینید. بنابراین حالا اگر کسی از شما پرسید که چطور مکدونالدز در همه جا شعبه دارد شما جوابش را می دانید. هر 14.5 ساعت یک شعبه. به طور تقریبی در 1 هفته می شود 11 و در یک ماه (4 هفته) می شود 44 شعبه. ترسناک نیست؟





سالاد سزار، مضر تر از برگرهای آن هاست.

بله، میزان چربی استفاده شده در سالاد سزار آن ها بیشتر از برگرهای آن هاست. می دانید چرا؟ سس. درست شنیدید سس. چربی که در سس های آن ها وجود دارد بسیار بیشتر از چربی است که در خود سالاد سزار موجود است. البته که شاید میزان کالری در همبرگرهای آن ها زیاد باشد.


تعداد کسانی که روزانه برگرهای مکدونالدز را مصرف می کنند بیشتر از جمعیت بریتانیا است.

بیشتر از 68 میلیون نفر در روز همبرگرهای مکدونالدز را مصرف می کنند. جمعبت بریتانیا 67 میلیون نفر است.


مکدونالدز، بزرگ ترین توزیع کننده اسباب بازی در جهان است.

شاید برای شما عجیب باشد، اما این مجموعه فست فود بزرگ ترین توزیع کننده اسباب بازی در جهان است. دلیلش هم ساده است. آن ها یک وعده اختصاصی برای کودکان دارند که در تبلیغات خود از آن استفاده می کنند. بسیاری از کسانی که از مکدونالدز خرید می کنند درواقع به خاطر بچه های خودشان است.


مک دونالدز


57/000/000 دلار درآمد روزانه آن ها در سال 2019 بوده است.

بر اساس گزارش سالانه مک دونالد 2019 ، این شرکت در مجموع 21.077.000.000 دلار درآمد برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019 به دست آورده است. اگر این عدد را بردارید و آن را بر 365 روز در سال تقسیم کنید ، متوجه خواهید شد که مک دونالد تقریباً 57،745،205 دلار در روز درآمد داشته است.


خواننده معروف جاستین تیمبرلیک یکی از تیزرهای آن ها را خوانده است.

درواقع قسمت من دوستش دارم (I’m Lovin It) را به نظر می رسد که یک بچه خوانده است اما اینطور نیست. در زمان پخش تبلیغات اولیه ، مبلغ 6 میلیون دلار به جاستین برای خواندن این تیزر تبلیغاتی پرداخت شد.


بیل گیتس از آنها فست فود رایگان می گیرد.

نه به این دلیل که او را دوست دارند ، نگران نباشید. او دارای کارت طلایی مک دونالد است که برای او فست فود رایگان به ارمغان می آورد. او می تواند از تمام شعب مکدونالدز در تمام کره زمین فست فود رایگان خریداری کند.

 شاید یک روز هم من یک میلیاردر بشوم تا بتوانم یکی از این کارت های طلایی را صاحب شوم.


اخذ نمایندگی فست فود


در مکدونالدز برای هر ناگت یک اسم انتخاب شده است.

ناگت های مکدونالدز با اندازه هایی کاملا استاندارد. اما این شکل ها هرکدام اسم های مخصوص به خود را دارند. Bone, Bell, Ball و Boot


منو این فست فود در همه جا یکی نیست.

بله درست خواندید. منوهای این رستوران با توجه به ذائقه های مردم آن منطقه متفاوت است و حتی غذاهای اضافی را در خود دارد.


بیشترین فروش آن ها برگرهای آن ها نیست.

درست است که این رستوران با برگرهایش معروف است اما پرفروش ترین آیتم آن ها سیب زمینی سرخ شده آن هاست.


5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید