سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

کشورهای غرق در همبرگر

1400/04/19 در ساعت 14:22:00

همبرگر این فست فود پرطرفدار بدلیل داشتن طعم لذیذ مورد توجه بسیاری از افراد دنیا قرار گرفته است. در این مقاله 11 شهر پرطرفدار همبرگر را معرفی کرده ایم.

کشورهای غرق در همبرگر

کشورهای غرق در همبرگر

همبرگر، یک غذای کلاسیک آمریکایی. اما داستان از کجا شروع شد؟ خب به طور دقیق مشخص نیست. شاید توسط مهاجران آلمانی که در تگزاس تصمیم گرفتند گوشت را لای دو تکه نان بگذارند و از آن جا تاریخ همبرگر شروع شد. مشخص است که این صنعت توسط آمریکایی ها گسترش پیدا کرده است اما همبرگر در همه جای دنیا طبخ می شود، و در هر شهر طبخ خاص خود را دارد. این غذایی است جهانی، که در همه جا، در هر شهر و روستا می توانید آن را پیدا کنید، سفارش دهید و میل کنید. در این مقاله با 11 شهر که در پخت همبرگر شناخته شده هستند آشنا می شوید.








آلمان

انصاف نیست که در اول این لیست، نامی از آلمان نباشد. بعضی از مورخان بر این باورند که نام همبرگر از شهر هامبورگ در آلمان آمده است و اصلا همبرگر ریشه آلمانی دارد. اما خب گفته می شود که در بسیاری از رستوران های شهر رگ و ریشه هایی از برگرهای آمریکایی در همبرگر ها دیده می شود.

پس چه کسی واقعا مسئول ظهور برگر است؟ احتمالا مغول ها، که گوشت را به عنوان یک جایگزین قابل حمل برای سایر وعده های غذایی ترجیح می دادند، که به آن ها اجازه می داد تا به شهرها حمله کنند و همیشه در حال حرکت باشند.

می شود گفت که همبرگرهای آلمانی تلفیقی از سبک آشپزی روس ها نیز است. شما می توانید در برلین همبرگرهای خود را به همراه بیکن میل کنید که می تواند تجربه دل نشینی را از طعم های گوشت ها برای شما به ارمغان بیاورد.


همبرگر آلمان


یونان

در آتن یک مورد عجیب وجود دارد. علاقه خیلی از مردم آن جا به سبک پاپ آمریکایی. برای مثال در رستوران Hot Hot تمام عکس های دیوار از خوانندگان سبک راک اند رول تا پاپ راک وجود دارد. حال این سبک موسیقی در فرهنگ غذایی آن ها نیز ریشه دوانده است. یکی از این اثرات همبرگر های آمریکایی می باشد که با مواد اولیه مخصوص و طعم دار کردن مخصوص گوشت توسط یونانیان تلفیق شده تا طعمی خوش مزه و عجیب برای شما ارائه دهند. شما می توانید در تمامی خیابان های آتن، هال ها و مهمانسراها، از جاهای معمولی تا جاهای لوکس، همبرگر را پیدا کنید. غذایی برای تمامی اقشار جامعه. شاید یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن همین باشد.


همبرگر یونان


صربستان

بهتر است هنگامیکه به صربستان سفر می کنید غذای ملی آن جا را نیز امتحان کنید. Pljeskavica غذای ملی صربستان است که در کشورهای همسایه آن مانند یوگوسلاوی، بوسنی و هرزگوین، کرواسی و مقدونیه شمالی طرفداران بسیاری دارد.

این غذا از یک تکه گوشت به همراه پیاز، فلفل، پنیر، سس سیر کلم و یا بیکن به همراه ادویه های مخصوص آنها درست می شود. شما میتوانید این غذا را حتی در کیوسک های تهیه غذای 24 ساعته سفارش دهید. 


همبرگر صربستان


مکزیک

شما در تمام خیابان های مکزیک میتوانید انواع فست فود های بین المللی را پیدا کنید اما در مکزیکوسیتی یک نوع همبرگر وجود دارد که کاملا مکزیکی است. The Hamburguesa Mexicana.

این برگر نیز تقریبا یک همبرگر گرفته شده از آمریکایی ها است، به جز اضافه کردن ژامبون و پنیر سرخ شده در بالای همبرگر، و هم چنین مانند مواد افزودنی سنتی مکزیکی به عنوان مثال هالوپینو و یا برش های آووکادو.


همبرگر مکزیک


استرالیا و نیوزلند

برگرها در استرالیا و نیوزلند شبیه به آمریکایی ها هستند غیر از یک مورد خاص و آن هم برگر The Lot است.

این همبرگر علاوه بر مواد عادی، حاوی تخم مرغ سرخ شده، بیکن و آناناس است که طعم عجیبی را برای ما که در ایران زندگی می کنیم رغم میزند. شاید بعضیی ها از غذاهای شیرین خوششان می آید و برای آن ها این همبرگر هم خوش طعم باشد. 


همبرگر استرالیا


هندوستان

از آن جایی که در هندوستان گوشت گاو و گوشت خوک به طور گسترده مصرف نمی شود (با توجه به جمعیت های بزرگ هندوها و مسلمانان)، در اکثر فست فود ها برای درست کردن همبرگر از مرغ و یا سبزیجات استفاده می کنند. حتی بزرگ ترین فست فود زنجیره ای دنیا مکدونالدز نیز در منوی غذای خود از Maharaja Mac (تصویر بالا) که همان گوشت مرغی است که در دیگر شعبه های این فست فود می توانید سفارش دهید است با کمی تفاوت. مانند ادویه های اضافه شده و نتدتر بودن مزه آن.

یکی دیگر از انواع پرطرفدار همبرگر، وادا پاوو می باشد. این یک برگر گیاهی است و مواد آن شامل پوره سیب زمینی سرخ شده در آرد نخود است که در نان‌های گرد سرو می‌شود. این غذا بومی شهر ماهاراشترا است.


همبرگر هند


پاکستان

در پاکستان به وفود می توانید انواع فست فود ها را پیدا کنید اما پرطرفدارترین آن همبرگر شامی کباب است. بله درست خواندید. درست به مانند شامی دوست داشتنی خودمان با کمی تفاوت.

مواد آن گوشت گوسفند به همراه عدس، پیاز، گوجه فرنگی، در بعضی جاها تخم مرغ و زنجبیل است که در نهایت در بین دو تکه نان شیرین شده قرار میگیرد.


همبرگر پاکستان



اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید