سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

بهترین فست فود در ایران

1400/01/22 در ساعت 14:14:01

داشتن خرید مطمئن از یک مکان معتبر که غذایی سالم و با کیفیت به دست شما برساند، اهمیت بسیاری دارد.

بهترین فست فود در ایران

بهترین فست فود در ایران

آیا شما هم جز افرادی هستید که در بین همه فست فودها و مراکز غذایی به دنیال بهترین فست فود در ایران هستید؟ آیا می خواهید جایی که برای غذاخوردن می روید، هم از لحاظ بهداشت، هم کیفیت غذا و بسیاری دیگر از معیارهای خودتان موردپسند شما باشد؟ آیا شما هم جز کسانی هستید که مدام دوست دارید غذاهای خوشمزه فست فودی را میل کنید. فست فود یکی از بهترین و متنوع ترین غذاهایی است که درسال های اخیر، طرفداران زیادی را در رده های سنی مختلف جذب خود کرده است. داشتن خرید مطمئن از یک مکان معتبر که غذایی سالم و با کیفیت به دست شما برساند، اهمیت بسیاری دارد و از دغدغه های اصلی خانواده ها است. فست فود زنجیره ای عطاویچ با بیش از 90 رستوران در سراسر ایران و خارج از کشور غذاهایی لذیذ و خوشمزه را برای علاقه مندان به فست فود تهیه نموده است. غذاهای عطاویچ با تنوع بالا با هر ذائقه و سلیقه ای برای شما آماده شده است تا رضایت را در اولویت خود قرار داده باشیم و طیف گسترده ای از مشتریان را در کنار خود همراه کنیم. با خرید آنلاین از شعبه های عطاویچ در اقصی نقاط ایران می توانید مزه جدیدی از طعم های بی نظیر فست فود های ما را تجربه کنید. چرا که سعی کردیم در کنار طعم، غذایی با کیفیت و در عین حال تازه و سالم را برای شما فراهم نماییم تا لحظاتی ناب و خوشمزه را برای شما رقم زده باشیم.

عطاویچ با ارائه فرانچایز در سراسر کشور تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به همه هم وطنان عزیز در همه استان ها، انجام می دهد.





در این بخش آدرس شعب عطاویچ خارج از استان تهران را برای سهولت دسترسی و آشنایی شما عزیزان بیان می کنیم. در مقاله " فست فود در تهران " می توانید آدرس شعب تهران و کرج را مشاهده بفرمایید.


اعطای نمایندگی


- آمل بین خیابان 64 و66

- رامسر میدان شهید خلعتبری رو به روی فرودگاه

- نمک آبرود چالوس کیلومتر 2 جاده چالوس امام رود

- بابلسر بعد از خزرشهر نرسیده به بابلسر

- تبریز(ولیعصر) سربالایی ولیعصر رو به روی پارک ولیعصر

  • تبریز(شهناز) شهناز والمان پشت مصلی تبریز


سفارش آنلاین غذا تبریز


- کرمانشاه میدان مرکزی پایین تر از بانک ملی نبش کوچه 140

- کرمانشاه خیابان کسری نبش کوی 118

- بانه بلوار آزادی بالاتر از مجتمع تجاری آفتاب درخشان

- مهاباد چهارراه آزادی خیابان صلاح الدین ایوبی شرقی روبروی هتل مکریان


شعبه مهاباد عطاویچ


- همدان خیابان مهدیه رو به روی بانک ملی شعبه مهدیه

- همدان میدان بیمه ابتدای جاده مراد بیک جنب ساختمان نیاوران

- کاشان کسری، نبش بلوار باغچه بان، جنب درمانگاه مهرگان

- مشهد بلوار صیاد شیرازی بین صیاد 20و22

- سبزوار خیابان 24متری انقلاب خیابان بوستان نبش دانش

- گنبدکاووس خیابان سرابی بعد از خیابان امام رضا مجتمع تجاری سارین

- خرم آباد خیابان شهدا نبش خیابان مطهری نبش نهر شهدا

- خرم آباد زیبا کنار ابتدای دریاچه کیو بالاتر از میدان علی محمد ساکی

- قزوین بلوار مدرس شمالی نرسیده به میدان نصر نبش کوچه شهید یزدی

- زنجان کوچ مشکی خیابان شهید رهبری


فست فود در زنجان


- کرمان بعد از شیراز نبش خیابان هاشم نادری

- ارومیه 24 متری امین پلاک 151

- گرمسار خیابان سیادت نبش کوچه اول شرقی

- شهرکرد بلوار حافظ شمالی روبروی اداره کل پست

- کیش جنب مجتمع تجاری زیتون


شما نیز می توانید در هر استان و شهری هستید برای اخذ نمایندگی اقدام نمایید.

فست فود کسب و کاری است که می تواند با یک نقشه راه درست و مناسب تبدیل به یک کسب و کار پرسود برای شما باشد. فست فود ها به مشتریان خود تجربه ای جدید از طعم و مزه را منتقل می کنند. در فست فود ها همانطور که از اسمش معلوم است غذا در کمترین زمان به دست مشتری میرسد که این خودش یک ارزش به حساب می آید. بعضی از مشتریان امکان دارد غذا را از شما بگیرند و با خود ببرند که این نوع از تحویل غذا آرام آرام در ایران در حال گسترده شدن است. با شیوع ویروس کووید-19 و عدم تمایل مشتریان برای نشستن در مکان های سرپوشیده مباحثی مانند تحویل غذا و یا غذای بیرون بر ( Take Away) در ایران با سرعت زیادی در حال گسترش است. 



سفارش آنلاین غذا


درصورتی که در محل کار خود هستید یا به هر دلیلی نمی خواهید به صورت حضوری به شعبات مراجعه کنید و قصد ثبت سفارش غذا به صورت اینترنتی دارید، باید بگوییم سیستم سفارش آنلاین غذا عطاویچ آماده کمک به شماست. . عطاویچ با راه اندازی سیستم سفارش آنلاین غذا بران شده تا علاوه بر شعبات حضوری خود، میزبان منزل و مهمانی های شما باشد تا در صورت عدم حضور به هر دلیلی بتوانید با ثبت سفارش آنلاین غذای خود را در کمترین زمان با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید. عطاویچ در راستای عرضه خدمات آنلاین همواره سعی کرده رضایت مشتریان خود را جلب نماید تا بدون حضور در شعبه، غذای خود را در منزل و بدون نگرانی میل کنند. با سفارش آنلاین و دلیوری غذا می توانید عطاویچ را هر لحظه در کنار خود حس کنید و لحظاتی خوش را با مزه خوشمزه فست فود برای خود و همراهانتان ثبت کنید.


 



دلایل انتخاب بهترین فست فود

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک رستوران باید داشته باشد، استفاده از مواد غذایی خوب و با کیفیت است عطاویچ از بهترین مواد  و مرغوب ترین آن ها استفاده می کند.

بهترین رستوران از دید مشتریان رستورانی است که غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه به مشتریان خود ارائه دهد. عطاویچ با ارائه غذاهایی متنوع و غذاهای جدیدی که در سایر فست فود ها نمی توانید پیدا کنید، تمام سعی خود را کرده تا تمام سلیقه ها و ذائقه ها را درنظر بگیرد و غذاهایی درخور مشتریان محترم به آن ها ارائه دهد.

فست فود ها غذاهای بسیار سریع و خوشمزه ای هستند که تقریبا می توان گفت تمام اقشار جامعه و به خصوص کودکان و نوجوانان از خوردن آن سیر نمی شوند. در این شرایط شما باید یک رستوران مطمئن برای صرف غذا پیدا کنید تا بتوانید از سلامت غذاهایی که برای شما تهیه می کنند، مطمئن شوید. عطاویچ با ارائه غذاهایی استریل در دوران کرونا و ارائه غذاهایی که بدون دخالت دست آماده می شوند، سعی کرده آرامش خاطر افراد را محیا کند.


فست فود در ایران


 بهترین فست فود ها توسط آشپزهای باتجربه و حرفه ای تهیه می شوند. یقین داشته باشید یک آشپز حرفه ای همیشه از بهترین مواد غذایی با کیفیت بالا برای پخت غذاها استفاده می کند.  همه آشپزهای فست فود زنجیره ای عطاویچ، قبل از ورود به شعب آموزش های لازم در رابطه با پخت غذا را می بینن و غذاها را طبق استاندارد دفتر مرکزی آماده سازی می کنند.

رعایت احترام و ادب از جانب پرسنل یک فست فود، حق مسلم شماست. مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آن ها در برابر مشتری از ویژگی های یک فست فود خوب است آن ها باید با کمال ادب و احترام به درخواست‌های مشتری پاسخ دهد و به شکایت‌های احتمالی آن ها رسیدگی کنند.

حضور مسئول فست فود در جایی که مشتریان به صرف غذا می پردازند و پرس و جو از آن ها درباره کیفیت و کمیت غذا مورد پسندتان اصلی آن است نشانه آن است که فست فود به مشتریانش اهمیت می‌دهد و همواره در پی بهتر شدن است وجود فرم های نظرخواهی می‌تواند نشانه‌ای از همین اهمیت قائل شدن برای مشتری باشد.

سیستم تهویه یک فست فود بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بوی انواع غذاها در سالن غذاخوری پخش می‌شود و باعث ناراحتی مشتری خواهد شد.


معرفی بهترین فست فود ایران

امروزه پلتفرم های زیادی در زمینه عرضه و فروش غذا به صورت اینترنتی فعالیت می کنند. این پلتفرم ها خدماتشان را با تعرفه های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می دهند. هر ساله این پلتفرم ها نظرسنجی هایی را برای انتخاب بهترین فست فود ایران برگزار می نمایند. عطاویچ، یکی از معروف ترین رستوران های زنجیره ای طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط این مراکز به عنوان بهترین فست فود ایران شناخته شده است. عطاویچ با انتخاب و رای مردم طی 3 سال به عنوان برند محبوب از دیدگاه مصرف کننده انتخاب شده است.

 امروزه کمتر کسی است که نام عطاویچ را نشنیده باشد. فست فودی بزرگ و مشهوری که فقط در زمینه ارائه خدمات با کیفیت فعالیت می کند.


فست فود در بیجار


مطمئنا عطاویچ یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین نام های حاضر در صنعت فست فود ایران به حساب می آید که همه ما حداقل یک بار نامش را شنیده ایم. مرکز عرضه فست فود زنجیره ای که شعبه های مختلفی داشته و می تواند تجربه خوبی را برای شما ایجاد کند. هنگامی که ما در مورد بهترین فست فود ایران صحبت می کنیم، فقط کیفیت غذا را مد نظر قرار نمی دهیم. رستوران زنجیره ای عطاویچ یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین رستوران های ایرانی به حساب می آید که خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. عطاویچ بیش از 60 شعبه در سراسر ایران داشته و در خارج از ایران هم چند شعبه مختلف دارد. از جمله شهر هایی که میزبان رستوران عطاویچ هستند می توان به تبریز، زنجان، تهران، همدان و مشهد اشاره کرد.

عطاویچ با ارائه انواع پیتزاها در ابعاد مختلف و برای سلایق مختلف و ارائه انواع ساندویچ ها، مرغ سوخاری، همبرگرهای متنوع، انواع پاستاها و غذاهایی که منحصرا مختص عطاویچ است، تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و درنظر گرفتن سلایق مختلف، انجام می دهد.

استاندارد های عطاویچ در زمینه تولید فست فود در بالا ترین سطح ممکن بوده و بر اساس استاندارد های جهانی تنظیم می شود. از آنجایی که عطاویچ در خارج از ایران و در شهر استانبول هم شعبه دارد، شما می توانید با خیال راحت به کیفیت غذا های این رستوران زنجیره ای اعتماد کنید.

عطاویچ نه تنها در ایران بلکه در عراق، ترکیه و آلمان هم شعبه دارد. شما عزیزان می توانید برای اخذ نمایندگی فست فود در ترکیه یا اخذ نمایندگی فست فود در آلمان فرم را پر کنید.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

1401/03/21 در ساعت 10:55:40

برای اینکه در مدیریت هر کسب و کاری موفق شوید باید اصولی را رعایت کنید و به مسائلی آگاه باشید. در این مقاله ما روش هایی را برای موفقیت شما در مدیریت کسب وکارتان ارائه می دهیم.

10 راز موفقیت در مدیریت فست فود

انواع سس پیتزا

1401/03/16 در ساعت 10:27:26

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیتزای خود را فقط با سس قرمز میل می کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا سس های متنوع تری را به شما معرفی کنیم.

انواع سس پیتزا

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟

1401/03/02 در ساعت 11:12:01

عطاویچ با ارائه غذاهایی که با مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند و با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهیه و طبخ غذا، تمام سعی خود را در جلب رضایت و ارائه غذایی درخور مشتریان خود، می کند.

چرا از عطاویچ سفارش پیتزا و همبرگر بدهیم؟
نظر جدید
0%

سبد خرید