سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

حقایق مثبت در مورد فست‌فود ها

1400/02/27 در ساعت 16:33:00

فست فود اغلب به خاطر چربی، کالری و سدیم زیاد معروف است. برخی از جذابیت مشهود صرف فست فود شامل راحتی و هزینه است و....

حقایق مثبت در مورد فست‌فود ها

حقایق مثبت در مورد فست‌فود ها

فست فود اغلب به خاطر چربی، کالری و سدیم زیاد معروف است. برخی از جذابیت مشهود صرف فست فود شامل راحتی و هزینه است اما بسیاری از زنجیره‌های فست فود نیز منوهای خود را برای مصرف‌کنندگان آگاه به سلامت تغییر می‌دهند. با وجود اینکه بیشتر غذاها به عنوان یک وعده‌ی گاه به گاه مناسب هستند با این حال برخی از گزینه‌های منو فست فود انتخاب‌های بهتری هستند.

موجودیت ارزش تغذیه

جنبه‌ی مثبت زنجیره‌های فست فود در مقایسه با دیگر رستوران‌های رسمی‌تر در واقع موجودیت اطلاعات تغذیه است. این اطلاعات معمولاً در منو ها و هم چنین در تراکت‌های درون‌فروشگاهی موجود هستند. اطلاعات در مورد مواد مغذی غذاهایی که می‌خواهید سفارش دهید به انتخاب آگاهانه و سالم‌تر کمک می‌کنند.

تغییرات در روش‌های تهیه غذا

تغییر مثبت دیگر در دنیای فست فود در واقع ارائه غذاهای تهیه‌شده با استفاده از روش‌های سالم‌تر است. برخی تغییرات تنها یک مرحله کوچک در جهت صحیح هستند که برای مثال شامل استفاده از روغن گیاهی بجای روغن حیوانی در فست‌فود است. تغییرات دیگری که منجر به غذای سالم‌تر می‌شوند شامل سینه مرغ گریل‌شده یا ماهی کباب شده بجای انتخاب‌های سرخ کردن در روغن است.




جایگزین‌های سالم‌تر

علاوه بر غذاهای تهیه‌شده توسط روش‌هایی برای کاهش چربی، آیتم‌های سالم‌تری اغلب در منوهای فست فود موجود هستند. از سالاد تازه، ماست کم‌چرب، دسر میوه و کلوچه گندم بجای گزینه‌های پرچرب‌تر و کم‌فیبرتر منو استفاده کنید. با این حال بخاطر داشته باشید که این انتخاب‌های سالم در ترکیب با انتخاب‌های ناسالم ممکن است اثرات نامناسبی داشته باشند که مثال این امر شامل صرف مرغ سوخاری با کلوچه گندم، استفاده از سس چرب روی سالاد یا شیرینی‌های خیلی شریت در ترکیب با ماست است. به شکل طبیعی غذا پایبند باشید تا سالم‌ترین مواد مغذی را دریافت کنید.



فست فود


وعده‌های کودکان

فست فود اغلب راه‌حل سریعی برای خانواده‌های دارای کودکان کوچک و والدین شاغل بنظر می‌رسد اما تلاش برای ایجاد عادات خوراک سالم در کودکان ممکن است در زنجیره‌های فست فود امری چالش‌آور باشد. خبر خوب این است که جایگزین‌های سالم‌تری برای کودکان دسترس‌پذیر می‌شوند. برای مثال شیر کم‌چرب یک گزینه بجای نوشابه‌ است. شما هم چنین می‌توانید از پره‌های سیب بجای سیب‌زمینی پرچرب استفاده کنید. نکات مثبت رستوران‌ های فست فود با اندکی تلاش در انتخاب گزینه‌های سالم‌تر در منو، فراسوی فاکتورهای هزینه و راحتی می‌ باشند.


اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

کراکف چیست؟

1401/02/19 در ساعت 11:45:05

در دنیای امروز به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و وقت کمی که افراد در طول روز برای پخت و پز دارند، محصولات آماده و نیمه آماده و غذاهایی بنام فست فود راه خود را برای ورود به وعده های غذایی باز کرده اند. در این مقاله به یکی از این محصولات بنام کراکف می پردازیم.

کراکف چیست؟
نظر جدید
0%

سبد خرید