سایت در حال به روز رسانی و تغییرات می باشد...

منو دسترسی

سلامت شما اولویت اول ماست

1396/09/12 در ساعت 07:44:00

اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی ISO 9001 - HACCP و حلال

سلامت شما اولویت اول ماست

مجموعه عطاویچ بعنوان رهبر بازار فست فود های زنجیره ای در ایران، با بکار گیری خطوط صنعتی پیشرفته و کاملا اختصاصی تولید همبرگر و نان بدون دخالت دست و همچنین با بکارگیری کارشناسان مجرب در بخش بهداشت و صنایع غذیی، گام بزرگ دیگری در جهت حفظ سلامت مشتریان خود در سراسر ایران برداشته است.

 دریافت گواهی نامه های HACCP از مجموعه بین المللی بی ار اس، ISO9001 از توف آلمان و حلال تنها بخش کوچکی از تجلی تلاش شبانه روزی پرسنل متعهد عطاویچ برای حفظ سلامت شما مشتریان محترم می باشد .

امروزه ‌روش تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط بحرانی که به سیستم HAZARD  ANALYSIS CRITICAL CONTROL POINT یا HACCP معروف است، به عنوان یک سیستم کنترل ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار میباشد به طوری که سازمان های بین المللی و اجرائی قوانین نظارت بر مواد غذائی به طور جدی نسبت به تداوم وپیشبرد این روش در مزارع پرورشی حیوانات ودرپروسه تهیه غذاهای مورد نیاز انسان تاکید دارند .

 نظام HACCP کلیه خطرات و نقاط بحرانی را درطول زنجیره تولید، عرضه و مصرف ونیز بیماریهای ناشی از مصرف تولیدات را بوسیله گروه HACCP که از اطلاعات علمی ومدیریتی کافی برخوردار هستند مورد بررسی قرار می دهد و خطرات احتمالی را که درطول مراحل تولید سلامت مواد غذائی را تهدید میکند ، تعیین وبه طور دقیق اندازه گیری می نماید.

نظر جدید
0%

سبد خرید