سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

حقایقی درباره فست فود زنجیره ای برگرکینگ

1400/04/15 در ساعت 14:31:00

در این مقاله به بررسی برگر کینگ که یکی از فست فود های معروف دنیاست و دارای تعداد زیادی شعبه در سراسر دنیاست، پرداخته ایم.

حقایقی درباره فست فود زنجیره ای برگرکینگ

حقایقی در باره فست فود زنجیره ای برگرکینگ

برگرکینگ یا مکدونالدز. مسئله این نیست که شماا طرفدار کدام برند هستید. باید گفت که همبرگر ووپر برگرکینگ یکی از بهترین هاست. برگر کینگ یک رستوران‌های زنجیره‌ای است که محصولات آن بیشتر شامل همبرگر است. همانند مک دونالدز، برگر کینگ در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد. اولین شعبه از این رستوران در سال ۱۹۵۴ در شهر میامی در ایالت فلوریدا در آمریکا افتتاح شد و دفتر مرکزی آن نیز در همین شهر واقع است .

ساندویچ مخصوص این رستوران وُپِر(whoper) می‌باشد که یک نوع همبرگر است که با سس مخصوص، خیارشور، کاهو و گوجه و نان همبرگری و... طبخ می‌شود. این فست فود زنجیره ای مدت هاست با زنجیره برگر رقیب خود ، مک دونالد اختلاف دارد و حتی اگر خود را یک فرد متعصب برگرکینگ می دانید ،در مورد آن رستوران ها با سقف آبی چیزهای بیشتری برای دانستن وجود دارد.

ما در این مقاله به بررسی این موارد خواهیم پرداخت و به شما مواردی را خواهیم گفت که شاید تا به حال درباره این رستوران نشنیده باشید.

  • تمامی داستان از سال 1954 شروع شد.

هنگامیکه جی کرامر به همراه عموی همسرش متیو برنز باهم اقدام به تاسیس یک فست فود در جکسونویل فلوریدا کردند.

  • اسم اولیه آنها Insta- Burger King بود.

درست است که مکدونالدز بسیار بر روی سرعت تهیه همبرگر تلاش میکرد ولی واقعیت این است که اولین شرکتی که نام پرسرعت را برای خود انتخاب کرد برگرکینگ بود. آنها از روی دستگاه همبرگر زن خود که نام آن Insta- Broiler بود نام خود را Insta- Burger King گذاشتند. این دستگاه عملکرد قابل قبولی داشت و در تمامی شعبه های آنها مورد استفاده قرار گرفت.


برگر کینگ


  • همبرگر ووپر Whopper از سال 1957 در منوی رستوران قرار دارد.

پس از آنکه جیمز مک لامور و دیوید ادگرتون در میامی اقدام به خرید حق امتیاز این فست فود زنجیره ای کردند، این شرکت را خریداری کردند ، نام آن را به Burger King تغییر دادند و همبرگر مخصوص آن را که Whopper نام دارد و درواقع امضای برگر کینگ است را ایجاد کردند.


  • برگرکینگ در استرالیا به اسم جک گرسنه یا Hungry Jack’s شناخته میشود.

در استرالیا یک برند دیگر به اسم برگرکینگ وجود دارد و به دلیل قوانین کپی رایت که از نام Burger King استرالیایی محافظت می کند برگرکینگ مجبور شد نام خود را تغییر دهد.


فست فود برگر کینگ


  • همبرگر مرگ در منوی برگرکینگ

به جرات میتوان گفت اسم خودکشی برازنده این برگر است. یک همبرگر با 800 کالری، 175 میلی گرم کلسترول و 2.430 میلی گرم سدیم.

کسی را میشناسید که بتواند آن را بخورد؟


  • کارت طلایی برگر کینگ، سهمیه بی پایان سیب زمینی و همبرگر

شاید تعجب کنید اگر بدانید چه کسانی این کارت را همراه خود داشته اند.

افراد مشهوری مانند هیو لوری ، جنیفر هادسون ، جورج لوکاس ، رابرت داونی جونیور و جی لنو. و حتی در بسیاری از مواقع این کارت طلایی برای افراد عادی از ماشین های گرانقیمت هم جذاب تر بوده است مانند مصاحبه ای که جی لنو در سال 2008 انجام داد و خاطره خودش را از کارت طلایی برگر کینگ یاد کرد. او گفت که بعد از سفارش صندوق دار به او گفت که هزینه سفارش 11 دلار میشود. اما انو به جای پول کارت طلایی را از جیبش بیرون می آورد و صندوق دار با دیدن این کارت حیرت زده میپرسد که " این کارت را از کجا آورده ای؟" او تعریف میکند که آن صندوق دار تحت تاثیر ماشینش و یا حضور او در آن مراسم قرار نگرفته بوده اما با دیدن این کارت واکنش جالبی از خودش نشان داده است.

  • خواننده سبک رپ آمریکایی، اسنوپ داگ به آموزش کارمندان برگر کینگ کمک کرده است.

باوراون نمیشود؟ پس شما میتوانید فیلم آموزش کارمندان توسط این خواننده را برای خود تماشا کنید.


  • برگر کینگ در 79 کشور وجود دارد.

با بیش از 17.800 مکان در سراسر جهان تا سال 2020 ، برگرکینگ را می توان در فرانسه ، آلمان ، سوئد ، اسپانیا ، آفریقای جنوبی ، مکزیک، روسیه ، مالزی ، فیجی ، ویتنام ، کلمبیا ، ترینیداد ، نیکاراگوئه و غیره یافت.


برگرکینگ موزد سرقت کارمند سابق خودش قرار گرفته است.

در سال 2016 برگر کینگ توسط کارمندان سابق خود که  لباس فرم خود پوشیده بود مورد سرقت قرار می گیرد.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟
نظر جدید
0%

سبد خرید