سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:14:00

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

فست فود در مشهد

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران با وسعت 351 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 3 میلیون 100 هزار نفر است که عنوان دومین کلان شهر و پرجمعیت ترین شهر ایران را بعد از تهران به خود اختصاص داده است. این شهر بخاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته می شود و سالانه پذیرای حدود 27 میلیون گردشگر ایرانی و 2 میلیون گردشگر خارجی است که از مهم ترین قطب های گردشگری کشور محسوب می شود.

مشهد شهری است که به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی اغلب شاهد کشور گشایی ها و جنگ ها و همچنین حضور گردشگران خارجی برای تجارت بود. اقوام مختلف از جمله فارس ، ترک ،شمالی ، کرد و لر و … در این شهر کنار هم زندگی می کنند . همچنین درصد زیادی از مهاجران افغان به دلیل همسایگی این کشور با شهر شمال شرق کشور در شهر مشهد ساکن هستند . اغلب مردم این منطقه فارسی زبان هستند و عده کمی نیز به زبان کرمانجی صحبت می کنند . لهجهٔ مشهدی که آن را شاخه ای از فارسی دری می دانند، یکی از لهجه‌های مهم و تأثیرگذار فارسی و خاستگاه ادبیات اصیل شاعرانی همچون فردوسی، عطار و خیام است.

شهر مشهد برخلاف تصور عموم که تنها یک مقصد زیارتی است ، جاذبه های تاریخی و طبیعی و فرهنگی فراوانی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم .



آرامگاه فردوسی

یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی در سفر به مشهد آرامگاه فردوسی است . این شاعر بزرگ که سهم زیادی در شکوفایی زبان فارسی داشته است در شهر توس به خاک سپرده شده است . شما برای بازدید از این آرامگاه که در مرکز باغی باصفا قرار گرفته است باید 20 کیلومتر راه از شهر مشهد طی کنید .


آرامگاه نادرشاه افشار

آرامگاه نادر شاه افشار که از مهم ترین بناهای تاریخی مشهد است شامل تالار مقبره و دو موزه است . در این دو موزه جنگ افزار های مربوط به دوره قبل از افشاریان و زمان خود نادرشاه افشار به نمایش گذاشته شده است


پارک کوهسنگی

منطقه کوهسنگی یک منطقه کوهستانی با کوه های سنگی که صعود از آن ها بسیار ساده است، می باشد. در حال حاضر منطقه کوهسنگی مشهد یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری ایران است و گردشگران بسیاری هرساله به این منطقه مراجعه می کنند.


شاندیز

در 15 کیلومتری مشهد روستایی به نام شاندیز با آب و هوای معتدل ، طبیعی بی نظیر و البته کباب های فوق العاده وجود دارد . از وسط این روستا رودخانه هایی که از بینالود سرچشمه گرفته اند میگذرند هم چنین مراکز تفریحی در شاندیز هستند که پیشنهاد می کنیم در سفر خود به این روستا به؛ پارک جنگلی، مجموعه ی توریستی، رستوران های مختلف، رصدخانه ی نجوم و موزه ی شهرداری آن سر بزنید.


غذا و رستوران

بحث غذا مخصوصا از نوع سنتی و محلی آن که می شود، همیشه با یک لیست بلند و بالا از غذاهای بسیار خوشمزه روبرو هستیم که انتخاب از بین آن ها سخت می شود! بر اساس ذائقه های مختلف و متفاوتی که برای هر آدمی وجود دارد، می توانیم بگوییم که میلیون ها ذائقه در ایران و میلیاردها ذائقه در جهان وجود دارد.

یکی از غذاهای بسیار خوشمزه ی مشهدی ها که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هست، شله مشهدی است. دراین غذای مشهدی پر است از حبوبات مختلف که همین باعث شده هم بسیار غنی باشد و هم سیر کننده!


شله مشهدی


پلو مخلوط مشهدی، غذایی پر از مواد غذایی تازه و خوشمزه

در پخت این غذا از گوشت، برنج، پیاز، هویج، رب گوجه فرنگی و ادویه های مختلف استفاده می شود. در کل این غذا ترکیبی از استانبولی و لوبیا پلوی خودمان است.


آش لخشک مشهدی، منبعی غنی از آهن!

این آش مشهدی یک ماده ی اصلی و پایه دارد که آن هم عدس است. البته در کنار عدس از سر داغ، پیاز داغ، رشته، کشک و نعنا داغ نیز استفاده می شود.

تقریبا شبیه آش رشته ی خودمان است با این فرق که در آن تنها عدش به جای همه ی دیگر حبوبات به کار برده شده است.


در کنار غذاهای سنتی و محلی مشهد که طرفداران زیادی نیز دارد، فست فود از جمله غذاهای مورد علاقه افراد در همه جای ایران است. شما به هر استان و شهری سفر کنید قطعا تعدادی فست فود مشاهده می کنید که از استقبال زیادی هم برخوردار هستند که طرفداران زیادی دارند.

اما اینکه یک فست فود خوب که دارای فضای مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه باشد و غذای خوب و باکیفیتی را ارائه کند، بسیار مهم است. مجموعه رستوران های عطاویچ دارای مواد اولیه باکیفیت و پرسنل کارآزموده است که توسط دفتر مرکزی آموزش طبخ را دیده اند. یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب یک فست فود مناسب، رعایت بهداشت توسط پرسنل در هنگام طبخ غذا و سالن می باشد.

مجموعه رستوران های زنجیره ای عطاویچ با افتتاح 2 شعبه در شهر مشهد سعی کرده هم به مشهدی های عزیز و هم به مسافران این کلان شهر سرویس دهی مناسبی داشته باشد و این عزیزان را با غذاهای خوشمزه فست فود و غذاهایی که مخصوص عطاویچ است، آشنا کند.

با گسترش فست فود ها و استقبال بی نظیر مردم از غذاهای فست فودی، برند های مختلفی نیز در این زمینه ایجاد شده که شما هم می توانید با اخذ نمایندگی از این شعبه ها، صاحب یک برند فست فود شوید.

عطاویچ با ارائه انواع  پیتزا ها در طعم ها و سایز های مختلف، همبرگر های گوناگون، ساندویچ های متنوع و بسیاری غذاهای دیگر که فقط در عطاویچ آن ها را می بینید، تمام سعی خود را در ارائه غذاهایی باکیفیت، انجام می دهد.

بدون شک سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده یکی از فست‌فود‌های بسیار پرطرف‌دار است که در تمامی رستوران‌های فست‌فودی وجود دارد. این غذا هم می‌تواند به‌صورت پیش‌غذا و هم به‌عنوان غذای اصلی صرف شود. 

پاستا به کشور ایتالیا برمی‌گردد و علت طعم و مزه منحصربه‌فرد آن بیشتر به علت سس مخصوص آن است. به علت همین طعم بی‌نظیر بود که توانست در بین دیگر غذا‌های رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها جا باز کند. پاستاها انواع مختلفی نیز دارند.

شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین غذا در مشهد از سایت عطاویچ و انتخاب یکی از شعب موجود در مشهد غذای خود را درب منزل دریافت کنید.

این شعبه ها هم بصورت حضوری هم بصورت آنلاین آماده سرویس دهی به هم وطنان مشهدی و زائران و مسافران محترم می باشند.

شعبه اول عطاویچ به آدرس : مشهد بلوار صیاد شیرازی بین صیاد 20 و 22

تلفن :38658180 - (51) 98 +


شعبه صیاد مشهد


شعبه دوم عطاویچ به آدرس : سه راه خیام( ملک‌آباد) خیام ۱۱ خیابان فرهاد - فرهاد ۲۵ پلاک ۱۶۷
تلفن : 4 - 05137666081 


با توجه به تجربیات مشتریان و میزان رضایت مندی افراد، فست فود های عطاویچ مشهد از بهترین فست فود های استان می باشند.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد
نظر جدید
0%

سبد خرید