سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا پیتزا یک غذای عالی برای شب بازی است؟

1400/02/25 در ساعت 14:11:00

پیتزا یکی از غذاهای مناسب برای جمع های مهمانی، دور همی و تولد هاست. غذایی همه پسند که به راحتی نیز سرو می شود و در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

چرا پیتزا یک غذای عالی برای شب بازی است؟

چرا پیتزا یک غذای عالی برای شب بازی است؟

دربی آبی و قرمز پایتخت دیشب به اتمام رسید. فارق از نتیجه بازی، شما برای بازی دور هم جمع شدید؟ چرا سفارش پیتزا می تواند گزینه مناسبی باشد؟ هیجان بازی و اسلایس های پیتزا مخلوطی جذاب می تواند باشد.

در تمام دنیا پذیرفته شده است که ورزش مردم را دور هم جمع می کند. تماشای ورزش مخصوصا فوتبال با هم یک لحظه عالی در جامعه است. این راهی برای ایجاد ارتباط بین دوستان، خانواده و حتی کسانی که نمی شناسیم است که همه باهم بر سر یک موضوع جمع شده و یک جو دوستانه ایجاد می کند.

همچنین تماشای فوتبال یخ ها را می شکند و به افراد کمک می کند تا یکدیگر را بهتر بشناسند. با این حال ، هیچ اجتماع اجتماعی بدون یک وعده غذایی کامل نیست. بهترین وعده غذایی که می توانید سرو کنید ، غذایی است که مورد علاقه همه باشد، یعنی پیتزا.

در اینجا به چند مورد می پردازیم که چرا پیتزا میتواند گزینه ای ایده آل برای این مواقع باشد:






  1. بدون نیاز به آماده سازی

در کدام شهر مهمانی دارید؟ تهران، تبریز، میزبانی یک مهمانی برای شما بسیار ساده شده است. فقط کافیست لیست پیتزاها را تهیه کرده، از طریق موبایل خود سفارش داده و در نهایت پیتزاها را گرم و تازه درب منزل تحویل بگیرید.

ما به فکر کیفیت و تحویل هرچه سریعتر سفارش شما هستیم. این بخش را به ما واگذار کنید. در همین زمان هم شما می توانید روی جنبه های دیگر میزبانی شب بازی تمرکز کنید. این آزادی به شما امکان می دهد یک مهمانی عالی برگزار کنید که همه مدت ها درباره آن صحبت خواهند کرد.


  1. تشریفات لازم نیست

شب بازی یک جمع غیررسمی است که همه می خواهند آزاد و راحت باشند. سرو پیتزا کاملاً با این مضمون مطابقت دارد. با پیتزا ، نیازی به نشستن روی میز با ظرف و کارد و چنگال نیست. تطبیق پذیری پیتزا به مردم امکان می دهد هنگام جشن گرفتن، هنگام ایستادن، راه رفتن ، صحبت کردن یا بالا و پایین پریدن غذا بخورند. پیتزا باعث ایجاد فضایی می شود تا مهمانان شما احساس راحتی و آرامش کنند.


تماشای فوتبال و خوردن پیتزا


  1. سرویس دهی آسان

هنگام سفارش پیتزا ، می توانید آن را مستقیم از جعبه سرو کنید. شما فقط باید جعبه ها را توزیع کنید و مهمانان خودشان مشغول می شوند. اما ممکن است لازم باشد برای میهمانان محافظه کارتر چند کارد و چنگال تهیه کنید. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق با دست و یک دستمال پیتزا می خورند.


  1. پاکسازی آسان

یک پیتزای خوش ساخت خودش را کنار هم نگه می دارد. خرد نمی شود، نمی چکد و کثیفی ایجاد نمی کند. همچنین ، از آنجا که می توانید پیتزا را در جعبه تحویل آن سرو کنید ، تمیز کردن آن بسیار آسان است. شما می توانید بدون نگرانی از آشفتگی ، به مهمانان خود اجازه دهید روی کاناپه ، فرش یا هر قسمت دیگری از محل زندگی شما غذا بخورند.

پس از پایان مهمانی ، می توانید از بعضی از جعبه ها برای بسته بندی غذاهای باقیمانده برای مهمانان علاقه مند استفاده کنید. بقیه جعبه های شما به راحتی قابل بازیافت یا دفع هستند. در پایان مهمانی ، ظرف های کمی برای شستن  میماند و حداقل فعالیت های نظافتی خواهید داشت.


  1. تطبیق پذیری طعم

پیتزا به شما قابلیت ارائه انواع طعم ها متناسب با سلیقه همه را می دهد. اگر مهمانان شما ترجیحی دارند، ما می توانیم جعبه های پیتزا را قبل از تحویل برچسب گذاری کنیم. این امر هنگام میزبانی از میهمانانی که نیازهای غذایی مختلف و سفارش های متنوع داده اند می تواند کار شما را راحت تر کند. به این ترتیب یک مسئله کمتر برای شما ایجاد می کند که نگران باشید.

همچنین ، اگر برخی از مهمانان شما دوست پیتزا نیستند ، می توانید از طیف سالادها و غذاهای فرعی ما چیزی سفارش دهید. عطاویچ گزینه های خوشمزه دیگری مانند سفارش همبرگر ، سالاد ، پاستا ، سیب زمینی سرخ کرده و موارد دیگر را ارائه می دهد.

در نهایت سفارش پیتزا کینگ عطاویچ میتوانید حتی در هزینه های خود هم صرفه جویی کرده و به راحتی به تماشای فوتبال بنشینید.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

پیتزا یونانی

1401/02/10 در ساعت 15:19:15

پیتزا یونانی یکی از پیتزاهای متنوع است و طرفداران خود را دارد. در این مقاله تصمیم گرفتیم طرز تهیه پیتزا یونانی را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

پیتزا یونانی

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی
نظر جدید
0%

سبد خرید