سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

بهترین فست فودهای 24 ساعته

1400/02/15 در ساعت 16:23:00

تا به حال در نیمه شب گشنه شده اید؟ یا در نیمه شب پیتزا خورده اید؟ به نظر شما چرا در شب هنگام علاقه ما به غذا بیشتر می شود؟

بهترین فست فودهای 24 ساعته

بهترین فست فودهای 24 ساعته

تا به حال در نیمه شب گشنه شده اید؟ یا در نیمه شب پیتزا خورده اید؟ به نظر شما چرا در شب هنگام علاقه ما به غذا بیشتر می شود؟ چرا ما عاشقان پیتزا علاقه داریم در شب سفارش پیتزا دهیم؟

تقریبا همه با این نظر هم عقیده هستند که خوردن پیتزا در شب لذت بسیار زیادی دارد. انگار در نور ماه انرژی وجود دارد که باعث می شود شما در شب به فکر سفارش یک کینگ پیتزا بیوفتید. اما یک اتفاق هم وجود دارد و آن اینکه در رستوران هایی که به صورت 24 ساعته فغالیت می کنند شما در سفارش هایی که در نیمه شب انجام می دهید حق انتخاب های کمتری دارید. در این مقاله به بررسی مجموعه رستوران هایی پرداخته ایم که در ایالات متحده به صورت 24 ساعته فعالیت میکنند و البته غذاهایی که از نظر مردم بسیار خوشمزه هستند.

آربی


فست فود آربی


غذاهایی که میتوانید سفارش دهید: سیب زمینی سرخ کرده- Large Beef N Cheddar

اینکه در نیمه شب شما بتوانید یک رستوران آربی را پیدا کنید که باز باشد تقریبا سخت است. اما به تلاشش می ارزد. به این فکر کنید که شما در شب سفارش بیف های آربی را داده باشید. لین بیف ها که به رنگ خاص آنها مشهور هستند، به همراه پیاز که بر روی آن سس مخصوص آربی ریخته شده است و در آخر تمام این مخلفات که در نان قرار میگیرد حتی مردمی که سیر هستند را گرسنه می کند. یکی از نویسندگان این مقاله به نام اندی کریزا میگوید: "اگر شما از آن دسته افرادی که وانمود می کنید از Arby's خوشتان نمی آید ، به این نکته توجه کنید: حتی اگر از گوشت گاو صرف نظر کنید ، حتی اگر از سیب زمینی سرخ کرده هم صرف نظر کنید ، به خودتان مدیون هستید که حداقل آن چوب های موزارلا را امتحان نکنید."


برگرکینگ


برگر کینگ


غذاهایی که میتوانید سفارش دهید: ساندویچ مرغ- Sundae Pie

معلوم نیست چرا برگرکینگ سعی دارد به زور ساندویچ های مرغ خود را در دنیایی که برگرها حرف اول را میزنند از ذهن شما دور کند، اما با این وجود با اولین گاز از ساندویچ مرغ، حس می کنید که دوپامین در خون شما ترشح شده است. حسی جالب و پرهیجان همراه با لذت.


مک دونالد


مک دونالد


غذاهای پیشنهادی: ناگت مرغ مک

شاید در فیلم ها یا سریال های آمریکایی دیده باشید که افراد هنگامیکه سوار ماشین خود هستند، غذای خود را تحویل میگیرند.

در شب هنگام هم به همین صورت است. شاید کسی که در یکی از شعب مک دونالد است و خریدی کرده، منزلش در آن طرف شهر باشد. اما مک دونالد میتواند خستگی یک روز پر کار را از شما دور کند. مخصوصا با ناگت های مرغ خود، هنگامیکه با سس تند بوفالو و سس خامه ای مخلوط شود.

اما خب در واقعیت نباید توقع داشت که کارکنان و خدمه مک دونالد درست مانند صبح با شما رفتار کنند. در 5 آپریل 2019 مک دونالد اعلام کرد که قصد دارد منو نیمه شب خود را تغییر داده و غذاها و سالادهای خود را در شب ها حذف کند.


تاکوبل


فست فود تاکوبل

غذاهای پیشنهادی: کرانچ رپ سوپریم- هارد-شل تاکو سوپریم

شاید با دیدن منو رستوران تاکوبل این مورد به ذهن خطور کند که این غذاها بیشتر به یک میان وعده شبیه هستند تا وعده غذایی.

اما در نیمه شب اوضاع کاملا فرق می کند. ساندویچ تاکو تهیه شده از گوشت گاو، کاهو، پنیر ناچو و گوجه فرنگی که در دو نوع پوسه سخت و پوسته نرم عرضه می شود میتواند گزینه مناسبی برای غذای نیمه شب باشد.

شما میتوانید برای اضافه کردن طعم بهتر به غذا به آن دارچین نیز اضافه کنید که به همراه سس تند مخصوص تاکو ترکیبی عالی را رقم میزند.

در نهایت اینکه در تمامی رستوران هایی که گفته شد، کیفیت حرف اول را میزند و ما در مجموعه عطاویچ همواره بر این موضوع استوار بوده ایم که بهترین کیفیت را برای مردم عزیزمان به ارمغان آوریم.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟
نظر جدید
0%

سبد خرید