سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

روندهای پیشرفت قابل پیش بینی صنعت فست فود در سال 2021

1400/01/11 در ساعت 10:41:00

صنعت فست فود هم مانند سایر صنایع با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیازهای مردم دستخوش تغییراتی می شود که تمامی این تغییرات در جهت رفع نیازهای مشتری می باشد.

روندهای پیشرفت قابل پیش بینی صنعت فست فود در سال 2021

روندهای پیشرفت قابل پیش بینی صنعت فست فود در سال 2021

برای برخی از افراد ، غذا خوردن در یک رستوران فست فود روش یکی از برنامه های دائمی زندگی است و چندین بار در هفته اتفاق می افتد. برای عده ای ، این یک رویداد دوره ای است.  برای مثال، در ماه یک بار. وقتی نوبت به انواع فست فود ها می رسد ، روندهای جالب و هیجان انگیزی وجود دارد که در سال 2021 گسترش یا ظهور می یابند. در این مقاله سعی شده تا مهمترین روندهای فست فود در سال 2021 برای شما گردآوری شود.

روندهایی که صنعت فست فود را شکل می دهند :

  1. گزینه های گیاه خواری

با توجه به همه هیاهوها و گیاهخواری هایی که بر روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی افتاده است ، تعجب آور نیست که بسیاری از رستوران ها گزینه هایی برای افراد گیاه خوار آورده باشند. رستوران هایی که از قبل غذاهای گیاهی در فهرست خود دارند تعداد گزینه های موجود را گسترش می دهند. برخی از رستوران ها با مارک هایی مانند Impossible Foods و Beyond Meat برای ارائه بهترین همبرگر های گیاهی با کیفیت همکاری می کنند. در واقع محبوبیت این مارک ها و موفقیت در همکاری آنها با رستوران های فست فود مختلف بود که هیجان را برانگیخت. به عنوان مثال ، گزینه های فست فود بدون گوشت در مکان های Carl’s Jr. ، Burger King و Del Taco در سراسرآمریکا وجود دارد. حتی KFC در حال افزودن گزینه های گیاهی به فهرست غذاهای خود است.


  1. فرایند تحویل غذای جدید

تکثیر گزینه های تحویل غذا در رستوران های فست فود در حال تسریع است و تا سال 2021 ادامه خواهد داشت. برای برخی از رستوران ها ، تمرکز بر تهیه گزینه تحویل در خانه است ، در حالی که دیگران از خدمات مانند Uber Eats ، GrubHub و DoorDash استفاده می کنند تا از رفع نیاز های مشتریان خود اطمینان حاصل کنند. رستوران های معمولی که چندین دهه بدون ارائه گزینه های تحویل وجود داشته اند ، اکنون از خدمات شخص ثالث استفاده می کنند. این شامل Subway ، McDonald’s ، Wendy’s و Taco Bell است. در واقع ، بسیاری از مصرف کنندگان انتظارگزینه تحویل دارند  ، چه رستوران یا شخص ثالث که آن را فراهم کند. برای برخی از فروشگاه های زنجیره ای رستوران ، که مکان هایی فقط برای تحویل غذا هستند ، چیز جدید و مهیجی در چشم انداز است. این بدان معناست که آنها غذا را به طور اختصاصی برای تحویل در آشپزخانه های ارواح آماده می کنند.


  1. لوازم آشپزخانه هوشمند

بهره وری انرژی فقط در محیط خانه مهم نیست. بلکه در تجارت هم مهم است. بسیاری از رستوران های فست فود لوازم آشپزخانه هوشمندی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی به کار برده اند. برخی از فست فود ها بپدر هنگام راه اندازی فست فود خود،  برای شناسایی فرصت های کاهش انرژی ، تمام وسایل مورد استفاده در طول فرایند تولید را مورد بررسی قرار داده اند و این موضوع مورد تمرکز است که انتظار می رود در سال 2021 افزایش یابد. ماشینی وجود دارد که به طور خاص برای پخت سریع غذا طراحی شده است که باعث صرفه جویی در انرژی و بهینه سازی کارایی عملیاتی می شود. برخی از لوازم خانگی WiFi را برای برقراری ارتباط موثرتر با اعضای تیم ادغام می کنند. به زبان ساده ، لوازم آشپزخانه هوشمند می توانند تأثیر قابل توجهی در حد سودآوری داشته باشند.


  1. هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی (AI)  در تمام صنایع در حال افزایش است و رستوران های فست فود از این فناوری استفاده می کنند. به عنوان مثال ، انتظار می رود در آینده نزدیک ویژگی های فرمان صوتی برای سفارش غذا به صحنه بیایند. از آنجا که فناوری هوش مصنوعی ادراکی است ، درصورت استفاده در صنعت فست فود ، مشتریان می توانند از طریق سیستم برنامه ریزی شده سفارش دهند و توصیه هایی را دریافت کنند. جالب تر اینکه تشخیص صدا می تواند با به خاطر سپردن تنظیمات برگزیده سفارشات قبلی ، سفارشات را ساده کند. در برخی موارد ، غذای سفارش داده شده در آخرین بازدید روی صفحه ظاهر می شود تا روند تصمیم گیری راحت تری انجام شود.


  1. منوی کودکان به روز شده

به طور کلی ، مصرف کنندگان انتظار همان نوع غذاها را در منوی کودکان دارند. با توجه به افزایش تعداد افرادی که به غذای گیاهی علاقه مند هستند ، تغییری در انواع غذاهای ارائه شده در منوهای کودکان ایجاد می شود. این درک وجود دارد که بسیاری از بچه ها همان نوع غذاهایی را می خورند که والدینشان می خورند. به عنوان مثال ، اگر غذاهای دریایی در منوی اصلی ارائه شود ، این چیزی است که اکنون ممکن است در منوی کودکان ارائه شود. صاحبان رستوران در مورد آنچه به بچه ها پیشنهاد می شود خارج از چارچوب فکر می کنند. این اغلب شامل گزینه های گیاهی و ارگانیک است. در حالی که اندازه وعده ها از منوی اصلی کوچکتر خواهد بود ، انواع غذاها در سال های آینده گسترش خواهد یافت.



  1. جایگزین ها برای کره

به عنوان بخشی از روند ترکیب گزینه های غذای سالم ، رستوران های فست فود شروع به ادغام انواع مختلف کره کرده اند که گزینه های سالمی محسوب می شوند. به عنوان مثال ، برخی از رستوران ها از کره ماکادمیا و کره نخود برای جایگزینی برخی از روغن های بحث برانگیز استفاده می کنند. علاوه بر پذیرش مشتریانی که ترجیح می دهند روغن های اشباع مصرف نکنند ، تمایل به از بین بردن مصرف روغن پالم نیز وجود دارد. برای برخی ، این یک مسئله زیست محیطی است زیرا برداشت روغن پالم دلیل جنگل زدایی و تهدید حیات وحش است.


  1. شیرین کننده های سالم

استفاده از برخی از شیرین کننده ها بحث برانگیز است.  زیرا اطلاعات متناقضی در مورد ایمنی وجود دارد. این مهمترین دلیل ورود شیرین کننده های سالم به بازار است و انتظار می رود در عرصه فست فود ها به یک روند تبدیل شود. از این شیرین کننده ها در دستورالعمل های کالاهای پخته شده و سایر موارد منویی که خواستار شکر هستند استفاده خواهد شد. برخی از منابع شیرین کننده فراتر از شکر و عسل شامل سیب زمینی شیرین ، مانک فروت ، نارگیل و انار است.


  1. گزینه های نوشیدنی گسترده شده

دیدن بسیاری از نوشیدنی های مشابه در رستوران های فست فود معمول است. با این حال ، این چیزی است که تغییر می کرده و تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال ، برخی از رستوران ها آب گازدار و نوشیدنی های خاصی را ارائه می دهند که ممکن است به طور گسترده در دسترس نباشد.


  1. خود سفارش

کل مفهوم فست فود  به دلیل ضریب راحتی تا حدی موثر است. در تلاش برای جلب انتظارات مشتریان ، برخی از رستوران های فست فود گزینه های خود سفارش  را به کار می گیرند. این شامل امکان سفارش آنلاین غذا برای تحویل سریع است. گزینه دیگر استفاده از تابلو های منو در محل است که دیجیتال هستند و امکان خود سفارش  را دارند. وقتی از این فناوری استفاده می شود ، کل تجربه سریع تر است و معمولاً خطوط طولانی وجود نخواهد داشت. یک گزینه پیشرفته تر ، استفاده از کابینت تحویل است که به مشتریان امکان می دهد هزینه غذای خود را از راه دور پرداخت کنند ، سپس با وارد کردن کد، آن را از کابینت رستوران فست فود تحویل می گیرند. در حالی که این نوآوری فقط در مراحل اولیه است و به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرد ، برخی از رهبران صنعت فست فود نسبت به اینکه چگونه می تواند برای عملکرد آنها سودمند باشد ابراز امیدواری می کنند.


  1. جایگزین های آرد

انتظار می رود که استفاده از گزینه های جایگزین آرد در سال های آینده افزایش یابد. این ها آرد هایی هستند که از میوه ها و سبزیجات مختلف تهیه شده و در غذاهای متنوعی که در رستوران های فست فود سرو می شوند استفاده می شود. انواع آردها از جمله نارگیل و بادام است. از آنجا که آرد در طیف گسترده ای از غذاها استفاده می شود ، احتمالات بی پایان هستند. فواید استفاده از گزینه های آرد برای سلامتی جامع است و همچنین می تواند نیازهای مصرف کنندگان دارای حساسیت به گلوتن را تأمین کند. شروع به دیدن این آردهای استفاده شده در غذاهای بسته بندی شده در رستوران های فست فود می کنید. علاوه بر رستوران های فست فود ، گزینه های آرد نیز در راهروهای فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کشور ظاهر می شوند.


اینها همه روندهایی است که در سال 2021 پیش بینی شده است. واضح است که صنعت فست فود بخش مهمی از منظر فرهنگی باقی خواهد ماند. با ادغام روندهای مورد بحث ، رستوران دار ها نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می کنند ، به خصوص که مربوط به کارایی و غذا خوردن به روشی است که از سلامت بیشتری برخوردار باشد.


پیش بینی های رشد فست فود در سال 2021 :

  1. در حال حاضر بیش از 200000 رستوران فست فود در سراسر ایالات متحده مستقر هستند.
  2. Burger King با افزودن Impossible Whopper در سال 2019 ، 18.5 درصد افزایش در ترافیک پا را تجربه کرد.
  3. تقریباً 30 درصد رستوران های فست فود موجود ، تمرکزشان بر همبرگر است.
  4. سفارشات دیجیتال در رستوران های فست فود از زمان اجرای اولیه 23 درصد افزایش یافته است. پیش بینی می شود که این در سال 2021 سه برابر شود.
  5. تقریباً 50 میلیون مشتری در ایالات متحده روزانه در یک رستوران فست فود غذا می خورند.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.
نظر جدید
0%

سبد خرید