سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا برخلاف تصور، همبرگر غذای سالم است؟

1400/03/05 در ساعت 15:12:00

برخلاف باور عموم مردم که همبرگر را غذایی مضر می پندارند در این مقاله قصد داریم شما را با فواید این غذای خوشمزه آشنا کنیم.

چرا برخلاف تصور، همبرگر غذای سالم است؟

چرا برخلاف تصور، برگرها غذای سالم هستند؟


همبرگر غذایی خوش طعم که می تواند شما را حتی اگر سیر باشید گرسنه کند. همبرگر ها شهرت بدی دارند و این کاملاً درست است زیرا باعث چربی در بدن شما می شود و کالری دریافتی شما را افزایش می دهد. اما این همه ماجرا نیست. در طرف دیگر ، همبرگر ها کاملاً سالم هستند و می توانند وعده غذایی مناسبی برای شما باشند. بنابراین ، قبل از اینکه ابروهای خود را با دیدن همبرگرهای آماده در فست فود ها بالا ببرید و به آن ها عنوان ناسالم برچسب بزنید ، در اینجا برخی از فواید سلامتی همبرگر ها شما را متحیر می کند.


اسید لینولئیک مزدوج

به طور کلی همبرگرها دارای اجزایی به نام اسید لینولئیک کونژوگه یا CLA هستند که در برخی مطالعات علائم مبارزه با سرطان را نشان داده است. همچنین ، ممکن است تاکنون شنیده باشید که خوردن همبرگر فقط باعث چاقی شما می شود. با این حال ، CLA تأثیر فوق العاده ای در کاهش وزن شما دارد. اصولاً با افزایش متابولیسم بدن از افزایش وزن جلوگیری کرده و باعث کاهش چربی می شود.



پروتئین

هر سلول دارای پروتئین است. این یک ترکیب اساسی در بدن شما است که به شما کمک می کند تا بدن خود را فعال و پربار نگه دارید. برخی از مواد موجود در برگر دارای پروتئین های سالم است که به شما در ساخت عضلات کمک می کند. موادی مانند بیکن منبع درخشان پروتئینی است که مطمئناً به شما کمک می کند بدن را متناسب نگه دارید.


ویتامین ها

همبرگر حاوی چندین ویتامین است که بیشتر از خانواده ویتامین های گروه B هستند. به طور کلی ، این ویتامین ها به استفاده مناسب از انرژی غذا کمک می کنند. ویتامین های گروه B همچنین در ایجاد گلبول های قرمز به بدن شما کمک می کنند. کمبود ویتامین B-12 می تواند عوارض جانبی مختلفی مانند ضعف ، بی حسی ، کم خونی و چندین مشکل دیگر مربوط به سیستم عصبی ایجاد کند.



مانستر چیز کراف



مواد معدنی

همبرگر منبع خوبی از مواد معدنی است. به طور کلی به مواد تشکیل دهنده استفاده شده در تهیه همبرگر بستگی دارد. با این حال ، بیشتر اوقات ، همبرگر های آماده در عطاویچ مقدار زیادی روی دارند. این موضوع نقش مهمی در ایجاد گلبول های قرمز خون و کمک به افزایش سوخت و ساز بدن دارد. روی سیستم ایمنی بدن شما را افزایش می دهد ، بنابراین این مورد یک مزیت عالی است.

بنابراین ، اگر معتقد بودید که همبرگر ها برای سلامتی شما مضر هستند ، اکنون ممکن است درک شما تغییر کرده باشد. بنابراین ، اگر اکنون می خواهید همبرگر بخورید ، می توانید به راحتی و بدون هیچ ترسی آن را سفارش دهید زیرا اکنون می دانید که غذایی میل می کنید که به شما سلامتی می بخشد.

برای سفارش برگر خوشمزه می توانید از طریق وب سایت عطاویچ سفارش خود را ثبت کنید.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار
نظر جدید
0%

سبد خرید