سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

طرز تهیه فیله سوخاری

1400/01/18 در ساعت 14:40:00

فیله سوخاری یکی دیگه از غذاهای خوشمزه عطاویچ. تو این مطلب تصمیم گرفتیم طرز پختش به شما هم یاد بدیم پس همراهمون باشین.

طرز تهیه فیله سوخاری

طرز تهیه فیله سوخاری

فیله سوخاری جز فست فود های پر طرفداره که بعد از پیتزا به جرات میشه گفت از خوشمزه ترین غذاهاست. اصالت این غذا به سال ۱۸۳۰ در آمریکا باز برمیگرده در واقع آمریکایی ها از ترکیب دو روش اسکاتلندی و آفریقایی سوخاری را درست کردند. برای تهیه فیله سوخاری اول یک نکته بگم درباره فیله مرغ که بعضی ها فکر می کنن سینه مرغ وقتی بدون استخوان می کنیم میشه همون فیله در صورتی که اشتباهه. فیله مرغ یک ماهیچه مخروطی شکل است که زیر بافت سینه مرغ قرار داره و نسبت به خود بافت سینه مرغ نرمتر و لطیف تره که سریعتر هم پخته میشه. اگر فیله مرغ نداشتیم خود سینه مرغ را هم میشه از استخوان جدا کنید و به صورت طولی برش بدین و این غذای خوشمزه رو درست کنید.

فیله سوخاری جز غذاهای خوشمزه و بی دردسره که اگه شاغل باشین و دیر برسین خونه، خیلی  زود می توانین درست کنین. مرغ بخاطر بافت لطیفش خیلی زود هم سرخ میشه.

حتی برای مهمونی ها و دورهمی هاتونم می توانین جز غذاهایی که تصمیم دارین رو میزتون بزارین، انتخاب کنین!

فیله مرغ رو به راحتی می توانین از فروشگاه ها تهیه کنین.




حالا بریم سراغ آموزش پخت فیله سوخاری :

اول فیله ها را داخل آرد قرار میدیم و فیله و آرد را مرینت می کنیم.



طرز تهیه فیله سوخاری


بعد از هم زدن و یک دست شدن تخم مرغ، فیله ها را داخل تخم مرغ میزاریم.  بعد، فیله ها رو وارد آرد سوخاری می کنیم بطوری که تمام فیله ها آغشته به آرد سوخاری بشه.


طرز تهیه فیله سوخاری


همه فیله هارو در روغنی که از قبل داغ کردیم رو شعله ملایم سرخ می کنیم و میزاریم فیله ها طلایی شن.

شما می توانین  فیله رو داخل ادویه های مختلف بزارین تا طعم دار بشه و بعد از حدود یک ساعت که در یخچال موند، شروع به مرینت کردن با آرد کنین.

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ از ادویه ها و پودر مرینت مخصوص به خودمون در تهیه فیله سوخاری استفاده می کنیم.

اگه زمانی تصمیم گرفتین از فیله سوخاری خوشمزه عطاویچ امتحان کنین حتما به سایت lما به آدرس atawich.com برید و سفارش خودتون ثبت کنین. همکارای ما در همه رستوران های عطاویچ ایران آماده رسوندن غذاهای خوشمزه عطاویچی به شما هستن.



اعطای نمایندگی فست فود

1401/05/08 در ساعت 15:57:23

بی شک امروزه تیم ها و شرکت های زیادی در زمینه اعطای نمایندگی فست فود فعالیت می کنند. شرکت هایی که به دنبال ایجاد شعبه در سراسر ایران هستند، خدماتی مربوط به اعطای نمایندگی فست فود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اعطای نمایندگی فست فود

فست فود در مشهد

1401/03/30 در ساعت 11:16:14

مشهد یکی از کلان شهرهای ایران با بیش از سه میلیون نفر جمعیت و داشتن مکان های زیارتی و سیاحتی، یکی از شهرهایی است که مجموعه رستوران های عطاویچ با افتتاح دو شعبه فست فود سعی در ارائه سرویسی مناسب به هم وطنان می کند.

فست فود در مشهد

بهترین فست فود ایران کدام است؟

1401/03/28 در ساعت 14:22:05

بهترین فست فود ایران کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین فست فود ها را تشخیص دهیم؟ در این مقاله به بررسی بهترین فست فود ایران پرداخته ایم.

بهترین فست فود ایران کدام است؟

فست فود های پرطرفدار

1401/02/11 در ساعت 10:55:34

امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب ترین و پرمصرف ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند. راه اندازی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد مبدل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

فست فود های پرطرفدار

انواع همبرگرهای آمریکایی

1401/02/07 در ساعت 17:01:28

برگر آمریکایی؛ نامی که در بیش از 80 درصد فست فودهای ایران و تهران دیده ایم و تقریبا تمام انواع برگرهای آمریکایی که در فست فودهای ایران سرو می شود یکسان هستند

انواع همبرگرهای آمریکایی

طرز تهیه ساندویچ سرد

1401/01/31 در ساعت 12:13:03

حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک غذایی دارید که هم سریع آماده شود و هم خوشمزه باشد. ساندویچ های سرد یک گزینه خیلی خوب برای رفع نیاز شما هستند.در این مقاله چند ساندویچ سرد را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ساندویچ سرد
نظر جدید
0%

سبد خرید