سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا پیتزا عطاویچ یک گزینه مناسب برای دورهمی های خانوادگی شماست؟

1400/03/26 در ساعت 14:35:00

همه ما میدانیم که پیتزا را همه دوست دارند ولی همه یک سلیقه ندارند و همه یک مدل پیتزا را دوست ندارند اما برای همه افراد گزینه های بسیار متنوعی وجود دارد

چرا پیتزا عطاویچ یک گزینه مناسب برای دورهمی های خانوادگی شماست؟

چرا پیتزا عطاویچ یک گزینه مناسب برای دورهمی های خانوادگی شماست؟


  1. همه پیتزا دوست دارند.

بله ، ما و شما میدانیم که پیتزا را همه دوست دارند ولی همه یک سلیقه ندارند و همه یک مدل پیتزا را دوست ندارند اما برای همه افراد گزینه های بسیار متنوعی وجود دارد ، شاید هم موردی برای همه وجود دارد(بزرگسالان و کودکان به طور یکسان) که همه از آن خوششان بیاید. حتی افرادی که پنیر دوست ندارند  (هرچند احتمالا تعداد این افراد شاید کم باشد.) هنوز تمایل به پیتزا دارند و یا اگر واقعاً آن را دوست ندارند ، می توانید کار خود را ساده کنید و یک همبرگر سفارش دهید.

شما فقط نیاز دارید که غذاها را از آن ها بپرسید، سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید و بقیه موارد را به ما بسپارید.


  1. حملش برای کودکان هم راحت است.

برخلاف غذاهای مهمانی دیگر مانند انواع برنج و خورشت که باید آن ها را داخل بشقاب بکشند، مهمانان شما برای خوردن پیتزا واقعاً نیازی به نشستن پشت میز و یا قاشق و چنگال ندارند. آن ها می توانند یک برش - بشقاب یا بدون بشقاب - را بگیرند و آن را به صورت ایستاده در اتاق نشیمن، یا نشسته بر روی کاناپه بخورند.


  1. زیاد کثیف کاری ندارد.

اگر قرار است مردم روی فرش یا کاناپه شما غذا بخورند ، شما چیزی می خواهید که خیلی کثیف نباشد. پیتزا یک گزینه مناسب می تواند باشد. فقط کمی چربی وجود دارد که آن هم با یک دستمال که مهمانان شما حتما استفاده می کنند از بین میرود. نه نیاز به یک میز است و نه سینی. فقط کافیست خود جعبه پیتزا را باز کنید و از آن به عنوان سفره استفاده کنید.


  1. سرو کردن آن آسان است.

پیتزا فروشی ها و فست فود ها در تنها مشکلی که امکان شما با سفارش پیتزا با آن ریرو شوید را انجام داده اند و آن کار برش هر پای است. جعبه های هر فرد را مشخص کنید  تا هرکس بتواند پیتزای خودش را بردارد، شما حتی میتوانید کار را کمی جذاب تر هم بکنید و پیتزاها را در وسط بگذارید و همه از تمام مدل پیتزاها بخورید. به این شکل شما و همه مهمانان از انواع پیتزاهای ما خورده اند.

از طرفی دیگر  بدون نیاز به ظرف و بشقاب های خاص ، که بعداً مجبور به شستن آنها بشوید و یا حتی تمیز کردن میز باشید شام خود را خورده اید و دورهم خوش گذرانده اید.


  1. پیتزا می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

هزینه تهیه مواد اولیه برای درست کردن غذا برای یک مهمانی می تواند گران تمام شود، زیرا شما حداقل 2 تا 3 نوع غذای متفاوت را درست می کنید و امکان دارد علاوه بر غذا سوپ و یا آش هم درست کنید. اما در مواردی که از پیتزا استفاده کنید اینگونه نیست. با هزینه ای بسیار کمتر از درست کردن پیش غذا، غذا و دسر شما می توانید راحت با سفارش پیتزا خود و مهمانان خود را راحت کنید. با سفارش یک پیتزا سایز بزرگ خانواده عطاویچ میتوانید 4 نفر را سیر کنید. چیزی از این بهتر؟



  1. نیازی به سفارش بزرگ ندارید.

مورد قبلی ما را به نکته بعدی می رساند. به طور متوسط ​​به سه برش برای هر بزرگسال و دو برش به ازای هر کودک نیاز خواهید داشت. البته ، شما همیشه می توانید سفارش دهید زیرا طعم پیتزا در حالت سرد و یا دوباره گرم شدن هم خوش طعم است و در دوحالت هم میشود آنرا میل کرد.


  1. می تواند فانتزی باشد یا فانتزی نباشد.

یک پیتزای پنیری کلاسیک برای مهمانی های بچه ها یا تولد کم اهمیت مورد توجه قرار می گیرد. اما اگر به دنبال چیزی کمی بالاتر از مثلاً یک تولد مهم هستید ، پیتزا همچنان شما را تحت پوشش قرار می دهد.

 و این پوشش با توجه به تعداد شعب عطاویچ در سرتاسر ایران بسیار قابل توجه است. شما اگر در تهران باشید یا شیراز یا تبریز می توانید برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی خود روی عطاویچ حساب کنید.

کافیست که سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید و تا آمدن غذا شما و خانواده خوش بگذرانید. دیگر نه کسی در آشپزخانه از صبح روز مهمانی مشغول تهیه و درست کردن غذا است و نه کسی نگران سوختن غذا.

با عطاویچ تنها نگرانی شما، نرسیدن مهمانان شما میباشد.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

انواع پیتزا عطاویچ

1400/04/01 در ساعت 15:05:00

پیتزا یک فست فود پرطرفدار است که ما در عطاویچ با بهترین مواد اولیه و با تازه ترین مواد آن ها را آماده می کنیم و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهیم.

انواع پیتزا عطاویچ
نظر جدید
0%

سبد خرید