سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

همبرگرهای ژاپنی، تلفیقی از سنت و مدرنیته در ژاپن

1400/04/12 در ساعت 12:10:00

همبرگر در سراسر جهان به عنوان غذایی کاملاً آمریکایی شناخته می شود ، اما ممکن است تعجب کنید اگر بفهمید که ژاپن همبرگر زیادی ارائه می دهد.

همبرگرهای ژاپنی، تلفیقی از سنت و مدرنیته در ژاپن

همبرگرهای ژاپنی، تلفیقی از سنت و مدرنیته در ژاپن

همبرگر در سراسر جهان به عنوان غذایی کاملاً آمریکایی شناخته می شود ، اما ممکن است تعجب کنید اگر بفهمید که ژاپن همبرگر زیادی ارائه می دهد. این همبرگرها را می توان در همه جا یافت ، از زنجیره های آمریکایی گرفته تا رستوران های برگر ژاپنی و یا حتی فست فود های کوچکی که همبرگر را در خانه تولید می کنند. همبرگر پس از جنگ جهانی دوم ، زمانی که حضور نظامی گسترده آمریکا در ژاپن وجود داشت ، به ژاپن وارد شد. یکی از اولین مکان های ارائه همبرگر شهر Sasebo در استان ناگازاکی بود ، جایی که پرسنل ارتش آمریکا از پایگاه دریایی Sasebo اوقات فراغت خود را در خارج از پایگاه می گذراندند. "برگر Sasebo" به دلیل تقاضای این سربازان آمریکایی ایجاد شده است و در دهه های گذشته ، محبوبیت برگرها به سراسر ژاپن گسترش یافته است.



اما همبرگر در ژاپن فقط در مورد گوشت گاو و نان سنتی نیست. در واقع ، ژاپن خانه بسیاری از همبرگرهای منحصر به فرد ژاپنی و غیر معمول است.



همبرگر شیراسو


همبرگر شیراسو


همبرگر شیراسو نمونه کاملی از یک برگر بی نظیر است که به جز ژاپن نمی توانید پیدا کنید. شیراسو، ماهی ساردین یا آنچوی کوچک است که به صورت کامل ، خام یا خشک خورده می شود. برای همبرگرهای شیراسو ، آن ها اغلب به عنوان طعم دهنده از پاتی سن ساتوما ،( نوعی کیک ماهی سرخ شده که از منطقه کاگوشیما ژاپن منشا می گیرد )، استفاده می کنند.

ساردین شیراسو بین دو نان همبرگر قرار گرفته و پتی ساتسوما سن یک برگر ماهی خوشمزه و با طعم غذاهای دریایی ایجاد می کند. اگر از برگرهای فیله ماهی لذت می برید ، ممکن است برگر شیراسو فقط مورد علاقه شما باشد.


همبرگر تری یاکی


همبرگر تریاکی


از دهه 1970 ، teriyaki ( لعاب ژاپنی بر پایه سس سویا . این کلمه از دو بخش تشکیل شده است. تری به معنای درخشیدن و یاکی به معنای گریل کردن) سسی محبوب است که در همبرگرهای ژاپنی استفاده می شود. پتی همبرگر قبل از کباب کردن در ماریناد تریاکی پوشانده می شود یا بعد از پخت با سس غلیظ تریاکی روی آن را می پوشانند. در طول پاییز ، بسیاری از زنجیره های همبرگر در ژاپن " Tsukimi Teriyaki Burger "  ارائه می دهند که طرز پخت گوشت آن هم متفاوت است و با زرده تخم مرغ سرخ میشود.


برگر کروکه


برگر کروکه


کوروکه یا کروکت ژاپنی یکی از غذاهای محبوب در ژاپن است که یک تکه سیب زمینی له شده و سرخ شده  درونش دارد، که می تواند شامل گوشت چرخ شده نیز باشد. برای تهیه یک برگر کوروکه ، پاتی کوروکه بین دو نان همبرگر قرار می گیرد و با مایونز شیرین ژاپنی یا یک سس تونکاتسو شیرین و تیره که یادآور سس Worcestershire است ، سرو می شود.

برگر برنج


برگر برنج


همبرگرهای ژاپنی فقط مواد غیرمعمولی نیستند که بین دو نان نان قرار دارند. نان برنجی که از برنج سفید بخارپز شده به شکل دیسک در آمده و سپس تفت داده می شود تا ترد شود ، در ژاپن نیز محبوب است. همبرگر برنج ممکن است حاوی انواع پر کننده ها باشد ، از جمله گوشت یاکینیکو ، سبزیجات سرخ شده و گیاه تمپورا این یک غذای فست فود مدرن است که با فرهنگ سنتی ژاپنی مخلوط شده است.

برگر ابی کاتسو


برگر ابی کاتسو


در برگر ebi katsu یک تکه میگوی سرخ شده خوشمزه ارائه می شود که دوستداران غذاهای دریایی مطمئنا از آن لذت می برند. ابی کاتسو با خرد کردن میگوی تازه و مخلوط کردن آن با آرد و تخم مرغ ساخته می شود تا باهم مخلوطی از طعم های خوشمزه ارائه شود. سپس این مخلوط در قالب ریخته شده، پودر سوخاری و آرد به آن اضافه شده و سرخ میشود.

برگر منچی کاتسو


برگر منچی کاتسو


اگر بخواهید گوشت گاو چرخ شده را بردارید و به جای کباب کردن ، آن را در آرد سوخاری پانکو بپوشانید و سرخ کنید ، کاملاً شبیه یک همبرگر معمولی می شود که در ژاپنی به آن همبرگر منچی کاتسو می گویند. منچی کاتسو غذایی محبوب در ژاپن است که نام خود را از گوشتی که با آن این همبرگر را درست می کنند (گوشت چرخ کرده ، گوشت خوک آسیاب شده یا هر دو) گرفته است. وقتی این ساندویچ درست می شود ، آن را معمولاً با کاهو یا کلم خرد شده و سس کاتسو ( ین ماده از مخلوط مخصوصی از سس سیب ، پیاز ، رب گوجه فرنگی ، هویج و سس سویا Kikkoman که به طور سنتی دم می شود درست شده و به گوشت و مرغ طعم می بخشد.) سرو می کنند.


همبرگر تونکاتسو


همبرگر تونکاتسو


Tonkatsu یک کتلت خوک سرخ شده ترد است که در آرد سوخاری پانکو ژاپنی پوشانده شده است. ساندویچ های تونکاتسو از مدت ها قبل در ژاپن رواج داشته اند ، اما هم اکنون همبرگرهای تونکاتسو نیز در همه جا ظاهر می شوند ، از فست فود های زنجیره ای گرفته تا رستوران های کوچم و محلی و یا رستوران های خیابانی. یک برگر تونکاتسو دارای یک کتلت خوک ترد تونکاتسو است که روی آن کلم خرد شده و سس تونکاتسو قرار دارد و بین دو نان همبرگر قرار گرفته است.


همبرگر سابامیسو


همبرگر سابامیسو


همبرگر سابامیسو نوعی همبرگر ماهی است که دارای فیله ماهی  خال مخالی است که در میسو پخته شده است. ماهی خال مخالی و یا اِسْقومْری اطلس یکی از انواع تون ماهیان گفته میشود. میسو یک غذای سنتی ژاپنی است که با تره خرد شده و یک طرف برنج میل می شود. روش پخت آن هم به این صورت است که به مدت طولانی و به آرامی پخته می شود تا زمانی که استخوان ها به اندازه کافی نرم می شوند تا بخورند. این یک همبرگر منحصر به فرد ژاپنی است که ترکیبی از سنت ژاپن و مدرنیته است.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید