سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

آیا از ترندهای فست فود در سال 2022 اطلاع دارید؟

1400/11/10 در ساعت 11:13:00

با توجه به استقبال زیاد افراد از صنعت فست فود و فراوانی تعداد فست فودها، برای موفق شدن در این صنعت باید حتما اصولی را درنظر گرفت و روش کار خود را با توجه به مسائل روز و نیاز مشتری تغییر داد.

آیا از ترندهای فست فود در سال 2022 اطلاع دارید؟

آیا از ترندهای فست فود در سال 2022 اطلاع دارید؟

اگر به‌دنبال راه‌اندازی فرانچایز فست فود خود هستید، مهم است که بهترین ورود را به این صنعت رقابتی و رو به رشد برای خود ارائه دهید و این به معنای جمع‌آوری هرچه بیشتر اطلاعات در مورد این صنعت است.

این مقاله برای کسانی است که می‌خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و افق دید آن ها ایجاد یک فرانچایز فست فود معتبر است.

اما ترندهای سال جدید چیست؟ چه چیزی از نگاه مشتریان محبوب‌تر است؟ چه چیزی در افق این صنعت قابل مشاهده است؟

 در اینجا 4  روند برتر فست فود وجود دارد که انتظار می رود در سال 2022 بر بیشتر گفتگوهای مصرف کنندگان غالب شود.

البته که تعداد این ترندها بسیار زیاد است و ما براساس نیازهای بازار داخلی آن ها را برای شما جدا کرده ایم.

راه اندازی کسب و کار خود بسیار هیجان انگیز است، و شروع به ایجاد یک فرانچایز یک راه عالی برای انجام آن است.

اما اگر شما به طور خاص در حال راه اندازی یک فرانچایز فست فود هستید، مهم است که بدانید: در آستانه ورود به یک بازار بسیار سودآور، شلوغ و بسیار اشباع هستید.

شما باید روی دستان خود بایستید و آگاهی از آخرین روندهای فست فود 2022 دقیقاً به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید و بتوانید خود را با نیازهای بازار خود انطباق دهید.


فرانچایزهای فست فود دقیقا چه کاری انجام می‌دهند؟

فست فود صنعت بسیار گسترده ای است، بنابراین نباید تعجب کنید که بدانید ویژگی هایی که در هر روز کاری دریافت می کنید بسته به فرانچایزی که در آن سرمایه گذاری می کنید بسیار متفاوت است.

با این اوصاف، موارد خاصی وجود دارد که در طول یک روز کاری در زندگی یک صاحب امتیاز فست فود، به طور خلاصه و صرف نظر از موقعیت شغلی خود، به آن ها دست خواهد یافت:

مدیریت فرانچایز (موجودی، امور مالی، کارکنان و غیره)

بازاریابی برندتان

برقراری ارتباط و مذاکره با مشتریان

حفظ استانداردهای بالا در سراسر شعباتتان (خدمات مشتری، کیفیت غذا، تمیزی رستوران)

به‌روز ماندن در مورد آخرین روندها و پیشرفت‌های صنعت، و هم چنین مواردی که در حوزه خاص‌تر صنعت شما (نیچ مارکت شما) هستند.


فرانچایز فست فود


شکل و شمایل صنعت رستوران فست فود در سال 2022

این مورد را با یک آمار از انگلستان شروع می‌کنیم.

بازار غذای آماده و فست فود بریتانیا در حال حاضر حدود 19 میلیارد پوند ارزش دارد.

فست فود یک صنعت عظیم است که از زمان همه گیری کرونا فقط تقاضا برای آن افزایش یافته است.

تعداد کسب‌وکارهای فست فود که در جای‌ جای بریتانیا فعالیت می‌کنند در حال حاضر بیش از 54000 شرکت است که تنها همین صنعت باعث شده 400000 نفر در این بخش مشغول به کار باشند.

اما بیایید کمی واقع نگرانه به این موضوع نگاه کنیم.

این صنعت با این بزرگی و گستردگی، بسیار رقابتی است.

در بسیاری از گزارش های موجود، همه از مزایای این صنعت صحبت می‌کنند اما کسی به سختی های این صنعت، هزینه های تبلیغاتی، ایجاد برند و پایبند بودن به استراتژی های برند، هزینه های جاری و بسیاری از موارد نپرداخته است.

واقعیت این است که این صنعت باغ و گلستان نیست.

اگر بدون استراتژی وارد این صنعت شوید و بخواهید یک فرانچایز فست فود را راه اندازی کنید به مشکل برخورد خواهید کرد.

یکی از این راه ها برای داشتن دید بهتر نسبت به این موضوعات، نگاه به ترندهای صنعت است.

نگاه به ترندها نه تنها فقط در صنعت فست فود، بلکه در تمامی صنایع یک موضوع مهم است.

4 بخش مهم که می‌توانند در آینده این صنعت تاثیر بگذارند به شرح زیر است:


  1. بیشترشدن تعداد گیاه خواران
  2. صرفه جویی در مصرف انرژی به وسیله وسایل هوشمند
  3. هوش مصنوعی در آشپزخانه
  4. خوردن غذا در خانه

در ادامه با ما همراه باشید.


  1. بیشتر شدن تعداد گیاه خواران


گیاه خواری


همانطور که شما آخرین روندهای صنعت فست فود را بررسی می کنید، احتمالاً جای تعجب نخواهد بود که گزینه های گیاهی و وگان بیشتری در منوها ظاهر شوند و نه فقط در رستوران ها و رستوران های متمرکز بر روی سبزیجات بلکه در کافه‌ها، فست فودهای زنجیره ای و ...

از برگر کینگ تا مکدونالدز، محصولات گیاهی راه خود را به سمت بخش فست فود هموار می کند.

برای مثال Deliveroo (که برنامه ای برای تحویل غذا در انگلستان است.) گزارش داد که تقاضای مشتریان برای غذاهای گیاهی در سال گذشته افزایش زیادی داشته است و به دنبال آن تعداد رستوران های گیاهی در برنامه دو برابر شده است.

درست است که این آمار برای انگلستان است، اما نباید فراموش کرد که نمی‌شود از این ترندهای جهانی فرار کرد. پس به جای اینکه از آن فرار کنیم و یا بخواهیم بگوییم که به ایران نمی‌آید، درست این است که برای آن ها برنامه ریزی داشته باشیم.


  1. صرفه جویی در مصرف انرژی به وسیله وسایل هوشمند


لوازم هوشمند هر روز بهتر از روز قبل خود می‌شوند و از آنجایی که مصرف‌کنندگان بیشتری مصرف انرژی در خانه را در اولویت قرار می‌دهند، صاحبان رستوران‌های بیشتری به دنبال انجام همین کار در محل کار هستند.

بسیاری از رستوران های فست فود قبلاً استفاده از وسایل هوشمند را در سال 2022 اجرا کرده اند یا به طور فعال در حال برنامه ریزی برای اجرا کردن آن هستند.

این ماشین‌ها به‌طور خاص برای پخت سریع‌تر و هوشمندتر کارکردن، صرفه‌جویی در انرژی و بهینه‌سازی کارایی و عملیاتی طراحی شده‌اند.


  1. هوش مصنوعی در آشپزخانه


استفاده از هوش مصنوعی یا AI در تمام صنایع در حال افزایش است و رستوران های فست فود نیز از این قائده مستثنا نیستند.

برای مثال، انتظار می‌رود استفاده از ویژگی‌های فرمان صوتی برای سفارش غذا در آینده نزدیک به صحنه بیاید. از آنجایی که فناوری هوش مصنوعی شهودی است، مشتریان می توانند هنگام استفاده از این سیستم، سفارش دهند و پیشنهادهایی مرتبط با خودشان (شخصی سازی شده برای خودشان) را از یک سیستم برنامه ریزی شده دریافت کنند.

این فضا را تماشا کنید - ممکن است تعجب کنید که چگونه مفهوم انتزاعی هوش مصنوعی در سال جاری به طور مشخص برای تجارت فست فود شما می‌تواند مفید واقع شود.


  1. خوردن غذا در خانه


خوردن غذا در خانه


بسیاری از فرانچایز های فست فود اکنون ارزش تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی‌شان را بهتر از همیشه درک می کنند.

می‌پرسید چرا؟ زیرا زمانی که COVID-19 باعث شد رستوران‌ها، درهای خود را ببندند، بهترین کسب‌وکارها برای موفقیت آن‌هایی بودند که می‌توانستند گزینه‌های مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهند.

گزینه های سالم و مطمئن.

یکی از این گزینه‌ها، کیت‌های غذا در خانه بود. ترکیبی از غذاخوری و سفارش دادن در رستوران‌ها که در آن از مواد غذایی در رستوران درست می‌شد تا در خانه از آن لذت ببرید. انتظار می رود رشد این صنعت هیبریدی تا سال 2022 ادامه یابد.

علاوه بر تمامی این موارد، نباید از بسته بندی های دوستدار محیط زیست و جایگزین های جدید صنعت غافل شد.

تصمیم گیری بهتر برای محیط زیست یک انتخاب تجاری است که به نفع شما و مصرف کنندگان است  و افراد بیشتری در سال 2022 به این نتیجه خواهند رسید.

در نتیجه، می‌توانید انتظار داشته باشید که در سال‌های آینده شاهد افزایش استفاده از بسته‌بندی های دوستدار محیط زیست باشید.

در انتها...

به نظر شما کدام ترند مهم تر است و کدامیک را باید زودتر عملیاتی کرد؟

شما چه موارد دیگری را پیشنهاد می‌دهید؟




اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد
نظر جدید
0%

سبد خرید