سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

آینده پیتزا فروشی ها به چه شکل خواهد بود؟

1400/05/31 در ساعت 14:57:00

در این مقاله به بررسی آینده پیتزا فروشی ها در شرایط کرونا و عوامل تاثیر گذار در بهبود فروشی پرداخته ایم.

آینده پیتزا فروشی ها به چه شکل خواهد بود؟

آینده پیتزا فروشی ها به چه شکل خواهد بود؟

پیش بینی کوتاه مدت برای صنعت رستوران به طور کلی و به طور خاص برای پیتزا فروشی ها کاملاً واضح است: وجود پاندمی COVID منجر به کند شدن ترافیک های ورودی (خرید به صورت حضوری) و در نتیجه آن درآمد کمتر است. پیش بینی آن آسان بود به شرطی که پیتزا فروشی ها بر لزوم فعالیت در بستر آنلاین اشراف می‌داشتند.

اما بعد از آن چطور؟ آینده صنعت چگونه می‌شود؟ اگربرای لحظه‌ای همه گیری را کنار بگذارید، چه نیروهایی صنعت را شکل می دهند؟ با نگاه کردن به آینده این صنعت ، می بینیم که تغییرات زیادی است که صاحبان پیتزا فروشی ها باید از آن ها آگاه باشند.

در اینجا سه مورد از تأثیرگذارترین آن ها آورده شده است. امید است با مطالعه این موارد بتوانید آینده پیتزا فروشی خود را ترسیم کنید.





حمل و نقل

از اصلی ترین مواردی که پیتزا فروشی ها باید به آن توجه داشته باشند مسئله حمل و نقل است. در دنیای امروز زمان حرف اول و آخر را میزند. بعد از پاندمی کرونا ورودی ها به رستوران ها کاهش پیدا کرد. مراجعات حضوری کمتر شد و بسیاری از افراد از داخل منزل سفارشات خود را ثبت کردند. همین مسئله باعث شد که بسیاری از صاحبان فست فود ها به پلتفرم های آنلاین مانند اسنپ فود مراجعه کنند و بتوانند خود را سره پا نگه دارند. واقعیت این است که افراد دیر به فکر راه اندازی بستر آنلاین برای کسب و کار خود شدند.

حال با توجه به ترافیک های بوجود آمده در بستر آنلاین و تعدد سفارش ها، رستوران ها با مشکل پیک برای رساندن غذا مواجه شده اند. هرچه این زمان بتواند کمتر باشد میزان رضایت از سفارش بیشتر است و می تواند تجربه خوبی برای مشتری رقم برند. برای مثال می شود پیتزا دومینو را مثال زد. یکی از اصلی ترین رکن های این پیتزا فروشی رساندن پیتزا با کمترین زمان ممکن است. همانطور که در مقالات پیشین گفته شد پیتزا دومینو در یکی از شهرهای انگلستان به دنبال راه اندازی طرحی است که غذا را از طریق رودخانه آن شهر و به وسیله قایق هایی به دست مشتری برساند. مسیری بدون شلوغی و ترافیک. حتی بعضی از استارتاپ ها هم وجود دارند که شروع به تحویل پیتزا  به وسیله هلی شات کرده اند.هرچند این طرح ها در مسیرهای ابتدایی خود است و تا مهیا شدن بستر آن طول خواهد کشید اما نشان دهنده اهمیت هرچه سریع تر رساند غذا به دست مشتریان است.


سالم بودن

مصرف پیتزا در حال افزایش است و عوامل متعددی باعث این امر می شوند. ما بیشتر در خانه هستیم ؛ در حال بازگشت به غذاهای ساده ، آشنا و آرامش بخش هستیم و نیاز فزاینده ای به تجربه های کاملاً شاد داریم.  ایلین اودورتی ، مدیر بازاریابی Ardent Mills ، می گوید: چند روند که ما شاهد آن هستیم افزایش تقاضای پیتزاهایی سالم است.

شفافیت در تغذیه یک روند رو به رشد است , و برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است. آنها علاقه به دستور العمل های ساده حاوی مواد سالم تر دارند درواقع کیفیت پیتزا رابطه مستقیمی با کیفیت مواد اولیه انتخابی و همچنین روش پخت آن دارد.

نکته مهم دیگر این است که ما در آمریکای شمالی شاهد افزایش روند علاقه مردم به پوسته های نازکتر پیتزا هستیم. پوسته پیتزا یکی از مواردی است که در کشور ما به آن توجه کمتری میشود اما اعداد و ارقام نشان دهنده این است که در سال 2020 فقط 23% مردم به پوسته های ضخیم علاقه دارند.

واقعیت این است که ترجیحات مصرف کنندگان تغییر کرده اند و شما باید با این تغببرات خود را سازگار کنید. استفاده از آردهای مختلف و یا روند افزایشی سفارش پیتزا های سبزیجات گواه این حرف هستند.


ارسال پیتزا


تنوع کیت های غذایی

پیش بینی می شود فروش رستوران های سرویس سریع (Fast Service) در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 تنها 13 درصد کاهش یابد و از آنجا که کاهش چندانی نداشته است ، پیش بینی می شود در سال 2021 به سطح قبل از COVID بازگردد. اما در عوض پیش بینی می شود فروش رستوران هایی که به صورت سنتی کار می کنند در سال 2022 هم به سطح قبل از COVID باز نگردند. یکی از عوامل تاثیر گذار صنعت توریست است زیرا با شروع پاندمی میزان مسافرت ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد. روبرتو سارجو ، مدیر بازاریابی و ارتباطات رستوران های کانادا توضیح می دهد:

نکته مهم این است که رستوران ها از جمله پیتزا فروشی ها و رستوران های سبک ایتالیایی باید جریان های جایگزین درآمد را کشف کنند. شاید یکی از جالب ترین آن ها بسته های غذایی باشد که با مشارکت زنجیره های مواد غذایی فروخته می شود. بسته های غذایی به مشتریان این امکان را می دهد که تجربه رستوران مورد علاقه خود را به خانه خود بیاورند ( این موضوع مهم است ، زیرا برای مثال 70 درصد از کانادایی ها در طول همه گیری بیماری احساس راحتی نسبت به خوردن غذا در بیرون از منزل ندارند.)

 این کیت ها توسط رستوران تهیه می شوند و دارای مواد اولیه تازه، از پیش آماده شده و دستورالعمل های گام به گام هستند. و یا حتی میتوان به پلتفرمی فکر کرد که در آن با همکاری رستوران ها این کیت ها به فروش برسند.

و در نهایت رستوران ها در سراسر دنیا دست از نوع‌آوری های مختلف بر نمی دارند. این نوع‌آوری ها هم در می تواند در حوزه پیش تولید باشد و یا پس از آن. در واقع این یک تفکر تاریخ گذشته است که فکر کنیم رستوران داری صرفا تهیه و تولید غذا است. این صنعت با پیشرفت های تکنولوژی سازگار است و خود را با آن ها وفق می دهد. پس اگر صاحب یک پیتزا فروشی هستید نیز باید از تکنولوؤی های روز آگاه باشید و آن ها را بشناسید.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید