سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

سفارش اینترنتی

1400/03/09 در ساعت 11:03:00

در عصر حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی می توان گفت اینترنت حرف اول را در دنیا می زند. به واسطه ظهور اینترنت ابزارهای ارتباط جمعی نیز تغییرات اساسی پیدا کرد. در این مقاله راجب سفارش اینترنتیباهم صحبت می کنیم.

سفارش اینترنتی

سفارش اینترنتی

سفارش اینترنتی برای اولین بار هم زمان با ورود اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت و همچنان در حال رشد است.

سفارش های اینترنتی اولین بار در همان سال های اول ورود اینترنت به وجود آمدند.

اولین وب سایت سفارش آنلاین غذا در آمریکا، به نام پیتزا هات در سال ۱۹۹۴ ثبت شده است. اولین وب سایت سرویس غذا هم در سال ۱۹۹۵دبه نام waiter.com به وجود آمد.

در سال ۲۰۰۰، پیتزا فروشی های بزرگ در ایالات متحده شروع به درست کردن برنامه های خود برای سفارش آنلاین غذا کردند. با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند در دنیا، نظرات به سمت استارتاپ های سفارش غذا هم جلب شد به نحوی که بعضی از آنها رشد  بیشتر از ۱۷٪ تنها در یک سال را داشتند.

در سال ۲۰۱۵ ارزش بازار سفارش اینترنتی غذا در چین از ۰.۱۵ میلیون یوان به ۴۴.۲۵ میلیون یوان افزایش پیدا کرد.

 اما چرا سفارش اینترنتی شروع به گسترش هرچه بیشتر کرد؟! چرا مردم رفته رفته اقبال بیشتری نسبت به سفارش اینترنتی پیدا کرده اند؟!

خب اولین و بهترین جواب راحت بودن سفارش است. کافی است شما با تلفن همراه خود وارد وب سایت ها مثلا سایت عطاویچ شوید و در آنجا سفارش خود را ثبت کنید. زمان کمتر و هزینه کمتر. این یک نکته مثبت سفارشات اینترنتی است.


اصلا فکر کنید در حال تماشای فوتبال هستید، و یا پای بازی های کامپیوتری نشسته اید و یا در حال تماشای فیلم هستید. در همین هنگام شما احساس گرسنگی می کنید، غذا ندارید و اگر تصمیم به رفتن به رستوران را بگیرید، یا از کار خود عقب می مانید، یا از فوتبال، بازی، فیلم و ...

اما با ورود به وب سایت عطاویچ و انتخاب نزدیک ترین شعبه خود، می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مورد بعدی را می توان به جلوگیری از شیوع بیماری ها نسبت داد. برای مثال در طول همه گیری ویروس کرونا، سفارش های اینترنتی به یکی از مطمئن ترین راه ها برای سفارش غذا تبدیل شدند چرا که فست فود ها غذا ها را در بسته بندی های ویژه و با رعایت اصول بهداشتی به مشتریان تحویل می دهند و مشتریان دیگر لازم نیست برای سفارش غذا اقدام به خروج از خانه کرده و دچار نگرانی بابت بیماری شوند بلکه می‌توانند غذا را در خانه خود و با آرامش خاطر میل کنند.

مورد بعدی تنوع غذایی بالا و قدرت انتخاب بیشتر در کمترین زمان است.


سفارش اینترنتی غذا


تصور کنید میزبان یک دورهمی دوستانه هستید و نیاز است که شام بخورید، چه کاری راحت تر از سفارش اینترنتی؟! و نکته مثبت دیگر اینکه هر یک از دوستان شما هم می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

در انتها میتوان گفت که صنعت سفارشات آنلاین به واسطه ظهور تکنولوژی های پیشرفته، شاهد تحولات بسیاری خواهد بود. از کوادکوپترهای آمازون تا شاید ماشین های بدون راننده تسلا.

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

1401/02/17 در ساعت 16:22:06

امروزه بسیاری از افراد به سمت فروشگاه مجازی روی می آورند. بنظر شما دلیل این امر چیست؟ در این مقاله چند دلیل فروش در فروشگاه مجازی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

چرا فروش در فضای مجازی مهم است؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع پیتزا عطاویچ

1400/04/01 در ساعت 15:05:00

پیتزا یک فست فود پرطرفدار است که ما در عطاویچ با بهترین مواد اولیه و با تازه ترین مواد آن ها را آماده می کنیم و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهیم.

انواع پیتزا عطاویچ
نظر جدید
0%

سبد خرید