سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

رکوردهای گینس همبرگر

1400/01/31 در ساعت 15:45:00

همبرگر این ساندویچ خوشمزه دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است. همین موضوع باعث شده بسیاری از فست فود ها دست به ابداع و طراحی انواع مختلفی از همبرگر ها بزنند.

رکوردهای گینس همبرگر

رکوردهای گینس همبرگر

همبرگر این ساندویچ خوشمزه دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است. همین موضوع باعث شده بسیاری از فست فود ها دست به ابداع و طراحی انواع مختلفی از همبرگر ها بزنند.

یک چیزبرگر 1700 پوندی به بزرگترین همبرگر تجاری جهان تبدیل شد. رستوران Mallie’s Sports Grill & Bar  در دیترویت به مدت 4 سال مشغول برنامه ریزی این طرح بوده است، که چگونه پخت و پز این مقدار از گوشت را اجرا کند. این برگر در منوی این رستوران موجود است.


صاحب رستوران ، استیون مالی ، شروع به کار نسبتاً کوچکی کرد ، ابتدا یک برگر 10 پوندی فروخت. تا سال 2008 ، او طعمی که برای درست کردن برگر رقابتی نیاز بود را پیدا کرد. در آن سال ، کتاب رکوردهای جهانی گینس به برگر 138 پوندی او لقب بزرگترین برگر که در منوی یک رستوران موجود است را داد.  اما پس از اینکه این عنوان را در رقابت به یک رستوران ژاپنی از دست داد ، مالى قول داد تاج خود را به عنوان شاه برگر واقعی بدست آورد.


و در نهایت او موفق بود: مالی 2000 پوند گوشت خام را روی کباب پز سفارشی پخت. روی این برگر 300 پوند پنیر ، گوجه فرنگی ، پیاز ، ترشی و کاهو قرار می گیرد. نان این برگر بزرگ  توسط شرکت نان میشیگان تامین می شود ، 250 پوند وزن دارد. وقتی سرانجام ساخته می شود ، اندازه همبرگر سه فوت قد و پنج فوت عرض است و این برگر کاملاً خوراکی است.


این یک شیرین کاری یکبار مصرف نیست: همبرگر تقریبا 1800 پوندی یکی از موارد منو در رستوران Mallie’s است. اما اگر بخواهید یکی سفارش دهید ، 7،799 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و شما برای سفارش این برگر غول آسا از 3 روز قبل با رستوران هماهنگی های لازم را انجام دهید. بهتر است دلیل سفارش شما کاملاً یک موقعیت خاص باشد وگرنه حجم زیادی از برگر بر روی دست شما میماند.


همبرگر


مالی قول داده است که مجسمه برگر عظیمی که او ساخته است هدر نخواهد رفت. مشتریان روز دوشنبه فرصت داشتند که همبرگر را امتحان کنند و مواد غذایی باقی مانده آن به گوشت تاکو ( taco meat ) تبدیل و به پناهگاه های محلی افراد بی خانمان اهدا شد.

مالی گفت که او همبرگر را به احترام همسر فقیدش ، که پس از مبارزه با سرطان پستان درگذشت ، و به عنوان یک هدیه تولد برای دو دخترش ایجاد کرد.

بروک مالی ، دختر 11 ساله اش به ایستگاه خبری گفت: "من واقعاً به او افتخار می کنم." "حتی اگر مدت زیادی طول کشید اما او همچنان استقامت کرد و این برگر غول پیکر را ساخت."

حال از برگر غول پیکر به سمت گرانترین برگر برویم.


گران ترین همبرگر دنیا


بر اساس گزارش insider.com برای خوردن گران ترین همبرگر باید مبلغی در حدود 5000 دلار پرداخت کنید. این برگر از گوشت واگیو درست شده و برای تزئئن و طعم دادن به آن از ترافل ( قارچ دنبلان ) استفاده میشود. مابقی هزبنه ها هم صرف مخلفات افزودنی دیگر که همراه با آن برگر است می شود. این برگر در ایالت لاس وگاس آمریکا و در یک کازینو سرو شده و نام آن The Fleur Burger 5000 است.

و اما رکورد خوردن بیشترین تعداد همبرگر در 1 دقیقه دست چه کسی است؟

آقای ریچارد فرانسیسکو توانست در مدت 1 دقیقه 5 برگر را بخورد و رکورد دار این مورد باشد.


ما در مجموعه رستوران های عطاویچ دارای انواع همبرگر هستیم و با ابداع همبرگری با نام غول برگر که شامل 3 ساندویچ همبرگر و سیب زمینی می باشد و در رستوران ها سرو می شود در خدمت شما عزیزان هستیم. ما در عطاویچ سعی کرده ایم بهترین همبرگر ها را پخته و به مشتریان خود تحویل دهیم.

اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

1401/04/18 در ساعت 10:48:51

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با همبرگر آشنایی نداشته باشد. خوراکی محبوب و خوشمزه که با استفاده از گوشت چرخ شده و ادویه های خاصی تولید می شود.

5 عامل موثر بر کیفیت همبرگر

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

1401/02/26 در ساعت 11:10:58

همبرگر به یک غذای محبوب در میان فست فود ها تبدیل شده است و انتخاب بسیاری از افراد برای وعده های غذایی خود می باشد. در این مقاله اطلاعاتی راجب همبرگر برای شما ارائه می کنیم.

همبرگر و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید.

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار
نظر جدید
0%

سبد خرید