سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

چرا پیتزا سرد هم خوشمزه است؟

1400/03/12 در ساعت 12:00:00

بسیاری از ما تجربه استفاده از پیتزا سرد را داریم. درباره پیتزا های گرم که حرفی نیست، اما چرا پیتزا سرد هم خوشمزه است؟!

چرا پیتزا سرد هم خوشمزه است؟

چرا پیتزا سرد هم خوشمزه است؟

بسیاری از ما تجربه استفاده از پیتزا سرد را داریم. درباره پیتزا های گرم که حرفی نیست، اما چرا پیتزا سرد هم خوشمزه است؟!

این سوالی است که بسیاری از مردم هنوز هم جواب درستی درباره آن ندارند. ظاهرا طعم پیتزا سرد یک طعم جدیدتر از خود پیتزای گرم است.

بیایید باهم نگاهی به دلایلی که از نظر ما مهم هستند بیاندازیم:

۱. شاید دلیل از ابتدا باشد.

چرا پیتزای گرم خوب است؟ برای درک درست از سوال پرسیده شده، تصمیم گرفتیم وارونه و از ابتدا به آن نگاه کنیم، شبیه به کارآگاهان.

اول از همه، خمیر.

شما یک خمیر خوشمزه دارید که کاملا پخته شده است. اما چه ارتباطی به بحث دارد؟ خمیر گرم بر خمیر سرد برتری دارد. بعد این خمیر کامل پخته می شود، اما سوخته نمیشود.

دوم، مواد افزودنی.

مواد افزودنی یک طرف، و پنیر ذوب شده بر روی پیتزای شما در طرف دیگر. شاید اصلا بحث پنیر در پیتزا را در مقاله ای جدا بررسی کنیم.



۲. پیتزا سرد چگونه است؟!

از آنجاییکه پیتزا گرم خوش طعم است، شاید هنوز هم بعضی ها فکر کنند که پیتزا گرم فقط خوشمزه است. اما میدانیم که اشتباه است. شاید باید آن را مانند یک ساندویچ سرد دید، با این تفاوت که موادی که در آن بکار رفته در آن، پنیر و فلفل، ژامبون ها و گوشت ها، پپرونی و کلی مواد دیگر و از تمام این ها مهم تر، آن طعم را در هیچ ساندویچی نمی توانید پیدا کنید.


۳. راحتی

تا به حال پیتزا را در ماکروویو گرم کرده اید؟! طعمش جالب نمی شود. اگر هم بخواهید بر روی گاز اینکار را انجام دهید، باید منتظره گرم شدن آن باشید. یا هنگامیکه به دنبال غذای شب گذشته هستید و ناگهان چشمتان به جعبه پیتزای ناهارتان می افتد، ناخودآگاه دستتان به سمت آن میرود و آن را برمیدارد. لبخندی بر لبان میاید زیرا لازم نیست زمان برای گرم کردن آن تلف کنید و می توانید به کارهای دیگر خود برسید.


پیتزا آمریکایی


یا حتی بسیاری از مردم هم هستند که از پیتزای شام دیشبشان برای مصرف در صبحانه استفاده می کنند.

بنابراین، میتوان گفت که پیتزای سرد یک ساندویچ است، اما بسیار خوش طعم تر، هم چنین راحتی استفاده آن را هم نمیتوان نادیده گرفت. این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که ما اصلا نمی‌گوییم که همیشه پیتزای خود را سرد بخورید، بلکه در زمان هایی که نیاز است از پیتزاها به صورت سرد استفاده کنید و هنگامیکه که اینکار را کردید، حتما به طعم آن هم فکر کنید.

پیتزاهای عطاویچ  یک طعم تازه و خوشمزه برای شما به ارمغان می آورد.

نظر جدید
0%

سبد خرید