سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

5 پیتزا گران دنیا

1401/01/24 در ساعت 12:39:00

حتما برای شما هم جذاب است که بدانید گران ترین پیتزاهای دنیا در کدام کشور ها پخته شده و شامل چه موادی هستند که به این قیمت ها بفروش می رسند.همراه ما باید تا شما را با این پیتزاها آشنا کنیم.

5 پیتزا گران دنیا

5 پیتزا گران دنیا

پیتزا پیتزا و باز هم پیتزا....

یک غذای خوشمزه و لذیذ و خاطرات بسیاری که با آن داریم. پیتزا یک غذای اصالتا ایتالیایی است که  بدلیل پرطرفدار بودن در سراسر دنیا پخته می شود. پیتزا بعد از رستوران های سنتی ایران بیشترین تعداد مراکز پخت و عرضه را در سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

این غذا به قدری جذاب است که در کشورهای مختلف تغییرات زیادی روی آن ایجاد کردند و با مواد مختلف آن را تهیه کردند.مسابقات زیادی با محوریت پیتزا برگزار شد.

در این مقاله گران ترین پیتزا ها که با مواد تشکیل دهنده گران و خاص تشکیل شده را معرفی می کنیم.








پنجمین پیتزا گران دنیا که توسط یک آشپز ایرانی مقیم کانادا پخته شده قیمتی معادل 850 دلار دارد که به گفته شف حاتمی فقط  ۸۰۰ دلار هزینه ی مواد اولیه آن است .

این پیتزا شامل خاویار روسی یا ترافل سفید که قیمت هر کیلوی آن ۵۰۰۰ دلار است، می باشد.


پنجمین پیتزا گران دنیا


چهارمین پیتزا گران دنیا متعلق است به رستوران نینو بلیزیما در شهر نیویورک آمریکا. این پیتزا با قیمت 1000 دلار به فروش می رسد و مواد اولیه عجیبی دارد. این مواد شامل ۱۰نوع خاویار، خرچنگ تازه، خامه و…


چهارمین پیتزا گران دنیا


سومین پیتزای گران دنیا توسط رستوران اینداستری کیچن که در شهر منهتن قرار دارد، پیتزایی به قیمت ۲۰۰۰دلار را با طلای ۲۴عیار میپزد، این رستوران که علاوه بر این پیتزا منوی گران قیمتی را سرو می کند، توانسته با ارائه ی پیتزای ویژه ی خود با روکش طلای بیست و چهار عیار و البته مواد اولیه ای از قبیل خاویار دریای خزر، جگر چرب غاز فرانسوی، پنیر سفید استیلیون و… نظر مشتریان خاص پسندش رو به خود جلب کند .

البته نکته ی ویژه ی این پیتزا این است که به صورت تکه ای نیز قابل سفارش است و افراد می توانند تنها با پرداخت ۲۵۰دلار طعم این پیتزای با روکش طلا را بچشند ، البته به شرط آنکه از دو روز قبل آن را رزرو کنند، نکته ی دیگری که باید درباره ی این پیتزا اشاره شود جعبه ی بسیار خاص آن است که در قسمت بیرونی آن نام رستوران طلاکوب شده است.


سومین پیتزا گران دنیا


دومین پیتزای گران که هدف از تهبه و فروش آن ارائه درآمد برای خیریه بوده و همه درآمد آن صرف امور خیریه می شود، پیتزایی است که توسط سرآشپز سر شناس دامنیکو کرولا از مواد اولیه ی خاصی همچون گوشت گوزن، ماهی غزل آلا دودی اسکاتلندی، خرچنگ تازه و البته خاویار درست شد و به قیمت ۳.۰۰۰دلار به فروش رفت و توانست تا مدتها رتبه ی اول را در بین گرانترین پیتزاهای جهان را به خود اختصاص دهد. همچنین این پیتزا در مدت زمان کمی توانست محبوبیت زیادی در بین اکثر مردم آنجا کسب کند.


دومین پیتزا گران دنیا


و اما شماره ی یک    
۱-  لوئیس سیزدهم ۱۲هزار دلار قیمت دارد و در صدر گران‌ترین پیتزاهای جهان قرار دارد و در سالرنوی ایتالیا قابل تهیه میباشد.این پیتزا که به ابداع رناتو ویولا پخته شده برای جمعیتی خاص است.


گران ترین پیتزا دنیا


ابعادی دایره ای شکل به قطر ۲۰سانتی‌متر دارد و برای دو نفر کافیست و بخش مهمی از قیمت این پیتزا به علت مواد اولیه ی استفاده شده در آن و پروسه ی تولیدش برمیگردد، پروسه ای که تنها سه روز درست و پهن کردن خمیر آن قبل از پخته شدن زمان میبرد و از نظر مواد تشکیل دهنده نیز میتوان به کم مصرف ترین ادویه ی آن که نمک میباشد اشاره کرد که از رود مورای در استرالیا تهیه شده و به سالنروی ایتالیا آورده میشود تا به پیتزا طعمی بیشتر و رنگ صورتی دهد و این تازه شروع کار است!


به نظر شما چه چیزی باعث می شود که افراد به سفارش پیتزا ها ترغیب شوند؟؟

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید