سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا پیتزا بهترین گزینه برای مهمانی تولد همکارتان است؟

1400/03/22 در ساعت 12:41:00

فست فود یکی از گزینه های بسیار مناسب برای همه مهمانی ها مخصوصا مهمانی هایی که در دفتر کارها تشکیل می شود، است. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم.

چرا پیتزا بهترین گزینه برای مهمانی تولد همکارتان است؟

چرا پیتزا بهترین گزینه برای مهمانی تولد همکارتان است؟

سفارش پیتزا همیشه بهترین انتخاب است. مخصوصا هنگامی که قصد دارید جشن تولدی در دفتر خود برگذار کنید. وقتی صحبت از جمعیت اداری می شود ، همه متفاوت هستند. شما از یک سو یک گوشتخوار دوستدار گوشت و از طرف دیگر یک گیاهخوار با سلامتی بهداشت دارید. پاسخگویی به سلیقه های مختلف در یک مهمانی اداری دشوار است ، اما غیرممکن نیست.

 ما درک می کنیم که شاید پیتزا پپرونی برای کسی خوشایند باشد اما کسی دیگر از آن بدش بیاید، به همین دلیل است که ما انواع و اقسام پیتزاها را برای شما گردآوری کرده ایم.

اگر شما مدیر هستید، و دوست دارید برای کارکنان خود جشنی تولد در دفتر خود بگیرید کافیست تهیه غذا و نوشیدنی خود را به ما بسپارید. ما در عطاویچ میدانیم چگونه غذایی برای شما درست کنیم که هیچوقت مانندش را نخورده‌اید.

اگر به سلامت کارکنان خود اهمیت می دهید در انتخاب عطاویچ شک نکنید. بهترین مواد اولیه را ما برای شما تهیه کرده ایم. خمیرها، گوشت ها، سبزیجات تازه و بقیه مواد اولیه از کارخانه بدون دخالت دست تا انبار عطاویچ آورده می شوند. سپس از انبار به شعبات ما پخش می شوند. این نکته را هم بگوییم که شما میتوانید به جای پیتزا برگرهای ما را سفارش دهید، مخصوصا غول های جدید ما. خوردن همبرگر به همراه پیتزا و سیب زمینی می تواند یک تولد خاطره انگیز را برای شما درست کند.


حال اگر کارمند هستید و قصد دارید مدیر خود را سورپرایز کنید، باید از قبلش بدانید که مدیر شما چه پیتزایی دوست دارد. شما ازغذای ما نگران نباشید، ما بهترین پیتزا ها را برای شما می‌آوریم، تنها نگرانی شما باید پیدا کردن پیتزای مورد علاقه مدیرتان باشد. پس از آن می توانید بقیه کار را به ما واگذار کنید. ما می دانیم که چه کنیم تا مدیر شما از این سورپرایز خوشحال شود.

برای اینکه سورپرایز شما بهم نخورد پیشنهاد می کنیم که سفارش اینترنتی ثبت کنید.

اما چرا پیتزا می تواند گزینه مناسب برای شما باشد؟

اجازه دهید ما برای شما تدارک ببینیم.

با سفارش این غذا می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید


پیتزا  در سرکار


سرو  پیتزا در مهمانی تولد در دفتر باعث صرفه جویی در وقت شما می شود در حالی که اگر میخواستید خودتان غذا را تهیه کنید زمان و تلاش بسیاری را باید صرف می کردید. مجموعه رستوران های ما پبتزاهای شما ار درست همانطور که شما آن ها را سفارش می دهید تحویل شما می دهد و تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد.

شما می توانید پیتزا ها را از رستوران تحویل بگیرید و یا درخواست ارسال با پیک داشته باشید و آن ها را در دفتر خود تحویل بگیرید. شما نیازی به تأمین یا شستن ظروف نخواهید داشت ، زیرا می توانید برش ها را از داخل جعبه برداشته و بخورید.

هر یک پیتزا می تواند دو نفر از مهمانان را سیر کند.

وقتی تصمیم دارید برای جشن تولد مدیر خود و یا همکار خود پیتزا سفارش دهید، دیگر مجبور نیستید یک سفارش بزرگ بدهید. به طور متوسط ، یک بزرگسال سه برش و یک کودک دو برش پیتزا در هر وعده غذا می خورد. اگر مهمانی و دسر نیز سفارش دهید ، در کل می توانید غذای کمتری سفارش دهید. اگر در آخر باقیمانده غذا روبرو شدید ، می توانید باقیمانده را برای وعده غذایی دیگر در یخچال بگذارید و برای وعده بعدی خود دوباره گرم کنید. هرچند پیتزا سردش هم خوشمزه است.

پیتزا تقریباً می تواند هر بودجه ای را تأمین کند.

برنامه ریزی برای یک جشن تولد پس از انتخاب مکان ، دکوراسیون و سرگرمی می تواند گران تمام شود. اما خب هنگامی که شما در دفتر کارتان تولد گرفته اید این هزینه ها را ندارید اما هر زمان که مجبور شوید به گروهی از افراد غذا بدهید ، می تواند هزینه شما را افزایش دهد. سفارش پیتزا برای مهمانانتان نه تنها باعث خوشحالی آن ها می شود بلکه باعث صرفه جویی در بودجه شما نیز می شود.

سرو کردن پیتزا آسان است.


فست فود و محل کار


یکی از مهم ترین موارد این است که در دفتر همه با لباس کار هستید و نمی توانید ریسک کنید که لباستان کثیف شود. اینجاست که به یکی از بهترین مزیت‌های رقابتی پیتزا می‌رسیم، جعبه آن. راحت دست به دست می شود و می توانید آن را هرجا از دفتر که میخواهید ببرید و اگر سیر شدید میتوانید بقیه پیتزا را با خود خیلی راحت به خانه ببرید.

و در نهایت نیازی به تمیز کردن ندارد.

زیرا پیتزا درون جعبه سرو می شود و شما در جعبه آن را میل می کنید. دیگر نیازی به ظرف و کارد و چنگال ندارید و پس از مهمانی هم می توانید خیلی راحت فقط قوطی پیتزاها را دور بیندازید.

پس برنامه ریزی خود برای اولین غذای تولد همکارتان را تدارک ببینید  که جشنی متفاوت در انتظار شما و البته دیگر همکارانتان است.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید