سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

فست فود در تبریز

1400/04/16 در ساعت 10:17:00

شهر تبریز از باستانی‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید که در طول تاریخ اتفاق‌های تلخ و شیرین بسیاری تجربه کرده است. در این مقاله به معرفی شعب تبریز عطاویچ پرداخته ایم.

فست فود در تبریز

فست فود در تبریز


شهر تبریز از باستانی‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید که در طول تاریخ اتفاق‌های تلخ و شیرین بسیاری تجربه کرده است. تبریز در گذر زمان به واسطه حوادث متعددی مانند بلایای طبیعی (زلزله) و حمله اشغالگران (اشغال توسط بیگانگان) با خاک یکسان و مجدد مورد بازسازی قرار گرفت. تبریز طویل المدت‌ترین پایتخت تاریخی کشور عزیزمان است و اوج شکوه و قدرت آن در زمان حکومت ایلخانان بود؛ در مدت زمان حکمرانی سلسله ایلخانی، تبریز پایتخت قلمرویی پهناور (از سمت رود نیل در شمال شرق آفریقا تا آمودریا در آسیای مرکزی) و با صلابت بوده است.

تبریز سومین کلان‌شهر بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر مهم‌ترین شهر در منطقه آذربایجان است و علاوه بر این به عنوان بزرگ‌ترین قطب اقتصادی، بازرگانی، سیاسی، اداری، ارتباطی، فرهنگی، صنعتی و نظامی منطقه آذربایجان شناخته می‌شود. بیش‌تر مردم این شهر آذری هستند و به زبان ترکی آذربایجانی یا آذری حرف می‌زنند.

شهر تبریز به واسطه وجود بناهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری که دارد یکی از قطب‌های اصلی گردشگری ایران به حساب می‌آید. بی‌شک مسافرانی که به قصد تفریح به این شهر سفر می‌کنند، علاقه دارند از جاذبه های تبریز بازدید کنند؛ با دیدن اماکن تاریخی و ارزشمند تبریز و ثبت عکس در کنار جاذبه‌های کم‌نظیر آن، روزهای به‌یادماندنی از این شهر به یادگار ثبت کنید.


تبریز شهر غذا ها :

همه ما تبریزی ها را میشناسیم و تعریف غذاهای ترکی را بسیار شنیده ایم. انواع کباب ها، خوراک ها و خورشت هایی که شاید در جای دیگری از ایران نتوانید پیدا کنید.

نمونه معروف آن کوفته تبریزی است. اصلا وقتی حرف از غذای ایرانی می شود مگر می شود که اسمی از کوفته تبریزی در لیست غذاها نباشد؟ تهیه کوفته تبریزی هنر بسیاری می خواهد. دست ماهری می خواهد که آن کوفته ها را ورز دهد و کنار هم بچیند و مرحله سخت تر اینکه چه کاری کنید که کوفته گرد شده وا نرود و خراب نشود.


کوفته تبریزی


نمونه دیگر دلمه برگ مو، غذایی که یک طعم ملس و جذابی را به شما ارائه می دهد که مانندش را جایی نچشیده اید. خورشت هویج هم که دیگر حرفی برای گفتن نمی گذارد. با رنگ نارنجی پر رنگش نقشی دلنشین به سفره های غذا می دهد. آش ماست یک آش خاص که طعمی هبجان انگیز را به شما می دهد.

انواع و اقسام کباب ها و گوشت های تازه و خوش رنگ هم جای تعریفی ندارد. اما در این بین یک تجربه متفاوت تر از همیشه می تواند برای شما اتفاق بی افتد. اینکه به یک فست فود بروید و یک همبرگر به همراه سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید و این اتفاق را با یک نوشابه خنک پر از انرژی بهتر کنید  و یا شب هنگام و در دورهمی های خود به فکر سفارش از یک فست فود بیوفتید.

خوردن یک هات‌داگ که شامل سوسیس پخته شده در یک نان برش خورده است که با طعم‌دهنده‌هایی مانند خردل، کچاپ، پیاز، سس مایونز، طعم و مزه می‌گیرد و در کنار پنیر و چیلی تهیه می‌شود، می تواند یک شب خوب برای شما بسازد.

محال است که به بهترین فست‌فود تبریز بروید و ببینید که در منوی آن پیتزا وجود ندارد. زیرا وجود نداشتن پیتزا در منوی بهترین رستوران‌ها می‌تواند یک ضعف بزرگ در آن‌ها ایجاد کند. این غذا در صدر جدول فست‌فود‌ها قرار می‌گیرد و بسیار پرطرف‌دار است. پیتزا یک نان صاف است که با سس گوجه‌فرنگی، پنیر پیتزا و چاشنی‌های مختلف مانند قارچ، فلفل‌دلمه‌ای، زیتون، سوسیس، کالباس و... تزیین شده و درون فر قرار می‌گیرد. این غذای محبوب برای اولین‌بار در کشور ایتالیا اختراع شد و سپس با سرعت در سراسر جهان محبوبیت خود را به دست آورد. این غذای محبوب که امروزه یکی از پرطرف‌دارترین غذا‌های جهان است برای اولین‌بار در کشور ایتالیا سرو شد و خیلی سریع پای خود را به کشور‌های دیگر باز کرد. اما اگر شما نیز جز علاقه‌مندان به خوردن این غذا هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل برای یک‌بار هم که شده مزه پیتزا‌های رستوران عطاویچ را بچشید و پس از زدن اولین گاز به دنیای عجیب‌وغریب عطاویچ وارد شوید. 


پیتزا


مرغ سوخاری جای خود را در میان منوی بهترین فست‌فود ایران بازکرده است. این روز‌ها در هر فودکورت، فست‌فود‌ها و رستورانی که بروید می‌توانید به‌وفور شاهد مشتریانی باشید که جعبه‌های مرغ سوخاری در دست دارند. این غذا به‌عنوان بشقاب اصلی در برخی از منو‌های رستوران استفاده می‌شود. اما بسیاری از مردم از آن به‌عنوان پیش‌غذا نیز استفاده می‌کنند.

عطاویچ یکی از فست فود های خوب شهر تبریز است که مورد استقبال هم وطنان آذری زبان ما قرار گرفته است. عطاویچ و غذاهایی خوش طعمی که می تواند مکمل یک روز خوب برای شما باشد و یا تلطیف کننده روز بد شما.

با گوشت های با کیفیت، همبرگرهایی پخته می شود که شاید نظیرش را در جایی ندیده باشید. پیتزاهای مخصوص عطاویچ هم که در جای خودشان، طرفداران زیادی دارند. طرح مخصوص پیتزاها به همراه طعم دلپذیر آن ها می تواند دوای درد یک ذهن درگیر باشد. غذاهای متنوع و جدیدی که فقط در عطاویچ می توانید مشاهده کنید و از خوردن آن در کنار دوستان و خانوادتان لذت ببرید.

خیلی از افراد قیمت فست فود را فدای کیفیت آن می کنند. آن ها معتقد هستند که رستوران های معتبر تفاوت چندانی با مراکز عرضه کننده ای که از مواد غذایی کم کیفیت استفاده می کنند، ندارند. این تفکر به طور کامل اشتباه است. چرا که مواد غذایی با کیفیت اهمیت زیادی داشته و می تواند به صورت مستقیم سلامت کلی و جامع بدنی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. استفاده از خوراکی ها و فست فود های کم کیفیت، می تواند نتایج متنوعی را برای بدن شما به همراه داشته باشد.

 از تاثیر بر روی پوست و مو گرفته تا ایجاد مشکلات گوارشی، مشکلات قلبی و مشکلات هورمونی، همگی از عوارض اصلی استفاده از مواد غذایی کم کیفیت هستند. پس، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قیمت را فدای کیفیت می کنید، بهتر است که کمی به سلامتی خود فکر کنید. استفاده از فست فود ارزان قیمت و بی کیفیت در آینده هزینه های سنگینی را بر روی دست شما می گذارد. هزینه هایی که با پول پرداخت نمی شوند ولی شما آن ها را با سلامتی فیزیکی خود پرداخت می کنید.

شعبه های عطاویچ با انتخاب مواد اولیه باکیفیت سعی در ارائه غذایی درخور مشتریان عزیز دارند. برای مشاهده طرز تهیه همبرگر های عطاویچ که از معروف ترین غذای عطاویچ است، وارد لینک شوید.

باظهور اینترنت و تمایل افراد برای راحت تر انجام دادن کارها، عطاویچ نیز بر آن شد سایت فروش آنلاین خود را افتتاح کند. از این طریق افراد به راحتی می توانند بدون خروج از منزل، سفارش غذا خود را در سایت ثبت کنند.بنابراین علاوه بر اینکه شما می توانید بصورت حضوری به شعب برای صرف غذا مراجعه کنید، با سفارش آنلاین از سایت عطاویچ و انتخاب شعبه مورد نظر خود می توانید غذا را درب منزل دریافت نمایید. همکاران ما در مجموعه با داشتن پیک تمام سعی خود را می کنند غذا را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین حالت به مشتریان ارائه دهند.


برای حضور درشعب عطاویچ تبریز می توانید به دو آدرس

شعبه 1: شهناز والمان، پشت مصلی تبریز

شعبه 2 : سربالایی ولیعصر، روبروی پارک ولیعصر

مراجعه نمایید.


شعبه تبریز عطاویچ


شعبه عطاویچ تبریز



همکاران ما در سراسر ایران آماده سرویس دهی به هم وطنان عزیز هستند.

درصورتی که مایل به خوردن یک فست فود خوشمزه و خاطره انگیز هستید و بدنبال بهترین فست فود در مازندران، باکیفیت ترین فست فود در تهران و خوشمزه ترین فست فود در مشهد هستید، می توانید مهمان شعب عطاویچ در سراسر کشور باشد.



اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد
نظر جدید
0%

سبد خرید